LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Vakantie gewonnen bij World Travel Club?

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
margreeth
Berichten: 7
Lid geworden op: 15 jul 2007 13:35

Re: Vakantie gewonnen bij World Travel Club?

Ongelezen bericht door margreeth »

brise de france 2006
Maar hoe kun je 5 uitnodigingen krijgen?
Die worden toch alleen maar verstuurd na het telefonisch contact?

D1RK
Berichten: 2863
Lid geworden op: 10 mar 2007 07:51

Re: Vakantie gewonnen bij World Travel Club?

Ongelezen bericht door D1RK »

Medewerkers antwoorden dat ze het zullen doorgeven, dus het personeel denkt goed voor mij te doen....
Meerdere telefoon nummers en adressen, zo kom je er dus aan!
Maar ik hoef geen wijn of huisje, heb ik al!

ruudruud
Berichten: 2
Lid geworden op: 25 jul 2007 22:22

Re: Vakantie gewonnen bij World Travel Club?

Ongelezen bericht door ruudruud »

Hahahaha.....geloof nou wat de verkoper je aanbiedt! Oke, je wordt uitgenodigd om in Maarssen op bezoek te komen! Daar willen ze je graag laten deelnemen in hun project. Ze vragen dan je een bedrag te storten.....maar dit is geheel vrijblijvend! Ze willen misschien je graag overhalen, maar als je het niet wilt dan wil je het toch niet! Toch bieden ze je het verblijf aan, om zo hun bedrijf te promoten door mond-op-mond-reclame aan te sporen! Voor hen kost het echt bijna niks.....maar als je het zelf moet betalen kom je inderdaad op die 1700.-! Er staat inderdaad in de kleine lettertjes dat je minimaal een week per jaar in een hotel in het buitenland moet verblijven! Maar ze bedoelen niet dat je dat bij World Travel Club moet doen, maar ze willen hierbij kijken of je in de juiste doelgroep valt...... puur voor die mond-op-mond-reclame!

Wendi_w
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 jul 2007 20:55

Re: Vakantie gewonnen bij World Travel Club?

Ongelezen bericht door Wendi_w »

Mijn vader is ook gebeld. Gelukkig stonden ze er in eerste instantie
al sceptisch tegenover. Ik ben voor de zekerheid even gaan rondkijken
hier op het forum.. en kijk aan.. zij waren niet de enige gelukkige.
Ik heb ze een aantal reacties doorgestuurd en ik hoop dat ze er niet
mee in zee gaan.

Bedankt voor de reacties.

margreeth
Berichten: 7
Lid geworden op: 15 jul 2007 13:35

Re: Vakantie gewonnen bij World Travel Club?

Ongelezen bericht door margreeth »

vrijblijvend .... een bedrag storten klinkt mij vreemd in de oren!
Als ik je goed begrepen heb val ik ab-so-luut niet in de juiste doelgroep, ik ga alleen maar op kampeer vakanties.

ruudruud
Berichten: 2
Lid geworden op: 25 jul 2007 22:22

Re: Vakantie gewonnen bij World Travel Club?

Ongelezen bericht door ruudruud »

naajaa, je snapt denk ik wel wat ik bedoel! Je KUNT deelnemen in hun project door het gevraagde bedrag te storten, maar het HOEFT niet! Dat staat geheel los van de reis die je krijgt, die krijg je in ieder geval.

malou
Berichten: 19
Lid geworden op: 07 jul 2007 18:26

Re: Vakantie gewonnen bij World Travel Club?

