LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Tourplan en hotel Grand Iskandil Gumbet

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
besterdveste
Berichten: 25
Lid geworden op: 07 aug 2007 22:40

Re: Tourplan en hotel Grand Iskandil Gumbet

Ongelezen bericht door besterdveste »

Diegene die meld dat er zeurpieten aanwezig waren omdat de fanta op was moet zich zelf eens achter zijn oren krabben.als je er dan bent geweest heb je het met je eigen ogen kunnen aanschouwen en dan heb je kunnen constateren dat alles op was.
een aanvulling wil ik nog wel maken het animatieteam was goed maar viel ook wel erg in de smaak omdat alles rondom het animatie team zo slecht was dat het animatieteam opviel.
Maar wel iedere avond geld ophalen voor een bingo om het animatieteam draaiende te houden en dan voor 5 lira aan kado`s weggeven.
Ach voor diegene die nu goed terechte komen in ene ander resort een prettige vakantie toegewenst voor ons is de vakantie verknalt helaas.

En Sprookje ik denk dat het verstandig is om op te houden het hotel op te waarderen op andere site`s over en uit is het

13pauline
Berichten: 4
Lid geworden op: 14 aug 2007 19:08

Re: Tourplan en hotel Grand Iskandil Gumbet

Ongelezen bericht door 13pauline »

wij hebben dit hotel geboekt voor de herfstvakantie, ben vanmorgen bij het reisbureau geweest en na wat telefonisch overleg blijkt er inderdaad wel wat loos te zijn en zijn alle mensen die vandaag zij aangekomen overgebracht naar andere hotels.
Als het goed is krijg ik eind deze week precies te horen wat er gaat gebeuren en of ik mag en kan omboeken
Ben benieuwd
Graag zie ik reactie's tegemoet van mensen die nu nog gaan of die ook in de herfstvakantie dit hotel geboekt hebben

pauline

besterdveste
Berichten: 25
Lid geworden op: 07 aug 2007 22:40

Re: Tourplan en hotel Grand Iskandil Gumbet

Ongelezen bericht door besterdveste »

Pauline,

Lees dit forum en zoover.nl {het hotel op deze site hebben ze voorlopig stil gelegd}en vakantiereiswijzer.nl en wereldwijzer.nl en kijk naar de foto`s en reacties
geloof me ze zijn waar allemaal onze vakantie is verpest advies boek om.

hans67
Berichten: 49
Lid geworden op: 07 aug 2007 16:56

Re: Tourplan en hotel Grand Iskandil Gumbet

Ongelezen bericht door hans67 »

Pauline? heb je vandaag inderdaad te horen gekregen dat de mensen die daar vandaag aankwamen overgeboekt zijn?

Dat is spijtig want een aantal mensen die hier ook poste zijn vandaag erheen gevlogen.

vdHout
Berichten: 2
Lid geworden op: 14 aug 2007 19:29

Re: Tourplan en hotel Grand Iskandil Gumbet

Ongelezen bericht door vdHout »

Hallo,

Ik en mijn vriendin zijn net vanavond terug gekomen uit Grand Iskandil. En de verhalen hier berusten allemaal op waarheid. Wij waren er vanaf 04-08. En eigenlijk vanaf de eerste dag problemen:

-geen eten
-geen drinken
-geen bekers
-ALLES is vies!
-geen schoonmaak
-goor appartement
-geen snacks
-48uur achtereen geen water uit de kraan
-personeel in staking
-paspoorten van het personeel zijn ingenomen en de baas is ermee vandoor

Ik heb ook verhalen gehoord dat er een aantal appartementen zijn geplunderd ten tijde van de personeelsstaking, waarbij paspoorten etc zijn gestolen van een aantal Engelse mensen. Dit heb ik echter niet zelf gezien/waargenomen

Ik zal morgen eens wat foto's posten voor de ongelovige zieltjes hier...

