LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Playco/ Playcollect
-
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 10 aug 2007 23:20
Re: Playco/ Playcollect
Hallo
Even melden dat ik Fre ben uit Amsterdam. Graag reageer ik op Nico71 waar hij zegt dat ik niet zou bestaan. Ik ben Fre, 29 jaar, onderwijzer en vader van 3 kinderen. Ik woon in België. Onlangs ontdekte ik de site van Playco en ik heb me lid gemaakt. Ik was zo blij met de uitgespaarde centen dat ik het aan iedereen wou meedelen omdat ik de muren oploop van het feit dat mensen teveel zouden uitgeven aan Playmobil. Zoals ik in mijn advertenties op diverse verkoopsites aangeef, heb ik inderdaad dit winkeltje ontdekt en vraag ik om een reactie van geïnteresserden. Die mensen stuur ik dan een mail met alle nodige gegevens. Of ze nadien klant worden of niet is uiteraard hun eigen zaak.
Over het feit dat ik ook Fre uit Amsterdam ben, kan ik kort zijn. Om ook Nederlandse mensen te bereiken via marktplaza.nl en marktplaats.nl moest ik als adverteerder een Nederlandse postcode opgeven. Het is lukraak Amsterdam geworden.
Mijn ervaringen met Playco zijn ook kort en bondig op te sommen ! Klantvriendelijk, snelle levering, vlotte communicatie en oerdegelijk materiaal aan bodemprijzen. Ik denk niet dat je meer kan verwachten van een winkel !!! Ik weet dat ik alleszins levenslang met een brede glimlach ga blijven genieten van het feit dat mijn kids zich kunnen amuseren met het speelgoed van hun keuze en dat mijn portefeuille meegeniet!
Even melden dat ik Fre ben uit Amsterdam. Graag reageer ik op Nico71 waar hij zegt dat ik niet zou bestaan. Ik ben Fre, 29 jaar, onderwijzer en vader van 3 kinderen. Ik woon in België. Onlangs ontdekte ik de site van Playco en ik heb me lid gemaakt. Ik was zo blij met de uitgespaarde centen dat ik het aan iedereen wou meedelen omdat ik de muren oploop van het feit dat mensen teveel zouden uitgeven aan Playmobil. Zoals ik in mijn advertenties op diverse verkoopsites aangeef, heb ik inderdaad dit winkeltje ontdekt en vraag ik om een reactie van geïnteresserden. Die mensen stuur ik dan een mail met alle nodige gegevens. Of ze nadien klant worden of niet is uiteraard hun eigen zaak.
Over het feit dat ik ook Fre uit Amsterdam ben, kan ik kort zijn. Om ook Nederlandse mensen te bereiken via marktplaza.nl en marktplaats.nl moest ik als adverteerder een Nederlandse postcode opgeven. Het is lukraak Amsterdam geworden.
Mijn ervaringen met Playco zijn ook kort en bondig op te sommen ! Klantvriendelijk, snelle levering, vlotte communicatie en oerdegelijk materiaal aan bodemprijzen. Ik denk niet dat je meer kan verwachten van een winkel !!! Ik weet dat ik alleszins levenslang met een brede glimlach ga blijven genieten van het feit dat mijn kids zich kunnen amuseren met het speelgoed van hun keuze en dat mijn portefeuille meegeniet!
Laatst gewijzigd door meesterfre op 11 aug 2007 01:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Playco/ Playcollect
Nou onderwijzertje, opzouten hier! Reclame maken mag hier niet! Of ben jij zo'n onderwijzer die eigenlijk afgewezen had moeten worden op de Pabo vanwege een leesachterstand Want lezen, dat kun je niet! Of heb je nooit de gedragsregels gelezen?
-
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 10 aug 2007 23:20
Re: Playco/ Playcollect
Ten eerste, Caruso, maak ik op dit forum geen reclame maar verdedig ik mezelf tegen onwaarheden die over mijn persoon worden gezegd. En ten tweede vind ik de teneur van je reactie en de manier waarop je mij verbaal rechtstreeks aanvalt beneden alle peil. Als ik de gedragsregels goed nalees, zie ik toch duidelijk deze eerste regel:
Agressieve, bedreigende, lasterlijke, vulgaire of anderszins ongepaste bijdragen, naar interpretatie van de redactie, zijn niet toegestaan.
Wel mijn beste...voor het breken van regels en hierbij een platvloers taalgebruik gebruiken, krijg je van mij een 10 op 10.
Agressieve, bedreigende, lasterlijke, vulgaire of anderszins ongepaste bijdragen, naar interpretatie van de redactie, zijn niet toegestaan.
