| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] nieuwe provider
-
frerdinand
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 22 aug 2007 20:18
nieuwe provider
sinds augustus is er een nieuwe provider genaamd alice. Mijn vraag is
of iemand deze kent en of deze goed en betrouwbaar is.
Alvast bedankt .
of iemand deze kent en of deze goed en betrouwbaar is.
Alvast bedankt .
Re: nieuwe provider
Eerst een paar maanden wachten en daarna kijken of ze de beloftes waar kunnen maken!
Vele nieuwe bedrijven hebben aanloop problemen, daarom doe ik liever geen zaken met firma's die pas gestart zijn.
Het is wel een onderdeel van grote firma, maar KPN heeft bewezen dat dit niets uitmaakte, soms is het nieuwe beter en probleemlozer dan de oude... maar meestal is het andersom.
Gedult is vaak beter, Internet heeft in verleden al genoeg probleem providers opgeleverd.
Vele nieuwe bedrijven hebben aanloop problemen, daarom doe ik liever geen zaken met firma's die pas gestart zijn.
Het is wel een onderdeel van grote firma, maar KPN heeft bewezen dat dit niets uitmaakte, soms is het nieuwe beter en probleemlozer dan de oude... maar meestal is het andersom.
Gedult is vaak beter, Internet heeft in verleden al genoeg probleem providers opgeleverd.
Re: nieuwe provider
het is een onderdeel van BBNED, ISP als o.a. Speedlinq, Scarlet maken gebruik van het BBNED netwerk.
Kijk op BBNED.nl voor meer info.
Kijk op BBNED.nl voor meer info.
Re: nieuwe provider
Wie heeft er echt ervaring mee?
Veronderstellingen hebben we niets aan.
Veronderstellingen hebben we niets aan.
Re: nieuwe provider
Alice is voor ons niet interessant. De beltarieven naar het buitenland zijn 4x (!!!) zo hoog als via onze huidige provider (XS4ALL). Verder hier ook het bekende rekeningplunderen door de verplichte automatische incasso. Echt een nono.
Re: nieuwe provider
Wat wellicht óók belangrijk kan zijn:
Bellen via "internet+bellen" is NIET altijd zo goedkoop als dat ze beweren.....
handige oplossingen om "losser" van de provider te komenzijn:
1) GEEN email adressen van je provider nemen, maar bv Gmail, Hotmail etc etc....
je kan dan lekker overstappen zonder iederekeer alles opnieuw door te geven.
2) je telefonie via Internet (VoiP) ÓÓK apart te houden en TOCH goedkoper uit te zijn....
jawel, kijk even op de Internetprovider site van ABEL.. en zie: InternetBellen voor 6,95!! (lees de voorwaarden!!)
vanaf dat moment heb je een eigen telefoon nummer en kunnen de providers je dáár óók niet meer mee plagen.
Bellen via "internet+bellen" is NIET altijd zo goedkoop als dat ze beweren.....
handige oplossingen om "losser" van de provider te komenzijn:
1) GEEN email adressen van je provider nemen, maar bv Gmail, Hotmail etc etc....
je kan dan lekker overstappen zonder iederekeer alles opnieuw door te geven.
2) je telefonie via Internet (VoiP) ÓÓK apart te houden en TOCH goedkoper uit te zijn....
jawel, kijk even op de Internetprovider site van ABEL.. en zie: InternetBellen voor 6,95!! (lees de voorwaarden!!)
vanaf dat moment heb je een eigen telefoon nummer en kunnen de providers je dáár óók niet meer mee plagen.
Re: nieuwe provider
ABEL zoals hierboven genoemd is niet bepaald de beste, tik eens via Zoeken deze naam in..
en een nieuwe firma die nog moet starten, dus alleen nieuwe klanten dus je kunt dan hier ook niets vinden, ik neem rustig de tijd en laat andere het uitzoeken en als het na ½jaar wel goed is zou ik alsnog kunnen overstappen, niet eerder... en na zoeken hier en bij Kassa....
Ook bij www.internetten.nl kun je vaak dingen vinden van gebruikers...
en een nieuwe firma die nog moet starten, dus alleen nieuwe klanten dus je kunt dan hier ook niets vinden, ik neem rustig de tijd en laat andere het uitzoeken en als het na ½jaar wel goed is zou ik alsnog kunnen overstappen, niet eerder... en na zoeken hier en bij Kassa....
Ook bij www.internetten.nl kun je vaak dingen vinden van gebruikers...
Re: nieuwe provider
@ D1RK
van ABEL -telefonie.. (dus niet internetten) lees ik alleen goed... waar en hoeveel slecht heb jij gevonden??
van ABEL -telefonie.. (dus niet internetten) lees ik alleen goed... waar en hoeveel slecht heb jij gevonden??
Re: nieuwe provider
Inbellen via een andere ADSL aanbieder via Abel zou kunnen, maar als de ADSL al zoveel problemen geeft?
Wat zijn de tarieven en kloppen de rekeningen?
Ik wil een betrouwbare afrekening en niet elke maand controleren of het wel klopt, en als ik zie hoe ze daar de ADSL problemen (niet) oplossen, dan hoef ik telefoon ook niet.
Dat ze weinig abbonees hebben, daarom niet zoveel klachten?
Beslis zelf maar ik wacht altijd rustig totdat het bekend is of het echt goed is.
Wat zijn de tarieven en kloppen de rekeningen?
Ik wil een betrouwbare afrekening en niet elke maand controleren of het wel klopt, en als ik zie hoe ze daar de ADSL problemen (niet) oplossen, dan hoef ik telefoon ook niet.
Dat ze weinig abbonees hebben, daarom niet zoveel klachten?
Beslis zelf maar ik wacht altijd rustig totdat het bekend is of het echt goed is.