Ongelezen bericht door malou »

hallo luitjes
ik help jullie uit de droom.
wij zijn 'n paar jaar terug ook net als jullie zo in zee geweest met traveljet,volgens mij is dit idem als dat bedrijf waar jullie 't over hebben.
je krijgt zowieso 1 week gratis,wij namen er de 6 weken bij,de financiering deden ze nl gunstig voor en 'leek'goedkoper dan ineens betalen.TRAP DÁÁR DUS NIET IN, de kans is dat je nog heel lang nabetaald!(die van financ.v/d vliert zweette peultjes toen we 'm met allerlei vragen confronteerden)
we besloten al snel van deze fout te leren en alles meteen te betalen,hoopten dat 't mooie weken werden.
in de 1e gratis weekproberen ze je in 1 presentatie in te lijven voor 15 jaar,
in ons geval de 6 wkn ons terug betalen en dan verder met club la costa voor 15 jaar, maandelijks betalen en dan 'n weekje via hun weg, wie weet nog onderhoudskosten betalen.
wij gingen er niet op in hebben,ze laten je verder met rust,we hebben in de volgende 34 maanden 6 weken opgenomen,bij 4 weken zijn m'n kinders meegeweest,je kunt niet vroeg genoeg bespreken wil je hebben wat je wilt,(je krijgt 'n boek mee)
aan de accomodatie mankeerde niets aan moet ik zeggen,overal inductiekookplaten,bewaking en goede service, vooral engels getint,favoriet bij ons was olympus op tenerife en van clc zelf op malaga
in de laatste 2 wkn op malaga belden ze nog voor verlenging,'t waren mooie weken maar nu maar weer 'ns georganiseerd.
in de gratis week wordt je opgewacht met 'n taxi.
terug mag je zelf regelen of ze moeten gezamelijk 'n bus regelen.
wij namen de verblijven niet te ver van 't vliegveld,hoe verder hoe duurder de taxi,en dat is echt niet zo goedkoop.
afijn,je moet maar zien wat je met deze info doet, je bent er zelf bij maar ga er wel boven staan,koppie erbij dus.
wij gingen dit jaar weer via 'n kraskaartje uit kreta naar tenerife voor 43 euro,daar nog fanatieker,daar proberen ze je 'n app. aan te smeren waar we ook niet intrapten,maar kijk daarvoor op can travel ook hier op 't forum te vinden.
succes, ik hoop dat zo wat duidelijk is.

domaine
Berichten: 3
Lid geworden op: 13 aug 2007 12:32

Re: Vakantie gewonnen bij World Travel Club?

Ongelezen bericht door domaine »

DAG BESTE MENSEN

Mijn ervaring met World Travel Club of gewoon Club la Costa.
Het was in mei dat ik voor het eerst te horen kreeg van deze vakantie Club. Door middel van een telefoontje dat ik avonds kreeg. Ik moest net als vele hier 5 vragen beantwoorden, en toen vertelde ze mijn dat ik een reis aangeboden kreeg om dat ik deze antwoorden goed had beantwoord. Dat vond ik toen een beetje gek. Maar goed waneer krijg je nou iets gratis aan geboden door dat je vijf antwoorden beantwoord. Ik heb zo iets nog nooit mee gemaakt maar goed, en wij dachten van het zal allemaal wel waar zijn of ik wordt door iemand in de boot genomen. Vervolgens had ik zo iets van ik zie wel.

Twee dagen later.
Wij krijgen een brief thuis gestuurd met een uitnodiging.
En ik en me vrouw zijden zou het dat toch echt waar zijn.
Vervolgens hebben wij die brief nog eens gelezen en daar in stond dat je de brief moest bevestigen door te bellen naar een nummer en als je dat dan deed kreeg je een doos wijn aangeboden. Aangezien wij wel van wijn houden leek ons dat wel wat maar goed tenslotte gaat het om dat gratis weekje verblijf! Zo haalde ik dat uit de tekst die in de brief staat en dat er alleen 29 euro per persoon administratie boekingskorsten zijn voor het verblijf. Dus had zo iets van dat zal wel te doen zijn en vervolgens maakten wij een afspraak. Maar het zat me toch niet hellemaal lekker dus dacht eerste even kijken wat er allemaal bekent van dit bedrijf is. Vervolgens heb ik de Kamer van koophandel opgebeld om te vragen of ze wel geregistreerd zijn en dat zijn ze. Tevens kwam ik er achter dat het bedrijf gewoon in handen is van Club la Costa en dat het onder de Nederlandse Wetgeving werkt en toen las ik dit forum en daarom mijn reactie hier.