Wel mijn beste...voor het breken van regels en hierbij een platvloers taalgebruik gebruiken, krijg je van mij een 10 op 10.
Re: Playco/ Playcollect
Even om alles duidelijk te stellen.
Playco bestaat sedert 01.10.2006.
Alles wat daarvoor is gebeurd met mensen, kan dus onmogelijk van bij ons komen.
Ja onze moedermaatschappij die diverse web shops beheert en er binnenkort nog meer uit de grond zal stampen, zit op Curaçao, in een gespecialiseerde E-COMMERCE-ZONE.
Maar de facturen voor klanten komen wel van onze Duitse of Luxemburgse vestiging, netjes met inschrijving in het handelsregister en met BTW-nummer.
Dat wij een UNIEK IDEE hebben verwezenlijkt met als gevolg van toffe mensen, die het nut inzien van een jaarlijkse forse besparing of veel extra speelgoed voor hetzelfde geld, dat steekt natuurlijk de ogen uit van enkele gewone web shops, die hier mooi vernoemd worden, ondanks het feit dat CARUSO duidelijk is over RECLAME !!!
Zij hebben op die 10 maanden nog geen 13.500 (er is geen sprake van 15.000) klanten gehad natuurlijk...
Momenteel zijn er 7 medewerkers en dat worden er 8 en wellicht snel nog meer (1 in Frankrijk, 3 in Duitsland en 3 in België), dus dat gezever over e-mails doet er niet toe.
Want 1 in die getallen, die echt wel kloppen zitten b.v. al de inkomende bestellingen (2.000 per maand), de bevestigingen, de betalingen, de overschrijvingen, de inkomende faxen van leveranciers, enz...
We beantwoorden dus zeker geen 2.000 emails persoonlijk.
Vaak wordt een standaard-antwoord geplakt en verzonden, andere worden gelezen en weggegooid, wat zeker zou gebeuren met mensen zoals nico71.
Hij durft zich wellicht niet bekend te maken.
Wat die CONTRIBUTIE betreft: Waarom zouden we iedereen leveren aan FABRIEKSPRIJZEN zonder er zelf iets aan over te houden ?
Denkt u dat die 7 mensen niets willen verdienen eraan ?
Dat stukje over handelaren: er wordt niet geleverd aan web shops, die maar wat graag bij ons zouden kopen omdat ze zelf nooit aan die prijzen geraken.
Met de opening van onze 2de winkel in Duitsland in September, wacht er bovendien zeer goed nieuws : ALLES WORDT NOG GOEDKOPER !
Ook de verzendkosten zullen omlaag gaan.
EN DAARVOOR DANK IK HEEL GRAAG DE LEDEN, WANT HOE MEER LEDEN HOE GOEDKOPER ALLES ZAL WORDEN.
EN LEDEN KUNNEN HUN LIDMAATSCHAP ZELF TERUGVERDIENEN.
Zoals FRE dat doet: slimme jongen, krijgt al z'n speelgoed gratis voor z'n 3 kids, hij weet wel waarom hij een paar advertenties plaatst en zelfs eventjes AMSTERDAM vermeldt als plaats...
HOE MEER MENSEN DIT WETEN EN GEBRUIKEN, HOE GOEDKOPER DE ANDEREN KOPEN !
Er wordt nu hard gewerkt aan de afhaalpunten in Nederland en België, want die moeten er zeker bijkomen.
We willen het de mensen gemakkelijker maken en het nog sneller laten gaan.
Over het bestellen bij leveranciers kunnen we bondig zijn: wij kopen altijd rechtstreeks bij het merk of eventueel voor sommige merken via een groothandel, dat eerste kan geen enkele web shop, want zonder een echte winkel krijg je b.v. geen PLAYMOBIL te pakken, tenzij via een andere winkel of groothandel, wij hebben een shop in Duitsland en nu openen we een 2de aan de grens met Nederland (25 km van Roermond) om de Belgische en Nederlandse klanten te kunnen helpen.
Ik blijf het jammer vinden dat mensen al die dingen verzinnen, gewoon omdat ze jaloers zijn of omdat ze denken te weten hoe de vork aan de steel zit, terwijl dat net niet het geval is.
Over het andere punt heeft Nico71 wel gelijk, er wordt enkel besteld wat de klant besteld.
Om de goede service vlot te laten verlopen en niet zoals bij discountcard.nl een 0900-lijn te moeten gebruiken, hebben we een web shop gemaakt.
Die wordt nu trouwens grondig vernieuwd tegen 01.10.2007 en dan zal er wellicht nog meer commotie ontstaan, omdat ze dan weer jaloers gaan zijn op de shop.
