LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Doorlopend Krediet bij ABN Amro

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
Dissin

Doorlopend Krediet bij ABN Amro

Ongelezen bericht door Dissin »

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

Ik had een paar jaar terug een doorlopend krediet afgesloten bij de Abn,tot een maximaal bedrag van 5000 euro.
De eerste 2 jaar ging het goed,totdat ik mijn werk verloor en het niet meer kon aflossen,met alle gevolgen van dien,ze(Salveon) hadden toen mijn rekening geblokkeerd.
Ik vond toen weer werk,en belde vervolgens met salveon of we niet wat konden afspreken oevr de aflossing,dat wouden ze niet jammer genoeg.
Het is nu gelukkig allemaal opgelost want ik kreeg afgelopen maand het bericht dat ik mijn schuld had voldaan,en in die brief stond ook dat ze mijn rekeningnummers hadden opgeheven,waarop ik weer naar ABN ben gegaan hoe dat nu moet met mijn salaris stortingen en die stuurde me weer door naar Salveon en die stuurde me weer naar Abn etc etc.
Ben al wezen rondkijken bij een andere bank om een rekening te openen,maar die weigerde omdat ik een BKR registratie had.

Ik weet nou echt niet meer wat ik moet doen,kan iemand mij helpen.

MEt vriendelijke groet,

Dissin

roro25

Re: Doorlopend Krediet bij ABN Amro

Ongelezen bericht door roro25 »

volgens het convenant banken is de oude bank verplicht om een rekening aan te beiden indien een achterstand is ontstaan. De bank mag dan wel een kale rekening (zonder enkele vorm van faciliteiten aanbieden, dus bv geen limiet, geen incasso's mogelijk e.d.)
Naar ABN Amro gaan vragen of ze Solveon bellen en dan krijgen ze meestal toestemming om de rekening te openen.

weetje007

Re: Doorlopend Krediet bij ABN Amro

Ongelezen bericht door weetje007 »

Ik heb al zo veel meegemaakt met solveon dat ik door de bomen het bos niet meer zie.
Zo gauw je hun belt krijg je een grote bek.
Ik raad iedereen aan die een bkr notering heeft contact met bkr op te nemen die zijn het bijna zat met solveon.

Gesloten