...gaat mij vertellen welke provider ik over een weekje of wat moet nemen?
ik vrees dat er net zoveel pros als cons zijn bij iedere provider
waar ik niet op zit te wachten is bijv een tele2 die in feite ondergebracht is bij kpn etctec, das helemaal ellende als er wat mis is
magoed, graag uw ervaringen (ik heb nog hoop, anders terug naar de rooksignalen)
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] wie..
-
Re: wie..
Schakel weel eerst je rookmelder uit. Anders blijft dat kreng gillenanders terug naar de rooksignalen
Re: wie..
@joyyyyy
Wat wil je? Er zijn veel mogelijkheden: alleen internet, internet plus bellen, mogelijkheden en kosten m.b.t. modem, antivirus en -spam, en vooral SERVICE. Onderschat die service niet, die is echt belangrijk!
Kijk eens op www.internetten.nl daar vind je veel informatie en ook ervaringen van andere gebruikers m.b.t. tot alle providers. Je zult zien dat er al gauw een paar providers afvallen vanwege de meer dan beroerde service, spooknota's, onbereikbare helpdesk's etc etc.
De keuze moet je zelf maken. En neem er ook royaal de tijd voor. Succes.
Wat wil je? Er zijn veel mogelijkheden: alleen internet, internet plus bellen, mogelijkheden en kosten m.b.t. modem, antivirus en -spam, en vooral SERVICE. Onderschat die service niet, die is echt belangrijk!
Kijk eens op www.internetten.nl daar vind je veel informatie en ook ervaringen van andere gebruikers m.b.t. tot alle providers. Je zult zien dat er al gauw een paar providers afvallen vanwege de meer dan beroerde service, spooknota's, onbereikbare helpdesk's etc etc.
De keuze moet je zelf maken. En neem er ook royaal de tijd voor. Succes.