Aangezien ik dus de afspraak had gemaakt per tel en bevestigt had dat ik kwam, ben ik daar heen gegaan om te kijken of het wat voor ons is. Maar had met me vrouw afgesproken dan we niks zouden doen en we het verhaal maar eerst aangingen horen.

Hoe ging alles. Wij kwamen daar in Maarsen en we werden met open armen ontvangen s”morgens er stond iemand ons op te wachten bij de voor deur wij moesten onze naam aan doorgeven en konden toen door naar de receptie. Daar vroegen ze of wij de brief bij ons hadden en of wij ons konden legitimeren en ja dat deden wij ook. Vervolgens kregen wij een formulier die wij bij de receptie op de bank konden in vullen . Na dat wij het formulier hadden in gevuld, werden wij opgehaald door een verkoper en mee genomen naar een tafeltje
En daar werd de bedoeling van deze uitnodiging uitgelegd. En het was heel simpel volgens die jongen. Ik was uitgenodigd om de presentatie van club la costa bij te wonen en uit dank dat wij daar voor gekomen warren kregen wij dat weekje gratis accommodatie aan geboden.
Tevens vertelde hij als wij de mensen alleen een bakje koffie aanbieden dat de opkomst een stuk minder is, en dat geloofde ik wel. Vervolgens kwam er een manager aan tafel en die vertelde wat wij die dag veder konden verwachten en dat wij aan het einden van de presentatie konden beslissen of het wat voor ons was of niet heel simpel en dat we het weekje verblijf ten allertijden kregen wat we ook beslisten. En dat de verkoper het product ging uit leggen. En het product werd uit gelegd .
Wat houd Het product in. Wereldwijd een goed verblijf hoe vaak je maar wild althans dat vertelde de verkoper en dat er vele mogelijkheden zijn qua reizen maar eending vertelde hij ze hebben geen campings want dat is niet hun manier van vakanties.
Maar goed aangezien ik een boel gelezen had op de ze forum had ik een paar vragen voor deze verkoper.
En die luiden als volg

Hoe zit het met die vragen die jullie stelden aan de telefoon en daar kreeg ik een antwoord op
Die luiden uit die vragen die ze stellen kunnen wij zien of jullie werk hebben dus inkomen en wat voor mensen wij een beetje uitnodigen dus die vraag was voor mijn meteen gesteld teven had ik de vraag aan de verkoper of dit timeshare is daar op antwoorden hij of ik wist wat timeshare en vertelde ik hem dat ik daar namelijk voor gewaarschuwt ben om dat iet te kopen. Maar vervolgens ging hij me vertellen wat dat word eigenlijk in hield en wat het betekende en daar stond ik van te kijken wand hij vertelde de waarheid over time share zo als ik het kende en dat dit product toch anders is wand bij timeshere koop je een weekje of meerder weken in een jaar en bij hun kan je gaan waneer je maar wild waar dan ook te wereld maar hij vertelde ook dat ze wel de resorts gebruiken van timeshare waarom omdat de resorts top zijn alleen dat het verkeert verkocht word maar goed.
Vervolgens werd het product verder uitgelecht we kregen een film te zien waar in de baas aan het woord kwam en vervolgens lieten ze al hun producten zien en waar ze een ruilbeurs mee hebben en dat leek ons wel wat. Maar goed na al dat moois gezien te hebben kwam toch de groote vraag van wat kost zon lidmaatschap wel niet waar dus de verkoper liet zijn manger er bijkomen en die vertelden ons wat het ging kosten als je meteen club lid wilden worden en dat we die dag daar geen besluit over mochten nemen maar eerst gebruik alleen konden besluiten over een trial memership en dat houd in dat je een opstap paketje koop en dat je dat eerst kan gaan kijken door het meerdere malen te doen of het echte club lid maatschap wat voor ons is
En vervolgens hebben ik en me vrouw er voor gekozen om in zee te gaan met het parket dus we kregen alle decumulatie mee naar huis met een doos wijn en een fles champagne om te vieren dat wij trial membership lid zijn geworden tevens werdt er op benadrukt dat je zo het product terug kan brengen als je er niet tevreden over bent als je thuis bent wand je hebt tien dagen bedenk tijd maar goed zijn dus naar huis gegaan met deze aankoop en hebben alles nagelezen wat ze ons hadden verteld en dat klopte allemaal en hebben besloten om het toch te gaan uitproberen om op deze manier en dat ik het iedereen goed kan aanraden om te kijken of het wat voor je is .

revan
Berichten: 3
Lid geworden op: 21 aug 2007 20:07

Re: Vakantie gewonnen bij World Travel Club?