Overigens wel een pluim voor het personeel en animatieteam. Deze jongens werkten heel erg hard, waren erg vriendelijk. Ook een pluim voor Sunweb onze touroperator die binnen een dag een vegelijkbaar 4* hotel had geregeld. Welliswaar helemaal in Turcgetreis maar beter dan erachter komen dat je niet kan douchen als je opstaat....

Arjan van Brummelen
Berichten: 15
Lid geworden op: 08 aug 2007 10:53

Re: Tourplan en hotel Grand Iskandil Gumbet

Ongelezen bericht door Arjan van Brummelen »

Beste vrouw van hans :),

zou u mij een e-mail kunnen sturen. kan ik wat info geven.

Daisy88
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 aug 2007 19:42

Re: Tourplan en hotel Grand Iskandil Gumbet

Ongelezen bericht door Daisy88 »

Hallo allemaal,
Ik ben samen met mijn vriend voor 18 dagen in dit hotel geweest van de periode: 7 t/m 24 juli. In eerste instantie bleek alles goed te zijn en de 1e week verliep alles goed en hebben we een fijne vakantie gehad tot de 2e week. Er hing een luguber sfeertje in het hotel rond en we hebben contact gehad (nog steeds) met een nederlands meisje van het animatieteam. Het hotel is een aantal keren van manager veranderd en voorheen was dit een uitstekend hotel van de keten MGM (dit stond ook bij de meeste mensen aangegeven in de boeken/internet) maar dit bleek al van jaren terug te zijn. Momenteel is het hotel in handen van ATI hotels dat in totaal 2 hotels heeft waarvan Iskandil en een ander hotel vlakbij.

Waarschijnlijk wordt er weinig/geen aandacht besteed aan Iskandil waardoor er ruim schoots geld overblijft om in het andere hotel te steken waarvan het prima loopt! Inderdaad wij hebben het zelf ondervonden de geruchten op de verschillende sites zijn waar en niet overdreven. Natuurlijk is iedereen uniek en heeft zijn/haar eigen mening. Tevens hebben we nog contact met 1 van de turkse obers en het blijkt nog steeds slecht te lopen. Ook heeft onze hostess van Sudtours ons weldegelijk verteld dat het hotel failliet is en dit rond oktober rond zal zijn. Ook wij hebben een klachtenformulier ingevuld met handtekening en foto's (achterstallig onderhoud, naar beneden gevallen marmer bij receptie, elektriciteitskabel bij zwembad) en tevens gaan er geruchten dat er gestolen zou zijn op dit complex. Wij kunnen u vertellen dat dit waar is, dit is bij een kennis van ons gebeurd. Een dame van de housekeeping heeft wat persoonlijke spullen meegenomen en er zijn vele koffers open gebroken tijdens ons verblijf
Alsnog hebben wij een goede vakantie gehad, je moet er natuurlijk zelf iets van maken en wij hopen dat hiermee iets gedaan wordt en dat de hotelgasten die nog een vakantie tegoed hebben alsnog een goede vakantie tegemoet gaan.

edkamuna
Berichten: 82
Lid geworden op: 14 jul 2007 22:45

Re: Tourplan en hotel Grand Iskandil Gumbet

Ongelezen bericht door edkamuna »

Hoi 'hans67' de situatie was alsvolgt, wij zijn gebleven na een lange discussie met degene die het voor tourplan daar regelde, wij hadden ook om tourplan gevraagd rond 12.00u. het hotel bevond zich in een soort razzia, echt heel vreemd allemaal, de obers zaten gekleed in vrije-tijdskleding in de eetzaal die op slot zat.
Tourplan vertegenwoordiging kon of wilde pas om 14.00u. komen iedereen bellen maar het bleef 14.00u.
OAD de meest positieve over iskandil haalde zijn mensen met 2 touringcars weg precies om 15.00u. ik informeerde notabene nog OAD gasten en die gingen als de wiedeweerga inpakken dus ze namen het met 10 handen aan om weg te komen, werkelijk een maffe situatie.