Ik ga stilaan afsluiten, want ik heb hier helaas niet al te veel tijd voor, moet nog gaan verpakken om te verzenden
Niemand is verplicht om bij ons te kopen, ieder doet z'n zin, maar als je net als alle leden 30 tot 70% op je speelgoeduitgaven wil besparen, dan ben je bij ons aan het juiste adres...
Als je vanaf september hetzelfde wil doen met DVD's en GAMES, dan ben je eveneens aan het juiste adres, want dan starten onze 2 nieuwe shops.
De andere zijn voor begin volgend jaar, want uiteindelijk kunnen we veel maar niet alles tegelijk.
Dat het uitbreiden soms wat trager en moeizamer gaat dan gepland, dat hoort er helaas bij, maar dat is omdat we voorzichtig omspringen met geld en mensen, zodat de toekomst gegarandeerd wordt.
Nog even vermelden dat er intussen ruim 500 LEDEN overgeschakeld zijn op het LIFETIME MEMBERSHIP en zij ons dus het VERTROUWEN hebben gegeven voor de TOEKOMST.
Met dank aan deze mensen, dat bewijst enkel dat we door moeten gaan.
Playco bestaat sedert 01.10.2006.
Alles wat daarvoor is gebeurd met mensen, kan dus onmogelijk van bij ons komen.
Ja onze moedermaatschappij die diverse web shops beheert en er binnenkort nog meer uit de grond zal stampen, zit op Curaçao, in een gespecialiseerde E-COMMERCE-ZONE.
Maar de facturen voor klanten komen wel van onze Duitse of Luxemburgse vestiging, netjes met inschrijving in het handelsregister en met BTW-nummer.
Dat wij een UNIEK IDEE hebben verwezenlijkt met als gevolg van toffe mensen, die het nut inzien van een jaarlijkse forse besparing of veel extra speelgoed voor hetzelfde geld, dat steekt natuurlijk de ogen uit van enkele gewone web shops, die hier mooi vernoemd worden, ondanks het feit dat CARUSO duidelijk is over RECLAME !!!
Zij hebben op die 10 maanden nog geen 13.500 (er is geen sprake van 15.000) klanten gehad natuurlijk...
Momenteel zijn er 7 medewerkers en dat worden er 8 en wellicht snel nog meer (1 in Frankrijk, 3 in Duitsland en 3 in België), dus dat gezever over e-mails doet er niet toe.
Want 1 in die getallen, die echt wel kloppen zitten b.v. al de inkomende bestellingen (2.000 per maand), de bevestigingen, de betalingen, de overschrijvingen, de inkomende faxen van leveranciers, enz...
We beantwoorden dus zeker geen 2.000 emails persoonlijk.
Vaak wordt een standaard-antwoord geplakt en verzonden, andere worden gelezen en weggegooid, wat zeker zou gebeuren met mensen zoals nico71.
Hij durft zich wellicht niet bekend te maken.
Wat die CONTRIBUTIE betreft: Waarom zouden we iedereen leveren aan FABRIEKSPRIJZEN zonder er zelf iets aan over te houden ?
Denkt u dat die 7 mensen niets willen verdienen eraan ?
Dat stukje over handelaren: er wordt niet geleverd aan web shops, die maar wat graag bij ons zouden kopen omdat ze zelf nooit aan die prijzen geraken.
Met de opening van onze 2de winkel in Duitsland in September, wacht er bovendien zeer goed nieuws : ALLES WORDT NOG GOEDKOPER !
Ook de verzendkosten zullen omlaag gaan.
EN DAARVOOR DANK IK HEEL GRAAG DE LEDEN, WANT HOE MEER LEDEN HOE GOEDKOPER ALLES ZAL WORDEN.
EN LEDEN KUNNEN HUN LIDMAATSCHAP ZELF TERUGVERDIENEN.
Zoals FRE dat doet: slimme jongen, krijgt al z'n speelgoed gratis voor z'n 3 kids, hij weet wel waarom hij een paar advertenties plaatst en zelfs eventjes AMSTERDAM vermeldt als plaats...
HOE MEER MENSEN DIT WETEN EN GEBRUIKEN, HOE GOEDKOPER DE ANDEREN KOPEN !
Er wordt nu hard gewerkt aan de afhaalpunten in Nederland en België, want die moeten er zeker bijkomen.
We willen het de mensen gemakkelijker maken en het nog sneller laten gaan.
Over het bestellen bij leveranciers kunnen we bondig zijn: wij kopen altijd rechtstreeks bij het merk of eventueel voor sommige merken via een groothandel, dat eerste kan geen enkele web shop, want zonder een echte winkel krijg je b.v. geen PLAYMOBIL te pakken, tenzij via een andere winkel of groothandel, wij hebben een shop in Duitsland en nu openen we een 2de aan de grens met Nederland (25 km van Roermond) om de Belgische en Nederlandse klanten te kunnen helpen.