Ongelezen bericht door revan »

beste mensen,

Dit is ouderwets time share concept. Het lijkt goedkoop door de manier van uitleggen van de medewerkers. Telefonische medewerkster proberen je met een gratis vakantie naar Maarsen te lokken voor een presentatie. Ik heb haar de vraag gesteld welk concept World Travel Club daar aan de man wil brengen. Na 10 minuten om mijn vraag heen te hebben gedraaid heb ik zelf maar gevraagd of het Time Share betrof.
Dit werd uiteindelijk bevestigd, en het gesprek was direct ten einde.

Ooit zelf al aan Time-sharing gedacht en zocht je toevallig een buro dat dat voor je kan regelen, moet je zeker gaan.

Nooit aan Time-sharing gedacht????? Ga lekker gidsen halen bij je plaatselijke reisburo.

sandra de Groot
Berichten: 5
Lid geworden op: 25 aug 2007 15:42

Re: Vakantie gewonnen bij World Travel Club?

Ongelezen bericht door sandra de Groot »

wij zijn een van de mensen die in aanmerking zijn gekomen voor een vakantie van de worldtravel club, in feite is dit gewoon een aanbieding in ruil voor een kennismaking met hun bedrijf, en de diensten die hun te bieden hebben en daar valt timescharing onder andere ook onder , maar ons is gewoon bewezen dat dat los van de vakantie is, wij hebben genoten van onze vakantie in zuid spanje. we zijn absoluut niet lasig gevallen door worldtravel lcub wij hebben zelf contact op genomen met hun om te vertellen dat de vakantie supper was en inderdaad ook luxe.
voor die 29- euro boekings kosten per pers- en wij zijn zelfs van plan o onze volgende vakantie ook via de worldtravelclub te organizeren. ik bedoel hoe veel kost een vliegticket tegen woordig :D

sandra de Groot
Berichten: 5
Lid geworden op: 25 aug 2007 15:42

Re: Vakantie gewonnen bij World Travel Club?

Ongelezen bericht door sandra de Groot »

:?: Hoi lieftalige Landgenoten,
even voor alle duidelijkheid alles op een rijtje waarom wij nou de world travel club TOP vinden!

1: want ons belooft werdt via de telefoon werdt ook duidleijk waar gemaakt.
2: het is gewoon een slimme actie van hun om mensen zo te kunnen laten ervaren hoe hun accommodaties in elkaar steken( wat wij veel beter vinden dan al die t.v reclame waar ze uiteindelijk toch veel meer geld aan kwijt zijn)
3:VOor die 29- euro boekingskosten pp- vinden wij het gewoon TOPpIE.Want hoe duur is een vliegticket tegenwoordig naar SPANJE OF TENERIFE!

En ik heb hier een antaal reactie gelezen over dat het verplicht is iets te tekken en dat je dan eerst een bedrag moet laten storten voor dat je de accommodatie krijgt?????????


Ik weet niet naar welke wordl travel club jullie zijn geweest? Maar de world travel club in maarssen op de safarieweg is het nog altijd geheel vrijblijvend en zijn der absoluut geen verplichtengen voor men want wat bereiken hun daar nou mee. Want jullie zullen toch ook wel begrijpen dat ze indruk op ons willen maken, en met groote respect en voorzichtigheid behandelen om ervoor te zorgen dat wij terugkomen!

MAXIEM

Re: Vakantie gewonnen bij World Travel Club?

Ongelezen bericht door MAXIEM »

Dag sandra,

Leuke reclame van een insider! :wink:

Maxiem.

sandra de Groot
Berichten: 5
Lid geworden op: 25 aug 2007 15:42

Re: Vakantie gewonnen bij World Travel Club?