Oke de delegatie van tourplan kwam ook, geen Nederlandstalig persoon is daarbij, een een of andere Vlaamse dame die eigenlijk voor een ander agentschap werkt heeft zich ingezet voor ons, ze was zelf over de kook van het gebeuren maar ze nam het hef wel over, nadat een tourplan agent eerst verklaarde dat het binnen enkele uren weer goed zou komen, dat kostte hem bijna de kop letterlijk en figuurlijk, daarom nam die Vlaamse dame het over, probeerde rust te brengen, en maakte een lijst met mensen die overgeboekt wilden worden en degene die de avond van zondag nog naar Nederland wilden ook dat waren er enkelen die daar voor kozen.

Na lang te tobben met die Vlaamse dame, hadden we besloten om toch ook de koffers in te pakken, maar omdat het hotel weer niet op slot ging volgens OAD de Vlaamse dame dat mij wel vertelde, hebben wij uit praktische overweging besloten te blijven en lekker op het strand van Gumbet ons met de kids te vermaken, en buiten het hotel te eten.

Dat hebben nog een aantal Nederlanders besloten omdat wij in de nacht van ma.dag op di.dag toch werden opgehaald om 01.45u. dus waar zou je het voor doen vonden wij met alle bagage slepen in die hitte etc....
Maar velen deden het wel, die spraken wij op het vliegveld vanmorgen en waren allemaal blij dat ze het hadden gedaan, zelfs in 3 sterren locatie's waren beter dan iskandil, maar dat is niet zo moeilijk, want iskandil mag er wel 2 sterren af halen.

Nu zitten er bijna geen Nederlanders meer, een man met een zoon en een vriend van die zoon, die man is nogal gek met Lieke en is overpositief en hij begreep ook niet dat iedereen zich zondag zo druk maakte, die zit daar zijn tijd uit en helpt ook mee, zal wel niet veel meer te doen hebben denk ik.

Volgens de tourplan agent vannacht toen we weg gingen zouden er 33 gasten komen naar iskandil, lijkt me overdreven omdat het seizoen afloopt en de vakanties hier ten einde lopen.

Diezelfde vent het is een Turk spreekt geen Nederlands, die mij steeds wijs maakte dat iskandil ook geschrapt zou worden, leuk he?

Ik heb begrepen van Nederlanders dat de directeur van tourplan(het word gerund door 2 Turkse broers) een al 2 weken in iskandil verbleef hij wil zich niet zomaar bekend maken begreep ik, ik heb hem niet gezien denk ik, mijn vrouw vermoed van wel, maar velen hebben met hem gesproken.
Tijdens het gebeuren zondag heeft hij zich in ieder geval niet ingezet persoonlijk.
Ook van een overgelopen hostess die van het failliet zijnde iristravel naar tourplan is overgestapt vertelde dat hij in iskandil verbleef en een spijkerbroegk met wit overhemd draagt, hij zit overal en hoort dus alles aan.

Je mensen zo is het..............

En die overgelopen hostess die kon mij niet eens fatsoenlijk te woord staan, die zat met een andere Turk alleen maar te dollen wat belangrijker was dan ik, logisch natuurlijk.

Ja ja.................

Let wel we spreken hier over wat er zondag is gebeurd, maar een week daarvoor toen het personeel nog gewoon werkte, hadden wij ook al een meeting(tourplan gasten) toen werd ook verteld dat het goed zou komen diezelfde avond en we konden gebruik maken van een moonlight boottocht als verzoening, er is niets veranderd en dat gebeurd ook niet, het kan ook niet, dit hotel moet sluiten en voor een x-bedrag verbouwen alles oplossen en in 2008 weer openen en goed geleid worden met goed management, zoals in alle betere hotels gebeurd.

hans67
Berichten: 49
Lid geworden op: 07 aug 2007 16:56

Re: Tourplan en hotel Grand Iskandil Gumbet

Ongelezen bericht door hans67 »

Dat is niet niks wat je daar allemaal verteld edkamundo!
Dus jij zegt dat de directie van tourplan bestaat uit 2 broers? Beide Turk? En een ervan is daar een tijd gebleven in het hotel? Dat vind ik allemaal heel erg verdacht! Ze waren dus duidelijk wel op de hoogte en hebben alles gezien wat er zich afspeelde!
Buiten dat verklaard het misschien wel een hoop dat de reden misschien wel is dat de directie van Tourplan zelf ook Turks zijn. Ik begreep dat ze 70% van de kamers verhuurde aan NL reizigers.......
Ik krijg er een beetje een naar gevoel van, alsof ze er belang erbij hebben mensen maar naar dat hotel te laten gaan, want het zijn de enige die dat momenteel nog doen!