Ik blijf het jammer vinden dat mensen al die dingen verzinnen, gewoon omdat ze jaloers zijn of omdat ze denken te weten hoe de vork aan de steel zit, terwijl dat net niet het geval is.
Over het andere punt heeft Nico71 wel gelijk, er wordt enkel besteld wat de klant besteld.
Om de goede service vlot te laten verlopen en niet zoals bij discountcard.nl een 0900-lijn te moeten gebruiken, hebben we een web shop gemaakt.
Die wordt nu trouwens grondig vernieuwd tegen 01.10.2007 en dan zal er wellicht nog meer commotie ontstaan, omdat ze dan weer jaloers gaan zijn op de shop.
Ik ga stilaan afsluiten, want ik heb hier helaas niet al te veel tijd voor, moet nog gaan verpakken om te verzenden
Niemand is verplicht om bij ons te kopen, ieder doet z'n zin, maar als je net als alle leden 30 tot 70% op je speelgoeduitgaven wil besparen, dan ben je bij ons aan het juiste adres...
Als je vanaf september hetzelfde wil doen met DVD's en GAMES, dan ben je eveneens aan het juiste adres, want dan starten onze 2 nieuwe shops.
De andere zijn voor begin volgend jaar, want uiteindelijk kunnen we veel maar niet alles tegelijk.
Dat het uitbreiden soms wat trager en moeizamer gaat dan gepland, dat hoort er helaas bij, maar dat is omdat we voorzichtig omspringen met geld en mensen, zodat de toekomst gegarandeerd wordt.
Nog even vermelden dat er intussen ruim 500 LEDEN overgeschakeld zijn op het LIFETIME MEMBERSHIP en zij ons dus het VERTROUWEN hebben gegeven voor de TOEKOMST.
Met dank aan deze mensen, dat bewijst enkel dat we door moeten gaan.
-
- Berichten: 2888
- Lid geworden op: 01 mar 2006 12:17
Re: Playco/ Playcollect
Reklame,reklame en nogmaals reklame !!!
Onvoorstelbaar dat hier door de tros radarredactie niet wordt ingegrepen!!
Zelfs tijdens vakanties moet er toch wel eentje zijn die dit soort uitbundige reklame moet kunnen zien???
Nee tros, hiermee nomineer ik jullie ook voor die Loden Leeuw!!
Grootvader
Onvoorstelbaar dat hier door de tros radarredactie niet wordt ingegrepen!!
Zelfs tijdens vakanties moet er toch wel eentje zijn die dit soort uitbundige reklame moet kunnen zien???
Nee tros, hiermee nomineer ik jullie ook voor die Loden Leeuw!!
Grootvader
-
- Berichten: 3097
- Lid geworden op: 11 jun 2005 20:47
Re: Playco/ Playcollect
Die nominatie steun ik van harte
Re: Playco/ Playcollect
En ook ik steun die, Wat desperaat moet je wezen om hier je geluk te zoeken.
Re: Playco/ Playcollect
Jullie weten het toch, het is weekend, dan zit de redactie bij Frans Bauer in concert.......te slapen!
Re: Playco/ Playcollect
Helaas, helaas ben ik pas vandaag op dit forum gaan lezen, want ook wij wachten al een poos op ons pakket!
Het is al diverse malen beloofd dat het is opgestuurd, maar alleen hebben wij daar nog niets van gezien.
Sinds afgelopen woensdag mailen ze ook gewoon niet meer terug.
en bellen is ons helaas ook niet gelukt, het is een lijn die afgebroken wordt.
Hopelijk komt het nog goed, ons zoontje is inmiddels al jarig geweest en moet dus ook maar wachten.
Duidelijk dat het maar een eenmalige bestelling wordt.
Het is al diverse malen beloofd dat het is opgestuurd, maar alleen hebben wij daar nog niets van gezien.
Sinds afgelopen woensdag mailen ze ook gewoon niet meer terug.
en bellen is ons helaas ook niet gelukt, het is een lijn die afgebroken wordt.
Hopelijk komt het nog goed, ons zoontje is inmiddels al jarig geweest en moet dus ook maar wachten.
Duidelijk dat het maar een eenmalige bestelling wordt.
Re: Playco/ Playcollect
Ik heb inmiddels mijn tweede bestelling geplaatst omdat ik de eerste keer zeer tevreden was.
Ik zag net een reactie dat men dacht dat ik een volgende bestelling misschien niet geleverd zou krijgen.
