LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Tourplan en hotel Grand Iskandil Gumbet

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
HannyM
Berichten: 14
Lid geworden op: 08 aug 2007 21:38

Re: Tourplan en hotel Grand Iskandil Gumbet

Ongelezen bericht door HannyM »

Hallo Tourplan,

Dringend verzoek:
Geven jullie eens een reactie zoals jullie op 30 juli ook hebben gedaan. Maar dan wel een eerlijke aub.
Wat doen jullie met ons als we daar morgen aankomen en we moeten zelf ons eten maken? :shock:
We moeten toch allemaal hard werken om op vakantie te kunnen gaan.
Kunnen jullie ons allemaal omboeken als we daar aankomen en het hotel is dicht?

Met vriendelijke groet,

Namens alle mensen die nog naar GI moeten.

hans67
Berichten: 49
Lid geworden op: 07 aug 2007 16:56

Re: Tourplan en hotel Grand Iskandil Gumbet

Ongelezen bericht door hans67 »

Hoi hannie,

Wij hebben idd contact gehad met tourplan. Ze gaan gewoon door met het hotel, al kregen we wel de indruk dat ze zelf er ook niet erg blij mee was allemaal. We werden keurig netjes behandeld en serieus genomen.

We hebben inmiddels besloten om ons over te laten boeken, want na alle ellende hebben we er geen vertrouwen meer in, en nogmaals we kregen de indruk dat tourplan dat ook niet meer had.

Na al die weken alle ellende en elke keer het verhaaltje het komt goed en telkens dus NIET hebben we dit doen besluiten.

Als het goed is nemen ze nog contact met ons op. Want we zijn het zat elke keer die onzekerheid. Onze kinderen maken zich ook al heel erg bezorgd en zijn bang dat we niet gaan. Dus de voorpret is al verpest, en dat is altijd zo leuk omdat te hebben met de kinderen.

Ik ben blij dat wij nog een week hebben voor we gaan, ik moet er eerlijk gezegd niet aan denken dat we morgen al zouden moeten vertrekken.

Ik raad je aan contact met hen op te nemen en je rpoblemen even voor te leggen. Beter hier de nodige info krijgen dan dat je daar plots ergens in een hotel gestopt wordt als laatste redmiddel.

Succes en hou ons op de hoogte.

Nettie64
Berichten: 7
Lid geworden op: 11 aug 2007 16:23

Re: Tourplan en hotel Grand Iskandil Gumbet

Ongelezen bericht door Nettie64 »

Het is een simpel verhaal...

Heb al een paar keer gebeld vandaag, volgens TOURPLAN zijn ze er druk bezig om alles weer op te knappen en is er geen reden voor omboeking. TOURPLAN heeft weinig keus op dit moment en is het afwachten of de situatie daar nu verbeterd is.
Of het de juiste keus is van TOURPLAN moet nog blijken ik hoop dat ze serieus naar de mogelijkheden kijken anders kunnen ze nog wel eens een hoop problemen krijgen.

wij vliegen morgen af zestienhoven 11:00 en zijn benieuwd wat we aantreffen, is het echt onder de maat, ga ik mijn geld terugeisen en heeft TOURPLAN een groot probleem, zeker als het nu al in de publiciteit staat.

ga er nog wel met positieve instelling heen, maar ben wel benieuwd.

zijn er nog meer die morgen vliegen vanaf zestienhoven?

Hans + Nettie

HannyM
Berichten: 14
Lid geworden op: 08 aug 2007 21:38

Re: Tourplan en hotel Grand Iskandil Gumbet

Ongelezen bericht door HannyM »

Waar naar toe hebben jullie je laten overboeken Hans?
Was er nog wel genoeg plaats dan?

Moet eigenlijk mijn koffer gaan inpakken.......[/quote]

Arjan van Brummelen
Berichten: 15
Lid geworden op: 08 aug 2007 10:53

Re: Tourplan en hotel Grand Iskandil Gumbet

Ongelezen bericht door Arjan van Brummelen »

Beste Vakantiegangers,

ik kreeg me toch een hotel aangeboden zeg: gemmiddeld op vakantiereiswijzer een 5,8. Wat ik er van vond? Niet al te best om het netjes te zeggen.

Na het ophangen wisten ze niet hoe snel ze terug moesten bellen! maar goed het is nog ff afwachten voor ons hoe dit gaat uitpakken.