Ongelezen bericht door sandra de Groot »

het is geen reclame maar gewoon een harde feit!
en ik raad echt idereen aan om je meer info te vergaren over wtc, en dat niet door middel van www.trosradar.nl!

malou
Berichten: 19
Lid geworden op: 07 jul 2007 18:26

Re: Vakantie gewonnen bij World Travel Club?

Ongelezen bericht door malou »

hallo sandra,
wat probeer je nou zo krampachtig te bewijzen?
wou je zeggen dat ze jou niet voor 'n presentatie benaderd hebben (was een van de voorwaarden),dat 't bij club la costa en rcl liefdewerk is.(al die travelclubs doen nl. 't voorwerk voor hen,je komt bij ze door die gratis week)dan kan voor hen 't grote werk beginnen.
je kan dan ook 6 wkn. kopen,clc probeert die dan in 'n praatje om te zetten om 15 jr.gefinancierd 'n week vakantie te vieren,mag je uit 'n boek kiezen wat er nog over is.
wij hielden 't op de 6 wkn wel mooie vakanties.
dit jaar ''gratis'' week (34 euro pp)naar tenerife daar was fourcantravel 't trekpaard voor rcl,besloten tevoren om nergens op in te gaan,zie even terug op dit forum.was trouwens niets aan, we zaten achterin los christianos tegen 'n berg, accomodatie was mooi maar zielloos.
de gasten die daar waren zijn vnl engelsen,maken 'n weekje vol in 'hun'accomodatie,of proberen wat ervan kwijt te maken,bij degene die we spraken lukte dit bij niemand,er zaten echt schrijnende verhalen tussen, ze zeggen van rcl dat ze 't zo met winst terug kopen van je,zeiden ze ook tegen ons.
en verder waren er(veel)makelaars om je om te praten in een van die accomodaties voor min. 5000 euro en dan mag je jaarlijks 'n week terug komen+ jaarlijks 'n rekening voor onderhoud vanaf 500 euro(studio) ,maar bij ons vingen ze verder bot,ze lieten ons na dat praatje van 4,5 uur met rust.
maar je stelt dat 'n vliegreis tegenwoordig goedkoop is,kijk dan 'ns goed wat 't naar tenerife kost,wij waren 750 euro kwijt,maar dat wilden we zelf.
maar als je 't zo goed vind ga je toch lekker terug?maar vergeet vooral geen creditcard mee te nemen want daar zijn ze dol op!

diadino
Berichten: 30
Lid geworden op: 29 jan 2005 11:01

Re: Vakantie gewonnen bij World Travel Club?

Ongelezen bericht door diadino »

wij werden laatste weken ook 2x gebeld door hen, eerste keer had ik nog een reis gewonnen, 2e keer gingen ze helemaal de mist n omdat ze naar de verkeerde persoon vroegen (of m'n moeder ook thuis was :lol: , terwijl ik toch echt de oudste ben hier thuis) ze zouden nog wel een keertje terug bellen, dan kan ik ze dan nog eens vertellen dat we geen interesse hebben :D

bolleboos
Berichten: 29
Lid geworden op: 28 jun 2006 12:21

Re: Vakantie gewonnen bij World Travel Club?

Ongelezen bericht door bolleboos »

Ik ben ook net benaderd met het verhaal dat ik een vakantie op de Canarische eilanden heb gewonnen.

Ik geloof niet dat ik hier in ga trappen nadat ik dit allemaal gelezen heb

mark007
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 sep 2007 14:56

Re: Vakantie gewonnen bij World Travel Club?

Ongelezen bericht door mark007 »

Ik heb deze week 3 maal een telefoontje gehad. Van een mannelijk persoon (met buitenlands accent) Welke uiteindelijk begon te dreigen met een bezoekje aan ons prive adres. Dit is ook besproken met de Politie en KPN. Er wordt nu door KPN uitgezocht van welke locatie er gebeld is, met deze informatie moet ik vervolgens weer naar de Politie.