Ik hoop niet dat jullie gelijk krijgen,maar mijn bestelling is nu 2 dagen geleden geplaatst,dus ik wacht netjes af.
Ik houd jullie op de hoogte,maar ik heb er alle vertrouwen in.
groetjes moontje
Ik zag net een reactie dat men dacht dat ik een volgende bestelling misschien niet geleverd zou krijgen.
Ik hoop niet dat jullie gelijk krijgen,maar mijn bestelling is nu 2 dagen geleden geplaatst,dus ik wacht netjes af.
Ik houd jullie op de hoogte,maar ik heb er alle vertrouwen in.
groetjes moontje
Re: Playco/ Playcollect
Geplaatst op 04 Nov 2006 11:07 door Playco
ALLEMAAL AAN BODEMPRIJZEN, ZONDER WINST !!!
Geplaatst op 03 Nov 2006 16:45 door Playco
ALLEMAAL AAN BODEMPRIJZEN, ZONDER WINST !!!
Geplaatst op 11 Aug 2007 09:26 door Playco
Wat die CONTRIBUTIE betreft: Waarom zouden we iedereen leveren aan FABRIEKSPRIJZEN zonder er zelf iets aan over te houden ?
Denkt u dat die 7 mensen niets willen verdienen eraan ?
Huh? Snap ik iets niet? Winst maken is toch hetzelfde als iets verdienen?
Beste Playco jongen en meisje, laat ons allemaal gewoon een keer lachen en probeer eens 1 keer de waarheid te vertellen. Vertel bijvoorbeeld eens keer waarom jullie mensen mailen dat hun bestelling verstuurd is en dit niet het geval blijkt te zijn. Slechte administratie, overschatting, bluf, niet weten waar je over hebt, angst? Zoek gewoon een baan en geef deze hopeloze poging tot oplichting op, iedereen met een IQ hoger dan 70 ruikt de geur van bedrog van verre.
@ Fre; prachtig verhaal. Ben diep ontroerd, waarom zou het toch zo zijn dat niemand je gelooft?
ALLEMAAL AAN BODEMPRIJZEN, ZONDER WINST !!!
Geplaatst op 03 Nov 2006 16:45 door Playco
ALLEMAAL AAN BODEMPRIJZEN, ZONDER WINST !!!
Geplaatst op 11 Aug 2007 09:26 door Playco
Wat die CONTRIBUTIE betreft: Waarom zouden we iedereen leveren aan FABRIEKSPRIJZEN zonder er zelf iets aan over te houden ?
Denkt u dat die 7 mensen niets willen verdienen eraan ?
Huh? Snap ik iets niet? Winst maken is toch hetzelfde als iets verdienen?
Beste Playco jongen en meisje, laat ons allemaal gewoon een keer lachen en probeer eens 1 keer de waarheid te vertellen. Vertel bijvoorbeeld eens keer waarom jullie mensen mailen dat hun bestelling verstuurd is en dit niet het geval blijkt te zijn. Slechte administratie, overschatting, bluf, niet weten waar je over hebt, angst? Zoek gewoon een baan en geef deze hopeloze poging tot oplichting op, iedereen met een IQ hoger dan 70 ruikt de geur van bedrog van verre.
@ Fre; prachtig verhaal. Ben diep ontroerd, waarom zou het toch zo zijn dat niemand je gelooft?
Re: Playco/ Playcollect
Wij hebben in juni een email naar PLAYCO gestuurd (absoluut de goedkoopste) betreft bestellen van playmobil, wanneer wij bestelling zouden ontvangen en hoe dat in zijn werk ging.
Na een half uur kregen we direct een email retour, dat het geen wij wilden bestellen wel binnen 14 dagen geleverd kon worden, als we direct betaalden. Zo gezegd zo gedaan.
Wij direct de factuur per bank overgemaakt en de volgende morgen kregen we dan ook een email dat betaling binnen was.
Onze zoon was eind juni jarig dus dat viel nog binnen de 2 weken, dus wij afwachten wanneer pakketten binnen zouden komen.
Een dag voor zijn verjaardag stuurde ik een email met de vraag wanneer ik het playmobil mocht verwachten. En toen begon het
We zitten bezig met een andere transporteur!!!
Weer een mail met als antwoord:
Het wordt eind deze week verzonden!!! einde van de week weer een mail, daar werd niet op gereageerd. Na een aantal emails heen en weer kwamen wij radar tegen, en lazen dat meer mensen problemen hadden dat PLAYCO niet op tijd of helemaal niet geleverd heeft. Onze zoon bleef natuurlijk wel vragen aan ons wanneer komt mijn playmobil?? Om een lang verhaal kort te maken. We hebben het vandaag pas binnen gekregen. Dus ik wil u allemaal waarschuwen. LIEVER 20 OF 30 EURO MEER BETALEN BIJ EEN BETROUWBARE LEVERANCIER VAN PLAYMOBIL dan veeeeelsss te laat of helemaal niet geleverd krijgen.