Neen hier klopt helemaal niets van als ik dit zo lees!
Buiten dat is het toch schandalig dat de hostess ter plekke met al die moeilijkheden niet eens nederlands spreekt en niet eens de moeite heeft genomen om langs te komen als er ter plekke een situatie is.

Vreselijk!!!

ps: Arjan ik heb je een mail gestuurd, maar krijg een mail terug van je afwezigheid.

chicken tonight
Berichten: 3
Lid geworden op: 14 aug 2007 20:14

Re: Tourplan en hotel Grand Iskandil Gumbet

Ongelezen bericht door chicken tonight »

Zoja, dan zou dit hotel wat voor u zijn :roll: . Maar ook al houdt u van lekkere kipgerechten, hier is de creativiteit ver te zoeken. Heel vet en het lijkt soms verdacht veel op de schotel van de vorige dag, maar dan met een schijfje tomaat of iets 'anders' of je had nu alleen de delen van dezelfde kip van de vorige dag die toen ontbraken!

Tja, het eten is hier niet echt super en dan heb ik het nog niet eens over de vaak koude/lauwe rijst. De toetjes moet je maar van houden. Ik ben altijd een zeer grote eter maar betrapte me er regelmatig op dat ik na 1 x lopen eigenlijk geen trek meer had.....

Wij zijn vandaag teruggekomen en hebben ook de vreselijke zondag meegemaakt waar alles in rep en roer was. Al vanaf de tijd dat we waren aangekomen begin augustus hoorde je van allerlei kanten wilde verhalen en geruchten, maar niets officieels.. Je wist niet of je nu moest geloven wat iedereen vertelde, maar als je gewoon om je heen keek leek er toch wel wat mis te zijn. Heeeeeeel veel achterstallig onderhoud en tja, de hygiene, ik ben in meerdere hotels geweest in Turkije en kijk niet zo gauw meer van iets op, maar er waren toch wel wat punten waar ik van schrok. Misschien heeft iemand een foto gemaakt van de jaccuzi? Nou ja, die bruine poel vlakbij dat levensgevaarlijke bruggetje waar ik de eerste keer bijna vanaf donderde doordat de leuningen wel heel los zaten!

De wildwaterbaan.... Zag er schitterend uit op de sites, maar als dit stroompje een wildwaterbaan was ben ik benieuwd naar een simpele waterglijbaan. Tergend langzaam en je moet gewoon bijna klunen om beneden te komen. Gelukkig was men erg creatief in de baan toch aantrekkelijk te maken door gewoon het waterpeil wat op te laten komen d.m.v. blokkades danwel met personen of luchtbed. De vaart kwam er dan zeker wel in, maar de pret was helaas van korte duur, want de baan ging maar slechts 2 x per dag aan. De baan is zelfs een paar dagen gewoon droog gebleven (zeker besparingen...)

Een pluspuntje? Nou, het animatieteam! Ik heb enorm gelachen en genoten van de activiteiten en misschien dat deze de enige die de 4-sterren waardig waren van dit hotel. Erg jammer, want het hotel op zich is echt heel mooi, 's avonds eten op een mooi terras, de eetzaal is ruim, je bent vlakbij het strand en de winkelstraat (waar de groene busjes naar Bodrum op en aan rijden, dus prima verbinding!)
Dit hotel KAN ECHT WEL wat worden, maar dan moet er heeeeel veel opgeknapt en aangepast worden en heeeeeel veel geld ingepompt worden. Ik heb ook veel positieve verhalen gehoord van mensen die al jaren hier komen en betreuren van deze situatie. HET KAN DUS WEL!

