Ik woon in Brabant. We hebben in huis geen ontvangst met t-mobile. Dat was niet zo erg maar naarmate je meer gebruik maakt van je mobiele telefoon wordt dat storend. Vorig jaar kreeg ik een andere baan en moest ik bereikbaar zijn via mijn mobiele telefoon. Via KPN heb ik toen met nummerbehoud mijn T-mobile contract opgezegd. Binnen twee weken was een en ander geregeld. T-mobile heeft wel vijf telefoontjes gehad en minstens 3 emails waarin we uitgelegd hebben dat de dekking niet goed was.
Nu zitten we voor mijn zoon met hetzelfde probleem ook hij wil thuis bereikbaar zijn op zijn mobiele telefoon. We zijn nu al drie weken bezig om contact te maken met t-mobile. Wel krijgen we een brief van ze dat we niet bereikbaar zijn op het mobiele nummer van mijn zoon. Dat klopt, dat heb je immers als er geen dekking is. Wanneer we vervolgens terugbellen naar het aangegeven nummer uit de brief worden we van het kastje naar de muur gestuurd. Met als klap op de vuurpijl dat T-mobile de hoorn erop gooit.
Ineens is T-mobile niet zo klantvriendelijk meer. Wanneer je een abonnement wilt afsluiten kan dat 's avonds en in het weekend. Een klacht kun je alleen tussen 900 en 1630 uur kwijt, op werkdagen. Een email sturen is ook niet makkelijk, via ik stel een vraag krijg je uiteindelijk de optie om een mailtje te sturen. Daarvan krijg je zelf geen kopietje dus bewijzen dat je iets gestuurd hebt kun je niet. De reactie op een email laat overigens ook op zich wachten. We zijn nu ruim drie weken bezig.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] T-mobile slechte dekking
-
- Berichten: 5
- Lid geworden op: 04 apr 2007 09:22
Re: T-mobile slechte dekking
Beste manonw,
Ik vind het jammer om te horen dat u een slechte ervaring heeft met de service van T-Mobile. Ik wil u vragen de gegevens van het contract (mobiel nummer, NAW en geboortedatum van de contractant) te mailen naar [email protected] zodat ik u verder kan helpen.
Met vriendelijke groet,
Petra van Duijl
T-Mobile Klantenservice BV
Ik vind het jammer om te horen dat u een slechte ervaring heeft met de service van T-Mobile. Ik wil u vragen de gegevens van het contract (mobiel nummer, NAW en geboortedatum van de contractant) te mailen naar [email protected] zodat ik u verder kan helpen.
Met vriendelijke groet,
Petra van Duijl
T-Mobile Klantenservice BV
Re: T-mobile slechte dekking
Wellicht kunt u ook even reageren op dit topic?
T-Mobile slechte dekking op vakantie in eigen land
T-Mobile slechte dekking op vakantie in eigen land
Re: T-mobile slechte dekking
Heel raar maar in huis had ik geen dekking met T mobil en kan ik niet bellen maar zodra ik ongeveer 100 meter van huis was weer wel.
Na even googlen kwam ik erachter(en ik ben echt een leek hierin)dat je kunt bellen via UMTS en GSM.
Mijn telefoon stond ingesteld op UMTS en had hierdoor in huis geen bereik.
toen ik hem omstelde(handmatig met behulp van de handleiding)op GSM was het hele probleem opgelost en kon ik naar hartelust bellen.
Alleen kun je via de GSM frequentie niet video bellen maar daar maakte ik ook geen gebruik van.
Ik hoop dat ander hier ook wat aan hebben.
Na even googlen kwam ik erachter(en ik ben echt een leek hierin)dat je kunt bellen via UMTS en GSM.
Mijn telefoon stond ingesteld op UMTS en had hierdoor in huis geen bereik.
toen ik hem omstelde(handmatig met behulp van de handleiding)op GSM was het hele probleem opgelost en kon ik naar hartelust bellen.
Alleen kun je via de GSM frequentie niet video bellen maar daar maakte ik ook geen gebruik van.
Ik hoop dat ander hier ook wat aan hebben.