Ik weet wel, wij bestellen hier NOOIT meer wat, we geven liever een paar tientjes meer uit, zodat wij het wel op tijd binnen hebben.
Na een half uur kregen we direct een email retour, dat het geen wij wilden bestellen wel binnen 14 dagen geleverd kon worden, als we direct betaalden. Zo gezegd zo gedaan.
Wij direct de factuur per bank overgemaakt en de volgende morgen kregen we dan ook een email dat betaling binnen was.
Onze zoon was eind juni jarig dus dat viel nog binnen de 2 weken, dus wij afwachten wanneer pakketten binnen zouden komen.
Een dag voor zijn verjaardag stuurde ik een email met de vraag wanneer ik het playmobil mocht verwachten. En toen begon het
We zitten bezig met een andere transporteur!!!
Weer een mail met als antwoord:
Het wordt eind deze week verzonden!!! einde van de week weer een mail, daar werd niet op gereageerd. Na een aantal emails heen en weer kwamen wij radar tegen, en lazen dat meer mensen problemen hadden dat PLAYCO niet op tijd of helemaal niet geleverd heeft. Onze zoon bleef natuurlijk wel vragen aan ons wanneer komt mijn playmobil?? Om een lang verhaal kort te maken. We hebben het vandaag pas binnen gekregen. Dus ik wil u allemaal waarschuwen. LIEVER 20 OF 30 EURO MEER BETALEN BIJ EEN BETROUWBARE LEVERANCIER VAN PLAYMOBIL dan veeeeelsss te laat of helemaal niet geleverd krijgen.
Ik weet wel, wij bestellen hier NOOIT meer wat, we geven liever een paar tientjes meer uit, zodat wij het wel op tijd binnen hebben.
Re: Playco/ Playcollect
Wanneer wordt het nu eens duidelijk dat wij geen winkel zijn maar een inkoopclub en dat er daar bepaalde regels gelden, zoals tijdig betalen.
In vakantieperiodes kan het voor sommige artikelen wat moeilijker zijn om te leveren.
Daarom ook dat het tot 90 dagen kan duren eer het geleverd wordt.
Dit staat duidelijk in de voorwaarden vermeld, en we hebben ruim binnen de 90 dagen geleverd.
Als je dan vermeldt dat je zoon jarig is de dag ervoor... dan is dat natuurlijk veel te laat.
Verder kunnen we alleen maar herhalen dat er bijna 14.000 leden zijn en die zijn stuk voor stuk tevreden.
En diegenen die geen geduld hebben, te laat zijn om te bestellen, of liever gewoon het dubbele betalen in een winkel, die moeten dan maar naar een winkel gaan.
Onze club kan enkel groeien (en dus alles sneller laten gaan) met mensen die het echte voordeel zien in een systeem en niet denken aan een winkel.
Wij leveren enkel administratieve service en verzendservice, maar voor dat laatste doen we natuurlijk beroep op een pakketdienst.
Verder zijn wij net als de leden afhankelijk van de voorraad van de leveranciers (fabrikanten of groothandels) en dat is niet altijd even gemakkelijk.
Soms is er 1 artikel dat ontbreekt, maar mensen betalen geen 2 maal verzendkosten, want dat is teveel... ze bestellen soms voor 800 euro maar dat het dan in 3 of 4 pakketten komt, is te veel, nuja, wij en ook de pakketdiensten kunnen niet gratis werken of wonderen verrichten.
We bedanken hierbij nog eens de talloze tevreden leden voor wie we het tenslotte allemaal doen.
We openen dankzij deze leden straks een centraal punt in Luxemburg, een nieuwe shop in Duitsland, een filiaal in Frankrijk en breiden het gamma uit naar liefst 100.000 producten om uit te kiezen...
En dat allemaal voor een zeer minieme bijdrage.
Nu gaan we werk maken van de juridische vervolging van al wie onze naam beklad heeft, tenminste als die geen enkel recht van spreken hebben.
In vakantieperiodes kan het voor sommige artikelen wat moeilijker zijn om te leveren.
Daarom ook dat het tot 90 dagen kan duren eer het geleverd wordt.
Dit staat duidelijk in de voorwaarden vermeld, en we hebben ruim binnen de 90 dagen geleverd.
Als je dan vermeldt dat je zoon jarig is de dag ervoor... dan is dat natuurlijk veel te laat.
Verder kunnen we alleen maar herhalen dat er bijna 14.000 leden zijn en die zijn stuk voor stuk tevreden.
