LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Van Asten rotzooi Showroommodellen!

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
Tammy_1982
Berichten: 3
Lid geworden op: 21 aug 2007 09:56

Van Asten rotzooi Showroommodellen!

Ongelezen bericht door Tammy_1982 »

ik heb laatst een showroom model (babykamer 'Bianca') gekocht bij van asten, leuk dacht ik ziet er mooi uit, is in goede staat.
Totdat ik 'mijn kamertje' ging ophalen in het magazijn.
Kast en commode niet uit elkaar gehaald alleen het bedje (beetje vreemd) omdat je normaal alles in dozen krijgt, en ze vertikten het om die 2 kasten uit elkaar te halen ondanks dat me vriend het vroeg.
Ze kunnen wel het bedje uit elkaar halen maar de andere kasten ho maar, kleine moeite neem ik aan.
Ik zag steeds meer schade wat ik 'toen' niet zag. (ik begon zelfs te huilen door al deze stress ik werd gewoon verdrietig van de hel situatie)
En het leuke van de hele kamer was: op een showroom model zit GEEN GARANTIE! dus helaas kamer teruggeven kon dus niet
Maar ja al met al heeft me vriend het toch in ons busje gekregen en moesten we 2 keer rijden (als het gewoon uit elkaar was geschroefd maar 1 keer BENZINE!!!) thuis aangekomen moesten we het toch losmaken en zat er niet eens een beschrijving bij, schroeven lekker krom, gelukkig is het door mijn vriend en mijn vader goed gekomen omdat ze met hun slimme 'zelfkennis' het toch voor elkaar hebben gekregen om alles netjes in elkaar te zetten. ( petje af voor jullie)
Maar Van Asten nee hoor daar koop ik nooit meer een showroom model zonder garantie en met als verassing in het magazijn: 'extra schade'
Ze konden beter in het krantje zetten:
Babykamer (met in het magazijn EXTRA SCHADE) op=op en geen garantie!
nee hoor wat dat betreft krijgen jullie een dikke onvoldoende met jullie showroom modellen!
jammer want ik vond het zo'n leuke superstore!
groetjes Tamara

Gesloten