Meer mensen die bedreigd zijn?? :shock:

Groet

stafford
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 okt 2007 14:48

Re: Vakantie gewonnen bij World Travel Club?

Ongelezen bericht door stafford »

Hallo, ook ik ben gebeld dat ik een reis had gewonnen naar de Canarische eilanden omdat ik had mee gedaan aan een enqeutte op internet.
Ik moets er in eerste instantie hard om lachen, maar ja je weet het natuurlijk nooit.
Zaterdag kreeg ik de bevestiging van de afspraak die telefonisch was gemaakt.
Ik zet er grote vraagtekens bij of dit hele verhaal wel klopt, de verhalen die ik hier lees zijn toch wel uiteenlopend.
Om mijn nieuwsgierigheid te bevredigen ga ik a.k. vrijdag toch maar een kijkje nemen in Maarsen, is voor ons niet zo ver weg, dus veel geld aan benzine zijn we niet kwijt.
Ik ben zeker niet van plan om op wat voor manier dan ook geld uit tegeven.
Graag reacties van mensen die onlangs in Maarsen zijn geweest.

Groetjes

Gouda
Berichten: 93
Lid geworden op: 04 dec 2005 21:42

Re: Vakantie gewonnen bij World Travel Club?

Ongelezen bericht door Gouda »

In een ander topic heb ik het volgende al eens geschreven:
We zijn net terug uit Tenerife!

En ja hoor, ook wij hadden de hoofdprijs!!!!! (na het krassen) Twee zéér enthousiaste Engelstalige 'proppers' vonden het echt SUPER een Nederlands stel te vinden (tussen alle Engelsen en Duitsers) en gunde ons écht die prijs. We zijn ook zulke aardige mensen (die Nederlanders dus) en ze deden zelfs hun best ook wat Nederlands te spreken (ging nog redelijk ook).

We werden naar een kantoortje gebracht en daar werden we door een allervriendelijkste Nederlandse dame in een keurig uniformpje ontvangen. Onze gegevens werden genoteerd (alleen naam en stad, dus geen adres) en een paar vragen over leeftijd, inkomen, e.d. Vrij algemeen nog. We werden doorverwezen naar een dame die verder met ons zou praten en of we bereid waren te luisteren naar haar verhaal van ongeveer 90 minuten (zonder enkele verplichting werd er uitdrukkelijk bij gezegt).

Die (Belgische) dame ging maar eerst met ons naar beneden naar een café, omdat het nog te druk was 'boven'. We kregen een frisje aangeboden en we spraken over koetjes en kalfjes. Ze vond het ook zo leuk Nederlanders te treffen en we hebben best nog een tijd zitten kletsen over van alles (zonder diepgang, want ik maak zelf wel uit wat ik vertel). Zij vertelde 100-uit over haar relatie, woning, vader, 4 hondjes, België enz, enz, Wat een gezellige 'vriendin' was ze toch geworden.

Toen konden we eindelijk (na zeker 3 kwartier) en na het noteren van nog meer gegevens over onze voorkeur m.b.t. reizen naar 'boven'.
We kwamen in een zaal vol met zitjes en zeker 15 stellen waren 'gelukkige prijswinnaars', zo bleek.

Ons ingebouwde radartje werkte al en we zeiden op een gegeven moment al (toen ze even weg was) "Wat er ook gebeurt, we tekenen NIETS"

Toen begon het verhaal. Over hoe goedkoop ze vakanties konden aanbieden en ze vergeleek onze vakantieprijs (€ 1100,- voor 8 dagen incl. alle kosten, apartement op toplocatie) met háár aanbieding die toch echt op maar € 450,- zou uitkomen ........

Wij maar wachten op die 'adder onder het gras'.......
Het verhaal ging maar door. We konden de hele wereld over voor vastgestelde tarieven en dat allemaal voor zeker 60% GOEDKOPER dan normaal geboekt in Nederland. (waar was die adder nou....)

Toen gaf ze aan dat ze haar baas erbij zou halen, want alleen hij kon ons echt het 'aanbod van de eeuw' doen.