Met vriendelijkle groet,

Arjan van Brummelen

HannyM
Berichten: 14
Lid geworden op: 08 aug 2007 21:38

Re: Tourplan en hotel Grand Iskandil Gumbet

Ongelezen bericht door HannyM »

Hans en Nettie: Wij gaan ook vanaf zestienhoven. Morgenochtend 11.00 uur.

hans67
Berichten: 49
Lid geworden op: 07 aug 2007 16:56

Re: Tourplan en hotel Grand Iskandil Gumbet

Ongelezen bericht door hans67 »

Misschien idd een idee om af te wachten op de mensen die morgen naar GI gaan. En dat jullie zo snel mogelijk ons wat laten weten.

Maar eerlijk gezegd doen we al weken niets anders om af te wachten of het wel veranderd is daar.... En tot nu toe geen enkel positief bericht ontvangen van hen die er wel heen zijn gegaan.

Desnoods via prive mail als het niet lukt om van daar uit op het forum te komen.

Maar als het goed is horen we vandaag welke hotels er nog beschikbaar zijn waar we naar overgeboekt kunnen worden.

Verder nog iemand die sms contact heeft met iemand ter plekke? Hoe meer info hoe beter.

Nettie64
Berichten: 7
Lid geworden op: 11 aug 2007 16:23

Re: Tourplan en hotel Grand Iskandil Gumbet

Ongelezen bericht door Nettie64 »

Hoi Hanny,

Staan we er in iedergeval niet alleen voor, vindt dit wel prettig te weten...

Advies aan de directie van TOURPLAN, neem eens officieel stellingsname op dit forum en geef hiermee je klanten wat zekerheid, nu moet ik het alleen doen met de aardige dame aan de telefoon, die lijkt mij wel haar best te doen.

TOURPLAN directie neem je verantwoording en laat nu wat van je horen of neem contact met mij op.

Hans Stap
Schiedam

hans67
Berichten: 49
Lid geworden op: 07 aug 2007 16:56

Re: Tourplan en hotel Grand Iskandil Gumbet

Ongelezen bericht door hans67 »

Ik krijg het vermoeden dat die aardige dame er helemaal alleen voor staat om alles af te handelen, telefoon, mails, overboeken en noem maar op!

Die staat ook met dr rug tegen de muur en moet doen en handelen wat haar opgedragen wordt!

margrietwilmsen
Berichten: 7
Lid geworden op: 07 aug 2007 18:50

Re: Tourplan en hotel Grand Iskandil Gumbet

Ongelezen bericht door margrietwilmsen »

Hallo,

Nadat wij gebeld hadden met OAD belde zij ons terug met als enigste alternatief om naar art bodrum te gaan,voor de rest zat alles vol

We hebben er toch maar voor gekozen al zit het wel 2 km van gumbet af
De reactie op vakatiereiswijzer waren over het algemeen wel positief ,We laten het verder maar over ons heen komen en zien morgen wel

pff nu echt wel aan vakantie toe!!
Groetjes

Slontjes
Berichten: 16
Lid geworden op: 08 aug 2007 18:30

Re: Tourplan en hotel Grand Iskandil Gumbet

Ongelezen bericht door Slontjes »

Zojuist een reactie gehad van tourplan.


Amsterdam, 13 augustus 2007


Geachte Tourplan klant,

U gaat binnenkort verblijven in hotel Grand Iskandil te Bodrum, Turkije. Graag willen wij u informeren over de huidige situatie in de door u geboekte accommodatie.

Zoals wellicht niet aan u is ontgaan, worden er op o.a. het internet speculaties gedaan over een op handen zijnde faillissement van bovengenoemde accommodatie. Tourplan betreurt het dat deze berichten op het internet circuleren. Wij willen niet dat onze klanten met een ongerust gevoel op vakantie gaan.

Naar aanleiding van rapportage van onze Tourplan medewerker ter plaatse kunnen wij u meedelen dat de officiële eigenaar van het complex op zondag 12 augustus j.l. hotel Grand Iskandil heeft overgenomen van de toenmalige huurder. Er is geen sprake van een faillissement.

Tourplan heeft van de huidige eigenaar de toezegging gekregen dat de kwaliteit en service, zoals verwacht kan worden van een 4-sterren accommodatie met een All Inclusive arrangement, gegarandeerd is. Recente rapportage van onze Tourplan medewerker ter plaatse leert ons dat wij deze toezegging kunnen beamen.

Wij hebben het volste vertrouwen in een goed verloop van uw verblijf in deze accommodatie en wensen u een prettige vakantie.

Hopende u hiermee voldoende te hebben ingelicht, verblijven wij,


Met vriendelijke groet,



Dit is dus hoe de situatie nu is, wij gaan er gewoon naartoe en maken er een mooi feestje van.

Mvg. marcel

callie
Berichten: 17
Lid geworden op: 11 aug 2007 21:19

Re: Tourplan en hotel Grand Iskandil Gumbet

Ongelezen bericht door callie »

Ik lees hier veel over de zorgen die jullie hebben over de info van de afgelopen weken.

