LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] bangmakerij?

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
thaasje

bangmakerij?

Ongelezen bericht door thaasje »

ik heb een feestplan 2 bij dexia lopen, ben allang bij leaseproces ingeschreven, en uiteraard heb ik een opt-out verklaring gestuurd naar hen...

nu krijg ik net een aangetekende brief van dexia, dat ze die optout verklaring NIET hebben ontvangen en ik daardoor automatisch accoord ga met de duisenberg regeling, of ik even wil betalen, en anders gaan ze juridische stappen ondernemen.

leaseproces is niet te bereiken, te veel wachtenden voor me (met 3 kleine kindjes om me heen)

moet ik toch hen proberen te bellen, of is het bangmakerij van dexia?

Martinvdm

Re: bangmakerij?

Ongelezen bericht door Martinvdm »

Ik zou zeer zeker proberen hun te bellen, ondanks die drie kleintjes die veel aandacht vragen...
Laat Leaseproces maar uitleg geven hoe dit kan..
Misschien kun je ook de verantwoordelijke notaris eens proberen...

hathor

Ongelezen bericht door hathor »

Ik kan mij bijna niet voorstellen dat ze bij Leaseproces zo'n koe van een fout hebben gemaakt wat betreft die optoutverklaring. Ik ben ook client bij Leaseproces maar heb die optoutverklaring zelf geregeld bij de notaris. Wat ik niet begrijp is dat u zelf niet van Leaseproces bericht hebt gehad dat het in orde was of een kopie o.i.d. Wat natuurlijk ook altijd nog kan is dat dit de nieuwste stunt van Dexia is en pure verlakkerij. Waarom niet? Ze hebben de afgelopen jaren al genoeg geflikt. Dit kan er ook nog wel bij. In ieder geval toch proberen Leaseproces te bereiken.

thaasje

bangmakerij

zowel bij leaseproces als bij de notaris is de optout binnen (beide telefonisch bevestigd) en ze hebben t doorgegeven aan dexia...

dexia weet van niks, maar zoekt t uit... ze doen maar ;)

jakje

Ongelezen bericht door jakje »

Heb je via leaseproces een bevestiging van de notaris gekregen
dat hij je brief heeft ontvangen?

groeten
Jelle

thaasje

ja.... ik heb v leaseproces een bevestiging gekregen...

Julika

Ongelezen bericht door Julika »

Ze hebben bij Dexia zeker analfabeten en laaggeletterden uit Belgie in Dienst genomen , om het werk vlugger af te handelen.

groetjes Julika

jakje

Ongelezen bericht door jakje »

Hallo thaasje;

Wat ik bedoel heb je ook daadwerkelijk een bevestiging van de notaris via leaseproces gekregen?
Als dat niet zo is, zou ik zo snel als mogelijk een brief naar leaseproces
sturen en vragen om opheldering, absoluut niet reageren naar Dexia,
laat leaseproces dat maar doen.

groeten
Jelle

Zaakvoerder

Ongelezen bericht door Zaakvoerder »

De toezegging van Leaseproces dat de opt-out verklaring bij de notaris is ingediend is natuurlijk niets waard. Leaseproces heeft 20.000 klanten en de kans is groot dat er wel eens wat mis gaat. Alleen de door de notaris getekende bevestiging geldt als bewijs.

Gesloten