Vanaf zondag zijn we overgeplaatst naar een ander hotel, minder faciliteiten, wel schoon zwembad en net onderhouden en het eten? Nou ja, ik heb mijn buik weer rond gegeten en voel me weer kiplekker!

hans67
Berichten: 49
Lid geworden op: 07 aug 2007 16:56

Re: Tourplan en hotel Grand Iskandil Gumbet

Ongelezen bericht door hans67 »

Ik neem je reactie zeer serieus chicken tonight! We lezen haast niets anders meer hier.

Maar je hebt me wel een lach bezorgt door de manier van schrijven! Een genoegen om sommige stukjes van je te lezen!

Maar het is me nu wel duidelijk wie die positieve berichten allemaal schrijft. dat is die Lieke en ws ook die man en zoon en vriend.

Nu mag het annimatie team bij iedereen heel veel bewondering en respect hebben gekregen, en ik geloof het direct! Maar dit mogen ze eigenlijk niet doen, wat voor belang hebben ze er dan bij om dit te doen? Dat is toch niet zuiver?

sprookje
Berichten: 744
Lid geworden op: 11 jan 2007 15:06

Re: Tourplan en hotel Grand Iskandil Gumbet

Ongelezen bericht door sprookje »

Nou dat sprookje erbij hoord dat is niet zo hoor, dat is een Vrouw/Man die uit Belgie komt en gewoon het positieve van alles inziet.
------------------------------------------------------------------------------------vrouw is juist en inderdaad ben positief en wilde alleen sommige mensen oppeppen hoor :?

En Sprookje ik denk dat het verstandig is om op te houden het hotel op te waarderen op andere site`s over en uit is het
----------------------------------------------------------------------------------
@ besterdveste weet niet op welke site jij mij nog gezien zou hebben, zou het wel graag weten, even vermelden ofwel lieg jij ofwel is er iemand die ook deze naam gebruikt maar ik wil het met eigen ogen kunnen zien :cry:

HannyM
Berichten: 14
Lid geworden op: 08 aug 2007 21:38

Re: Tourplan en hotel Grand Iskandil Gumbet

Ongelezen bericht door HannyM »

Beste mensen

Hier een berichtje uit İskandil.
We zijn vanmiddag aangekomen en hebben net gegeten. We hebben een goede kamer gekregen en het eten was goed. Het drinken zit in een glas. De koffie is op maar daar komt morgen verandering in. Er is hier wel het een en ander aan de hand maar ze proberen wel alles er aan te doen om het op te lossen. Er is wel heel weinig personeel maar die doen wel hun uiterste best. Er zijn inderdaad zo.n 33 mensen uit nederland aangekomen. Een deel van die mensen wil inderdaad naar huis. Zij willen echt een 4 sterren hotel en dat is het op dit moment niet. Een ander deel, waaronder ook nettie64 blijven gewoon hier. Het hotel waar ze naar hadden overgeboekt was een 5 sterren hotel wat nog veel slechter bleek te zijn. İn de middle of knowwhere.
Onze ervaring van de eerste dag is dat we wel zien dat er problemen zijn maar dat het ergste voorbij lijkt. Kortom wij geven het een kans en tot nu toe nog geen spijt.
Wat Tourplan betreft weten we ook niet zo goed wat we daar van moeten denken. Er zit hier iemand die eruit is gezet bij İris travel en nu voor Tourplan werkt.
Tot zover voorlopig onze ervarýngen. İk hou jullie wel op de hoogte.

chicken tonight
Berichten: 3
Lid geworden op: 14 aug 2007 20:14

Re: Tourplan en hotel Grand Iskandil Gumbet

Ongelezen bericht door chicken tonight »

Dus het loopt allemaal nog? Maar wel gebrekkig natuurlijk. Tja, de sterren-status zegt inderdaad niets, in Egypte had ik een keer 5 sterren all-in geboekt, nou, die sterren waren de kakkerlakken zeker, want die traden elke dag daar op! Ik had voordat ik ging boeken naar Iskandil getwijfeld met een 3.5 ster hotel in Bodrum waar ik eerder was geweest. Maar omdat dat hotel meer is voor een stel dan een gezin hadden we toch voor Iskandil gekozen. Het eten was daar wel prima in Bodrum, maar de kamers weer heel klein en goed schoonmaken was ook daar een vreemd woord...

