Vandaag, toen ik probeerde geld te halen, deed voor de 3e keer in 1 maand mijn pinpas het niet! Ik heb deze maand al 3 nieuwe pasjes gehad die het na een aantal dagen niet meer deden... Ten eerste sta je onzettend voor schut en het is heel erg ongemakkelijk!
Dus weer terug naar de ABN terug gegaan en wat blijkt? Er is een "productie" fout met de magneetstrips en daardoor laden de pasjes zich niet meer op waardoor ze het niet meer doen.. Ik heb dus volgens de beste man 3 x pech gehad... Ze vinden het verder niet nodig de klanten hierover te waarschuwen, want ze weten niet of het nieuwe pasje problemen gaat opleveren voor de klant...
Mocht je dus een nieuw ABN pasje hebben --> zorg altijd dat je geld op zak hebt...
Nog meer lotgenoten?
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Fout met magneetstrip pasje ABN
Re: Fout met magneetstrip pasje ABN
Moet men betalen bij ABN voor "vervangings" pasjes indien verloren,defekt etc??
Nee...Ik hoef ik dit geval niet te betalen.. Dat had erbij moeten komen!! Als je hem verliest weet ik het niet zeker of je moet betalen...
Ik kan nu voor de 3e keer deze maand 5 dagen wachten op een pasje
Ik kon wel geld bij een ander filiaal halen, aan de andere kant van de stad voor mij...
Ik kan nu voor de 3e keer deze maand 5 dagen wachten op een pasje
-
mevrouw tomaat
Beste Nobel,
Wat denk je zelf? Kosten betalen als het een fout is die niet bij de klant ligt. Het gaat hier om een productiefout, dus kan de klant er niets aan doen. Maar wanneer je je pasje VERLIEST dan heb je dat zelf gedaan. Wanneer een pasje gestolen is dan kan je hier niets aan doen.Je zal natuurlijk wel aangifte moeten doen bij de politie. Het is dus ook logisch dat je voor kapotte pasjes en gestolen pasjes niets hoeft te betalen maar wanneer je hem verliest ja dan is het niet meer dan logisch dat je daar ook kosten voor krijgt berekend, moet je maar voorzichtiger zijn met je spullen.
Wat denk je zelf? Kosten betalen als het een fout is die niet bij de klant ligt. Het gaat hier om een productiefout, dus kan de klant er niets aan doen. Maar wanneer je je pasje VERLIEST dan heb je dat zelf gedaan. Wanneer een pasje gestolen is dan kan je hier niets aan doen.Je zal natuurlijk wel aangifte moeten doen bij de politie. Het is dus ook logisch dat je voor kapotte pasjes en gestolen pasjes niets hoeft te betalen maar wanneer je hem verliest ja dan is het niet meer dan logisch dat je daar ook kosten voor krijgt berekend, moet je maar voorzichtiger zijn met je spullen.
@ mevrouw tomaat
Ja, mee eens...
al is het natuurlijk wél SUPER-service als de bank daar NIET moeilijk overdoet en je gewoon (wederom) GRATIS pin-pas(sen) verstrekt.
jawel....die banken zijn er..
Radar zou zeggen...
WARME DOUSHE ... WARME DOUSHE
terwijl de betreffende banken zelf zegggen:
logisch toch... gebruiken neemt (verlies) risico met zich mee.
ps: ergens hier op het forum was volgens mij een mevrouw die wél de steeds weigerende pasjes moest betalen... ik zal even zoeken...
wanneer je hem verliest ja dan is het niet meer dan logisch dat je daar ook kosten voor krijgt berekend, moet je maar voorzichtiger zijn met je spullen.
Ja, mee eens...
al is het natuurlijk wél SUPER-service als de bank daar NIET moeilijk overdoet en je gewoon (wederom) GRATIS pin-pas(sen) verstrekt.
jawel....die banken zijn er..
Radar zou zeggen...
WARME DOUSHE ... WARME DOUSHE
terwijl de betreffende banken zelf zegggen:
logisch toch... gebruiken neemt (verlies) risico met zich mee.
ps: ergens hier op het forum was volgens mij een mevrouw die wél de steeds weigerende pasjes moest betalen... ik zal even zoeken...
Ik heb dit jaar al tig keer een nieuwe pasje moeten aanvragen omdat ie niet goed werkt.
En ja, ik moet er gewoon voor betalen.
Gisteravond was het weer raak, maar nu ga ik een officiele klacht indienen. Ben het zat!
En ja, ik moet er gewoon voor betalen.
Gisteravond was het weer raak, maar nu ga ik een officiele klacht indienen. Ben het zat!