Ik heb vanaf 20 November een Speedlinq abbonnement van 6 Mb en bellen. Op zich was ik dik tevreden met alle service en afhandelingen.
Eerlijk is eerlijk. Voucher ingestuurd, netjes geld terug gekregen en alles.
Tot 2 weken terug, toen ik problemen kreeg met het bellen.
Ik kon wel zien wie er belde, maar niet opnemen. En dat op mijn verjaardag, dat kon ik er niet echt bij hebben.
Internetten ging prima en 1 keer per uur kon ik bellen.
16 Maart heb ik de helpdesk gebeld en diverse instellingen voor het modem veranderd. Ik zou worden terug gebeld.
Tot op heden is dat nog niet gebeurd.
Wel heb ik diverse malen met mijn mobiele telefoon de helpdesk nog gebeld en zou ik binnen 24 uur worden terug gebeld.
24 weken bedoelen ze zeker.
Mijn problemen waren tot gisteren nog niet verholpen.
Door te Googlen kwam ik op een pagina terecht van Speedlinq zelf die de oplossing bied.
Het zogenaamde downgraden van de firmware van mijn Speedtouch 706 modem.
Met heel veel dank aan degene die dit ontdekt heeft.
Ik wil het u niet onthouden om anderen te helpen.
Het werkt echt weer. En Speedlinq........... moet nog bellen.
De pagina is:
http://www.speedlinqsupport.nl/speedtouch/start.html
Veel succes