Het eten is nu beter?

Maar het heeft echt tijd nodig voordat dit hotel echt op 4-sterren niveau is.....

hharteman
Berichten: 1250
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:28

Re: Tourplan en hotel Grand Iskandil Gumbet

Ongelezen bericht door hharteman »

Nou dat klinkt in ieder geval positief hanny.
Er zullen nu wel heel wat negatieve reacties komen van mensen die deze week terug komen, maar liever hoor ik het van de mensen die er nu zijn.
Die kunnen de ontwikkelingen objectief volgen.

lalilala
Berichten: 2
Lid geworden op: 14 aug 2007 21:11

Re: Tourplan en hotel Grand Iskandil Gumbet

Ongelezen bericht door lalilala »

hallo,
morgenvroeg vertrekken we naar grand iskandil, voor 10 dagen.
als ik het goed begrijp, zullen we in dit hotel niet terechtkunnen.
hoe verloopt het contact met de hostess van tourplan.
kunnen jullie me nog verdere nuttige informatie geven.
net heb ik al gebeld met de consumentenbond, die adviseerde er toch naar toe te gaan. HELP

hharteman
Berichten: 1250
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:28

Re: Tourplan en hotel Grand Iskandil Gumbet

Ongelezen bericht door hharteman »

Ik zou gewoon gaan.
Je gaat je vakantie toch niet laten vallen.
Beetje avontuurlijke instelling moet je hebben.
Je ziet het daar vanzelf.

edkamuna
Berichten: 82
Lid geworden op: 14 jul 2007 22:45

Re: Tourplan en hotel Grand Iskandil Gumbet

Ongelezen bericht door edkamuna »

Ik kan alles hier wel volschrijven, er is zoveel gebeurd daar is nogal wat tekst voor nodig...

Nogmaals, mijn vrouw sprak jl. maandag met een hostess die eerst werkte onder iristravel die is failliet en zij werkt nu voor tourplan en dat agentschap, zij vertelde dat de directeur van tourplan in iskandil aanwezig is maar zich niet zomaar bekend wil maken aldus de hostess. Ze gaf wel een omschrijving van desbetreffende maar ik heb niemand gezien.
Op het vliegveld hadden we het met een ander Nederlands stel er nog over, die hadden zelfs met hem gesproken en hij had ook een keer meegegeten met hun(lunch).
Volgens dat Nederlands stel erkende hij ook de problemen en vind het allemaal niet leuk(drukt hij zich maar zacht uit).

Volgens hun bestaat de directie tourplan uit 2 broers, een runt dus in Amsterdam de zaak en de andere zal dan degene wel in Turkije op dat moment in iskandil zijn geweest, ikzelf heb er geen idee van?

Maar wij kregen als alle tourplangasten steeds te maken met een Turkse man die alleen makkelijk duits sprak(niet de directeur), en als het wat drukker werd qua grillige sfeer kwamen er nog 2 jongens bij staan, ook Turks en spreken alleen Engels en uiteraard Turks.

Ik weet niet meer wie wie was, wel heeft een van die 2 Turkse jongens ons geholpen met de klachtenformulieren op zich een redelijke vent die steeds tegen mij zei dat iskandil er bij tourplan uit zou gaan.

Ik heb ook nog een OAD hostess(Nederlandse dame) gesproken vorige week en die verkopen iskandil als 3 sterren hotel en vonden het goed om te verblijven en ze zij tegen mij sarcastisch als mensen zich wat van de negatieve reacties aantrekken en om willen boeken moeten zij omboekingskosten betalen, met andere woorden ze vind het onzin dat dit hotel zo werd neergezet, aldus mevrouw OAD.

