LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] de kuierpadtien in Drenthe is een geweldig goed camping!!!

Goede of slechte ervaringen met vakantieparken / campings? Geef hier jouw mening.
jan Rinkkens

de kuierpadtien in Drenthe is een geweldig goed camping!!!

Ongelezen bericht door jan Rinkkens »

Een geweldig goed camping met binnen en buiten zwembad en een heel groot stuk land, ruimte genoeg daar. Ook is de service voortreffelijk!!Voor mensen die will ne gaan beweren dat ik gewoon reclame wil maken voor men eigen campng die zou ik nu alvast de mond snoeren, dit is niet zo, ik ben gewoon een zeer tevreden gast.

Gast

Re: de kuierpadtien in Drenthe is een geweldig goed camping!!!

Ongelezen bericht door Gast »

Het is een geweldige camping met vriendelijke mensen gewoon klasse in het land van Bartje.

jvanooijik

Re: de kuierpadtien in Drenthe is een geweldig goed camping!!!

Ongelezen bericht door jvanooijik »

ook wij zijn het afgelopen jaar op het kuierpadtien geweest. Dit was echt super. De service was echt goed .Onze koelkast was kapot ,binnen een uur een nieuwe gekregen en ook nog een tegoedbon voor de kamp Volgend jaar gaan we lekker weer winkel :D

Gast

Re: de kuierpadtien in Drenthe is een geweldig goed camping!!!

Ongelezen bericht door Gast »

Dan hebben ze jou kapotte koelkast zeker bij ons neergezet :shock:
Bij ons werd hij niet gemaakt en ook hebben we geen andere gekregen.

Kereltje

Re: de kuierpadtien in Drenthe is een geweldig goed camping!!!

Ongelezen bericht door Kereltje »

Ik ben er afgelopen zomer ook geweest maar het is niet zo als hier beweerd word. Het zag er slecht onderhouden uit en de beheerder was niet echt vriendelijk. Ook werd in eerste instantie teveel afgerekend.

Nooit meer!!

Miranda Wijdemans
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 aug 2007 11:37

Re: de kuierpadtien in Drenthe is een geweldig goed camping!!!

Ongelezen bericht door Miranda Wijdemans »

Wij zijn net terug van het Kuierpadtien.
gelukkig hebben de kinderen een geweldige vakntie gehad, maar die zagen dan ook niet wat voor smerige troep het overal was!
In het binnenzwembad moesten we in een modderige kleedruimte omkleden, waarna we over vuile luiers moesten stappen om in het zwembad te komen. Eten was er genoeg, het lag helaas alleen op de grond.
Ook de openbare toiletten bij het buitenbad waren te smerig voor woorden, zelfs 's-ochtends vroeg. Wij zaten in een Kuierhome, caravan Bali van Vacansoleil, nou die leek in de verste verte niet op de caravan die in de folder stond, en smérig...wij hebben zelf nog een half uur staan poetsen om het enigszins leefbaar te maken. Natuurlijk hebben we daarover een klacht ingediend en binnen een uur stond er een schoonmaaktster voor de deur. Toen wij vewrtelden dat dit niet meer nodig was, we hadden immers zelf al gepoetst bedankte zij ons hiervoor! Tóch hebben wij de eindschoonmaakkosten moeten betalen.
Dan nog de snackbar, als er meer dan 2 klnten in de zaak stonden (op 3 man personeel) ging de ijsverkoop dicht, want ojee dat konden ze toch echt niet aan!!!
Dus voor ons nóóóit meer Kuierpadtien en Vacansoleil is ook nog niet klaar met ons!!!

Ellen&Harrie
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 aug 2007 21:09

Re: de kuierpadtien in Drenthe is een geweldig goed camping!!!

Ongelezen bericht door Ellen&Harrie »

Ik kan me alleen maar aansluiten bij hetgeen Miranda Wijdemans schrijft. Wij zijn nog terug gegaan naar de receptie omdat wij ervan uitgingen dat wij een stacaravan(type Bali) van Vacansoleil gehuurd en dus betaald hadden. Nu ik kan jullie zeggen het leek in de verste verte niet op een stacaravan Bali. Het was binnen te smerig voor woorden. Het vet van tientallen maaltijden kleefde aan het fornuis, je wilde niet eens je handen wassen aan de wastafel en de vloer daarop wilde nog geen hond liggen. De toiletten bij het restaurant waren echt vies. Dat kan in mijn ogen echt niet. Wij hebben er maar het beste van gemaakt maar nooit meer. Gelukkig was de omgeving een stuk schoner. Ook van ons krijgt Vacansoleil nog een klachtenbrief.

Ellen de Krom [/b]

jermen2
Berichten: 200
Lid geworden op: 02 okt 2006 19:29

Re: de kuierpadtien in Drenthe is een geweldig goed camping!!!

Ongelezen bericht door jermen2 »

Hallo

Vandaag net terug en zag te topic kuierpad. Is totaal geen 5 sterren camping meer. Caravan was echt vies, lagen eten van vorige bewoners in de koelkast, vloer brrrrrrrrrrr kwamen met een sopje om de caravan schoon te maken wat wij hebben gezien en binnen vijf minuten waren ze klaar of ze gingen gewoon een sigaretje roken buiten de caravan en dachten het is daar wel schoon.
Verder best wel veel te doen voor de kids als je maar over het vuil heen kijkt.

gr jermen

caruso
Berichten: 1170
Lid geworden op: 20 jul 2005 16:47

Re: de kuierpadtien in Drenthe is een geweldig goed camping!!!

Ongelezen bericht door caruso »

Tja, er kan heel wat gebeuren in DRIE jaar!
Zo oud is dit topic al......

cybertomaat
Berichten: 2177
Lid geworden op: 23 mei 2007 00:45

Re: de kuierpadtien in Drenthe is een geweldig goed camping!!!

Ongelezen bericht door cybertomaat »

Arendsoog caruso heeft gesproken :lol:
Jij ziet ook echt ALLES he ???

>cyber<

Goudkuipje
Berichten: 40
Lid geworden op: 07 mei 2007 19:22

Re: de kuierpadtien in Drenthe is een geweldig goed camping!!!

Ongelezen bericht door Goudkuipje »

@cybertomaat.

En jij reageert ook op alles.

cybertomaat
Berichten: 2177
Lid geworden op: 23 mei 2007 00:45

Re: de kuierpadtien in Drenthe is een geweldig goed camping!!!

Ongelezen bericht door cybertomaat »

uhhh ... ???
oeps ... doe ik het weer :wink:

jermen2
Berichten: 200
Lid geworden op: 02 okt 2006 19:29

Re: de kuierpadtien in Drenthe is een geweldig goed camping!!!

Ongelezen bericht door jermen2 »

Kan je weer eens zien dat een camping in 2004 erg goed kan zijn en in 2007 dus niet meer

gr jermen

cybertomaat
Berichten: 2177
Lid geworden op: 23 mei 2007 00:45

Re: de kuierpadtien in Drenthe is een geweldig goed camping!!!

Ongelezen bericht door cybertomaat »

goed gezien jermen2 :wink:
oeps ... weer gereageerd :lol:

Gesloten