En ja hoor daar kwam de adder. Lid worden voor € 150,- per jaar, voor een termijn van minimaal 10 jaar, daar bovenop een maandelijkse contributie (maximaal 52 maanden) van € 85,- ,.......en nog veel meer van die bla, bla waar ik al meteen genoeg van had en dus meteen weg wilde......

De baas had in de gaten dat we niet 'hapten' en was meteen ook zeer begripvol, want ja, het was even doorbijten, maar dan had je ook wat!
Nog een keer het hele verhaal en het was toch echt en droom die bewaarheid kon worden....

Hij liet ons even achter met de 'persoonlijke' dame om na te denken over dat fantastische aanbod. De dame rekende nogmaals voor dat we over ongeveer 10 jaar toch echt duizenden Euro's hadden bespaard t.o.v. traditioneel (internet) boeken en dat we echt een dief van onze eigen portemonnai waren als we het niet deden.

De baas kwam weer helemaal opgetogen terug met een gezicht van ....En? Ja toch zeker!....
We waren nog steeds niet overstag, dus toen kwam hij (en dat kwam echt uit z'n tenen) met een zeer aantrekkelijk, niet te versmaden, éenmalig, uniek en ongelooflijk aanbod......
We konden voor slechts € 1900,- een droomreis maken, wat bestond uit een 5 daagse cruise over de Caribiën met aansluiten een 8-daags verblijf in Florida in het Mariot Hotel (5-sterren), inclusief huurauto en toegang tot Wald-Disney............
Weer dat super blijde gezicht: "Nou, dit is toch echt geweldig! Toch"
Want die reis zou ons dan echt overtuigen dat DWVC écht waar geeft voor je geld.
We moeten dan wel meteen even € 750,- neertellen als aanbetaling (en de rest € 1150,- komt dan later per giro wel)

M'n vrouw zat al aardig op de wip. Dit klonk wel héél aantrekkelijk.
Ik herinnerde haar subtiel aan ons voornemen niets te ondertekenen.....
Ze kwam weer met twee benen terug op aarde en we bedankte hartelijk en uiterst vriendelijk voor de 'eer'. Nee, we zouden er nog een nachtje over willen slapen.
De baas had opeens geen tijd meer voor ons.
De dame mocht ons naar de uitgang begeleiden.

Daar kregen we op vertoon van het 'geukskaartje' alsnog een voucher voor een gratis reis (wat pas geld na betaling van € 95,- administratiekosten en zelf het vliegtuig boeken).
We kregen ook nog een troostprijs mee (van het andere kraskaartje), een fles (zo bleek later, drinkbare) champagne.

We stonden weer buiten, na drie uur, een fleschampagne rijker en helemaal confuus van het verhaal.

Overigens hebben we tijdens ons verblijf in die zaal zeker 3 stellen 'gelukkig zie worden' die dus wél getekend hadden (en de Visa-kaartjes gingen daarbij driftig van hand tot hand onder luid applaus en de champagne vloeide rijkelijk........)

De volgende dag overkwam het ons midden op straat wéér dat we een 'winnaar' waren met het krassen van een kaartje (ong 5 km van de plek waar we eerst waren en we ontkwamen echt niet aan het krassen). Deze man omhelste me!!! WHAT A LUCKY GUY was ik toch, zei de man.....
Toen we wegliepen, kregen we een perfect gespeeld drama van onbegrip kado....

Eenmaal thuis zijn we op het internet eens gaan zoeken naar DWVC en tot de conclusie gekomen dat ons 'interne radartje' nog steeds prima functioneert!!
We kunnen er dus hartelijk om lachen en hebben weer wat gespreksstof op gedaan voor het volgende verjaardagsfeestje (of zo)...
Wat een gelijkenis hè....... :wink:

aniet
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 okt 2007 09:49

Re: Vakantie gewonnen bij World Travel Club?

Ongelezen bericht door aniet »

tja, ook wij hebben een reis gewonnen
gaan we nou wel of niet zaterdag?
29 eurie`s administratie kosten + ik begrijp dat de vlieg tickets ook voor mijn rekening zijn?

Gesloten