Zondag was OAD de organisatie die het snelst en het best al zijn gasten uit iskandil heeft verwijderd, zelfs op drukkend advies om het maar gewoon te doen.

Iskandil is jl.zondag door alle touroperators geevacueerd, mensen die op excursie waren werden s'ávonds opgevangen kregen uitleg en advies om ook te vertrekken, alleen tourplan kwam om 14.00u. eerst met het verhaal dat het na een paar uur die bewuste zondag weer goed zal komen en we gerust konden blijven er zou weer personeel komen en alles kwam weer in orde, ja ja over een hotel met 200 kamers word zo nuchter gesproken, maar dat werd in die zaal uiteraard emotioneel niet getolereerd, waardoor de Vlaamse dame waar ik het eerder over had het werk overnam en alles heeft geregeld dat alle tourplan gasten elders werden ondergebracht.
Ik heb in deze hele situatie geen directeur Nederlands-sprekend gezien of gehoord.

Diezelfde avond heeft het animatieteam alles opgeruimd en met de koks toch een diner-buffet weten neer te zetten, zij bedienden de overgebleven gasten ook met de resten van eten en drinken wat er nog was, maandag was de situatie onveranderd, geen bier en veel dingen niet, omdat er niets meer is.
Hele aparte situatie...

Maar er werden al eerder mensen omgeboekt ook door tourplan, kamers werden vorige week al gevuld met Engelsen en Schotten en Russen(worden er steeds meer) die werden verteld dat hun oorspronkelijke hotel overboekt zou zijn en zij naar iskandil werden overgeboekt.

Het animatieteam knokt nu voor hun baan en het vervolg, maar dit kan niet zo doordraaien dat trekken ze zowieso nooit.
Ze doen wel hun best hebben van alles gedaan om toch de all-inclusive formule te bieden, alleen ik vraag me af voor wie en waarvoor, want er zitten hooguit nog maar 50 gasten nu voornamelijk Russen, die met alles al tevreden zijn(die er nu nog zitten) er zijn zelfs zondag ook Russen vertrokken.

callie
Berichten: 17
Lid geworden op: 11 aug 2007 21:19

Re: Tourplan en hotel Grand Iskandil Gumbet

Ongelezen bericht door callie »

Pfffffff, wat een verhalen zeg.
Ik ben blij dat wij dit allemaal niet meer hebben meegemaakt.
Gelukkig vertrokken wij vrijdagavond.

Als de oude eigenaar er in korte tijd weer iets goeds van wil maken vraag ik me wel af hoe.
Er moet zoveel gebeuren om alles op te knappen, daar gaat minstens een jaar in zitten.

Eigenlijk snap ik ook niet dat het animatieteam zich zo uitslooft.
Ik vind het wel knap hoor maar voor wie doen ze het?
Voor zichzelf? Volgens mij verdienen ze zelf ook amper iets.
Voor de gasten? Die er amper zullen zijn?

Ik ben in ieder geval blij dat ik weer thuis ben en hoop nooit meer in zo'n hotel terug te komen.

(Wij hadden idd bij de OAD geboekt en die geeft inderdaad 3 sterren aan dit hotel maar ik vond het meer 2 sterren)

hiekeanimation
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 aug 2007 21:52

Re: Tourplan en hotel Grand Iskandil Gumbet

Ongelezen bericht door hiekeanimation »

hallo allemaal, ik ben hieke en ik werk al bijna 2 maanden in het animatieteam van iskandil. van verscheidene mensen heb ik te horen gekregen dat wordt gedacht dat ik en anderen uit het animatieteam reacties zouden hebben geplaatst op dit forum. ik wil alleen even zeggen dat dit absoluut niet waar is. ik en de anderen uit het animatieteam zijn op dit moment super hard aan het werk om het hotel weer in orde te krijgen. nooit hebben wij iets op internet geschreven, dit zullen wij ook niet gaan doen. ik hoop dat dit zo in ieder geval opgelost is. als laatste, schrijf alsjeblieft niets onder mijn naam op welke site dan ook. groeten van animatie team van grand iskandil

Gesloten