En diegenen die geen geduld hebben, te laat zijn om te bestellen, of liever gewoon het dubbele betalen in een winkel, die moeten dan maar naar een winkel gaan.
Onze club kan enkel groeien (en dus alles sneller laten gaan) met mensen die het echte voordeel zien in een systeem en niet denken aan een winkel.
Wij leveren enkel administratieve service en verzendservice, maar voor dat laatste doen we natuurlijk beroep op een pakketdienst.
Verder zijn wij net als de leden afhankelijk van de voorraad van de leveranciers (fabrikanten of groothandels) en dat is niet altijd even gemakkelijk.
Soms is er 1 artikel dat ontbreekt, maar mensen betalen geen 2 maal verzendkosten, want dat is teveel... ze bestellen soms voor 800 euro maar dat het dan in 3 of 4 pakketten komt, is te veel, nuja, wij en ook de pakketdiensten kunnen niet gratis werken of wonderen verrichten.
We bedanken hierbij nog eens de talloze tevreden leden voor wie we het tenslotte allemaal doen.
We openen dankzij deze leden straks een centraal punt in Luxemburg, een nieuwe shop in Duitsland, een filiaal in Frankrijk en breiden het gamma uit naar liefst 100.000 producten om uit te kiezen...
En dat allemaal voor een zeer minieme bijdrage.
Nu gaan we werk maken van de juridische vervolging van al wie onze naam beklad heeft, tenminste als die geen enkel recht van spreken hebben.
Re: Playco/ Playcollect
Ik zou je nickname maar veranderen,want als we eenmaal weten wie erachter zit, zullen we het geregistreerd merk PLAYMOBIL zeker op de hoogte brengen, dat u zich uitgeeft voor een van hen.
De laatste die dat probeerde is nog steeds niet vrijgelaten.
De laatste die dat probeerde is nog steeds niet vrijgelaten.
Re: Playco/ Playcollect
Nu gaan we werk maken van de juridische vervolging van al wie onze naam beklad heeft, tenminste als die geen enkel recht van spreken hebben
Geplaatst op 24 Aug 2007 23:34 door Playco
--------------------------------------------------------------------------------
Ik zou je nickname maar veranderen,want als we eenmaal weten wie erachter zit, zullen we het geregistreerd merk PLAYMOBIL zeker op de hoogte brengen, dat u zich uitgeeft voor een van hen.
De laatste die dat probeerde is nog steeds niet vrijgelaten.
Al deze dreigende taal bewijst op zichzelf al dat er zaken niet deugen bij dit bedrijfje. Geen enkel zichzelf serieus nemend bedrijf reageert zo dom op klachten/klanten. Deze dreigende taal is namelijk al vlug zichtbaar via
www.google.nl als je hun naam neerzet. Dom en onhandig en een betrouwbaar bedrijf zal zo dan ook nooit reageren.
-
- Berichten: 2888
- Lid geworden op: 01 mar 2006 12:17
Re: Playco/ Playcollect
Playco of wat dat dan ook mogen zijn.
U weet toch als "club" dat u zelfs als club ingeschreven moet staan in het handelsregister van het land van waaruit u zaken doet?
Kamer van Koophandel / Chambre de Commerce.
Dat u als club ook BTW-plichtig bent?
Dat dit dus ook betekend dan uw algemene voorwaarden niet in strijd mogen zijn met de wetsregels van het land van waaruit uw handel wordt bedreven.
Dat dit alles ook van kracht is al staat het bedrijf waar dan ook elders ingeschreven.
Dat u zich dus niet mag verschuilen achter "club"regels!
Gezien het feit dat u dit wel doet en het feit dat uw bedreigingen en onbeschofte taal die u meent te moeten gebruiken raad ik een ieder af om met uw "club" zaken te doen.
Grootvader
die nog echt alles op een rijtje heeft.
U weet toch als "club" dat u zelfs als club ingeschreven moet staan in het handelsregister van het land van waaruit u zaken doet?
Kamer van Koophandel / Chambre de Commerce.
Dat u als club ook BTW-plichtig bent?
Dat dit dus ook betekend dan uw algemene voorwaarden niet in strijd mogen zijn met de wetsregels van het land van waaruit uw handel wordt bedreven.
Dat dit alles ook van kracht is al staat het bedrijf waar dan ook elders ingeschreven.
Dat u zich dus niet mag verschuilen achter "club"regels!
Gezien het feit dat u dit wel doet en het feit dat uw bedreigingen en onbeschofte taal die u meent te moeten gebruiken raad ik een ieder af om met uw "club" zaken te doen.