Wij zijn vrijdag teruggekomen en zijn er een week geweest.
Precies de goede week.
De week ervoor was het incident met de kok en het zwaaiende mes en de dag nadat wij zijn vertrokken is het personeel opgestapt.

Het is geen top hotel maar wij hebben het wel naar ons zin gehad.
Als de vorige eigenaar weer in het hotel zit en er weer personeel is kun je denk ik nog wel een aardige vakantie tegemoet gaan.

Helaas heb ik nog geen reactie gehad vanuit Iskandil.
Woensdag komen er mensen terug die we er hebben ontmoet.
Ik zal kontakt met ze opnemen over de stand van zaken en het daarna hier melden.

Mensen probeer alsjeblieft rustig te blijven.
Als het hotel echt geen personeel meer heeft zal de touroparator wel met een alternatief moeten komen.

Wil je wat meer info?
Vraag het me dan.

hans67
Berichten: 49
Lid geworden op: 07 aug 2007 16:56

Re: Tourplan en hotel Grand Iskandil Gumbet

Ongelezen bericht door hans67 »

En huppeteeeeeee

We worden weer voor de zoveelste keer gerustgesteld! :cry:

callie
Berichten: 17
Lid geworden op: 11 aug 2007 21:19

Re: Tourplan en hotel Grand Iskandil Gumbet

Ongelezen bericht door callie »

Wat bedoel je Hans67?

Is dit een reactie op mijn schrijven?

hans67
Berichten: 49
Lid geworden op: 07 aug 2007 16:56

Re: Tourplan en hotel Grand Iskandil Gumbet

Ongelezen bericht door hans67 »

Neen hoor!

van Tourplan

Hans67-1
Berichten: 3
Lid geworden op: 13 aug 2007 17:49

Re: Tourplan en hotel Grand Iskandil Gumbet

Ongelezen bericht door Hans67-1 »

Zojuist telefonisch een aanbod gekregen van Tourplan om over te boeken naar Regalresort in Bodrum, dit hotel valt niet in het assortiment van Tourplan maar hebben ze zelf waarschijnlijk ook via internet gevonden. Het hotel is waarschijnlijk voor Turkse vakantiegangers recenties zijn nergens te vinden.

Afgezien dat we een dikke 250 euro moeten bijbetalen, hebben we voor ons 4tjes ook nog eens twee aparte kamers verder zijn er geen opties !!! Walgelijk gewoon of geld terug en geen vakantie of naar een onzekere vakantie toe, terwijl Tourplan al meer dan 14 dagen weet dat het niet goed gaat in Grandiskandil.

Nettie64
Berichten: 7
Lid geworden op: 11 aug 2007 16:23

Re: Tourplan en hotel Grand Iskandil Gumbet

Ongelezen bericht door Nettie64 »

hallo hans,

wij hebben hetzelfde aanbod gehad (regalresort), en heb dit maar genomen.
durf toch niet het risico te nemen voor Iskandil.
wat ik moet bijbetalen ga ik bij terugkomst wel verhalen.
nou maar zien wat ervan komt.

Hans Stap

Hans67-1
Berichten: 3
Lid geworden op: 13 aug 2007 17:49

Re: Tourplan en hotel Grand Iskandil Gumbet

Ongelezen bericht door Hans67-1 »

Hallo Hans

Weet je zeker dat je dat wilt, het hotel komt alleen maar in Turkse sites voor...... wij hadden dit misschien wel gewild maar tw ee apparte kamers is geen optie voor ons

Nettie64
Berichten: 7
Lid geworden op: 11 aug 2007 16:23

Re: Tourplan en hotel Grand Iskandil Gumbet

Ongelezen bericht door Nettie64 »

de kamers zouden naast elkaar zijn.

recensies zijn er bijna niet, alleen maar oude, dus niet veel waard.
veel trappen lopen heb ik wel begrepen.
op de website ziet het er wel aardig uit.

wat een waardeloos bedrijf dat TOURPLAN, net doen of er niets aan de hand is, nog bijbetalen voor een omboeking waarvan je niet eens weet of je er goed aan doet.

ik ga mijn koffers pakken, de kinderen willen toch op vakantie.

TOURPLAN DIRECTIE is nog niet klaar met mij....

Hans Stap

Slontjes
Berichten: 16
Lid geworden op: 08 aug 2007 18:30

Re: Tourplan en hotel Grand Iskandil Gumbet

Ongelezen bericht door Slontjes »

Ik krijg zo'n gevoel dat wij straks het rijk alleen hebben in Grand iskandil, is ook mooi... :lol:

Gesloten