Grootvader
die nog echt alles op een rijtje heeft.
Re: Playco/ Playcollect
Het ontbreken van algemene voorwaarden en deze vervangen door zg eigen voorwaarden..
En de prijzen van de (kuch !!)Helpdesk. In Nederland minimaal €0.80.-
Per minuut en in Belgie zelf minimaal €1.24.- per minuut is echt erg fout te noemen. Dit samen met het ontbreken van KVK inschrijving en echte algemene voorwaarden doet het ergste vrezen en zou en reden moeten zijn om ergens anders te gaan kopen. Dan als klap op de vuurpijl nog eerst even €25.- inschrijfgeld tikken en je vraagt je af waar die gasten mee bezig zijn. 90 !! dagen levertijd. kanovaarder heeft gelijk in zijn advies.
* Uw lidmaatschap houdt ook in dat u voor wat betreft de regelgeving omtrent betalingen, verzendingen, retourneren, terugbetalen enz... akkoord bent met de regels van onze inkoopclub. Er is geen betwisting mogelijk, tenzij de regels in strijd zouden zijn met de wettelijke regelgeving inzake "verboden producten of diensten".
En de prijzen van de (kuch !!)Helpdesk. In Nederland minimaal €0.80.-
Per minuut en in Belgie zelf minimaal €1.24.- per minuut is echt erg fout te noemen. Dit samen met het ontbreken van KVK inschrijving en echte algemene voorwaarden doet het ergste vrezen en zou en reden moeten zijn om ergens anders te gaan kopen. Dan als klap op de vuurpijl nog eerst even €25.- inschrijfgeld tikken en je vraagt je af waar die gasten mee bezig zijn. 90 !! dagen levertijd. kanovaarder heeft gelijk in zijn advies.
Re: Playco/ Playcollect
Dit schreef playco op 11 Aug jl. De waarheid is dus kennelijk anders.Om de goede service vlot te laten verlopen en niet zoals bij discountcard.nl een 0900-lijn te moeten gebruiken, hebben we een web shop gemaakt
Het zijn wel degelijk 0900 nummers en hele dure ook. €0.80 per minuut in Nederland en €1.24 per minuut in Belgie.
Joopataa
. Van de website gehaald.HOTLINE NEDERLAND: 0900 - 0400 68* - toestel 1006 (€ 0,80/min.)
HOTLINE BELGIË (Ned.): 0903 - 43 33* - toestel 1006 (€ 1,24/min.)
Vanaf nu kan u ook telefonisch bestellen of bijbestellen.
-
- Berichten: 2888
- Lid geworden op: 01 mar 2006 12:17
Re: Playco/ Playcollect
Playco---- slot.
Er zijn nog tien wachtende voor u!
Of.........
Wilt u de naam van onze kat weten toets 1.
Vragen hoe het met willem gaat toets 2.
Wat voor weer het hier is, toets 3
enz.
Wilt u een bestelling opgeven? toets 25.
En dit na een avond slakken te hebben gegeten en kruipolie gedronken!
Tel dan eens uit wat men met € 1,24 p/min kwijt bent!!
Ja, op die manier kan ook ik makkelijk 30% goedkoper leveren denk ik.
Dit soort info had ik nog niet.
Niet gehuild hierom maar gelachen!
Wat een "club".
Grootvader
Er zijn nog tien wachtende voor u!
Of.........
Wilt u de naam van onze kat weten toets 1.
Vragen hoe het met willem gaat toets 2.
Wat voor weer het hier is, toets 3
enz.
Wilt u een bestelling opgeven? toets 25.
En dit na een avond slakken te hebben gegeten en kruipolie gedronken!
Tel dan eens uit wat men met € 1,24 p/min kwijt bent!!
Ja, op die manier kan ook ik makkelijk 30% goedkoper leveren denk ik.
Dit soort info had ik nog niet.
Niet gehuild hierom maar gelachen!
Wat een "club".
Grootvader
Laatst gewijzigd door kanovaarder op 25 aug 2007 19:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Playco/ Playcollect
Ik vind ook dat de reactie van playco niet zo vriendelijk is en misschien ook niet zo slim.
Maar ik kan me voorstellen dat als je zwart gemaakt word op deze site dat je na een tijdje niet meer zo aardig blijft doen.
Ik heb een paar dagen geleden mijn tweede bestelling geplaatst en nu gisteren binnen gekregen.
Weer keurige service,geen problemen
Maar ik kan me voorstellen dat als je zwart gemaakt word op deze site dat je na een tijdje niet meer zo aardig blijft doen.
Ik heb een paar dagen geleden mijn tweede bestelling geplaatst en nu gisteren binnen gekregen.
Weer keurige service,geen problemen