LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] A.A.M. International (www.webolution.nl)
-
Re: A.A.M. International (www.webolution.nl)
maarschalk snapt wat ik bedoel!
stel ik moest mensen lokken naar mijn baan/bedrijf. Dan zou ik alvast wat kleine dingen uitleggen pver wat voor functie het is of over het bedrijf zelf.
Want wat Rob nou heeft gedaan is iemand achterdochtig maken want nee so be it dat ben ik niet van nature maar ik ben ook geen blond schaap. Ik kom er nu achter dat die rob persoon toch niets aan mij zou hebben aangezien ik werk heb (daarbij waarom zegt hij tegen mij dat hij mij geen baan of iets aansmeert als dat uiteindelijk dus WEL de bedoeling is?) niet van plan ben om ergens geld in te steken voordat ik zelf wat verdien (want daar gaat het tenslotte om zoals ik het hier allemaal lees eerst zelf dingen kopen die doorverkopen en zorgen dat meer mensen bij de organisatie komen dankzij jou zodat jij ook wat verdient) oftewel loopjongen worden voor die grote baas die uiteindelijk de enigste is die er rijk van wordt?
So be it geef mij 1 rede om niet achterdochtig te zijn na het korte gesprek wat ik met rob heb gehad en de dingen die ik lees?
stel ik moest mensen lokken naar mijn baan/bedrijf. Dan zou ik alvast wat kleine dingen uitleggen pver wat voor functie het is of over het bedrijf zelf.
Want wat Rob nou heeft gedaan is iemand achterdochtig maken want nee so be it dat ben ik niet van nature maar ik ben ook geen blond schaap. Ik kom er nu achter dat die rob persoon toch niets aan mij zou hebben aangezien ik werk heb (daarbij waarom zegt hij tegen mij dat hij mij geen baan of iets aansmeert als dat uiteindelijk dus WEL de bedoeling is?) niet van plan ben om ergens geld in te steken voordat ik zelf wat verdien (want daar gaat het tenslotte om zoals ik het hier allemaal lees eerst zelf dingen kopen die doorverkopen en zorgen dat meer mensen bij de organisatie komen dankzij jou zodat jij ook wat verdient) oftewel loopjongen worden voor die grote baas die uiteindelijk de enigste is die er rijk van wordt?
So be it geef mij 1 rede om niet achterdochtig te zijn na het korte gesprek wat ik met rob heb gehad en de dingen die ik lees?
Maarschalk...., je reactie is weer jammer.....sobeit, je reactie is weer jammer.
IK denk dat Shannon het minder beledigend heeft opgepakt dan jij.
Natuurlijk was ze wat argwanend. Maar de reactie van haar was in mijn ogen wat overdreven argwanend. Maar is dat belangrijk, M?
Niet zeuren, M. Deze Rob heeft weldegelijk in grote lijn verteld wat wij doen.Ik kan me heel goed voorstellen dat Shannon erg voorzichtig en het niet vertrouwt. Het is ook vreemd. "Ik heb een geweldige kans voor je, maar daar kan ik nu niets over zeggen. Kom daar en daarheen en dan hoor je meer." Alsof iedereen van de pot gerukt is.
Beter had hij er bij kunnen vragen: "Sta je open voor een zakelijk idee"...?
Nee!Als iets echt zo goed is kan je het nu vertellen en heb je geen vage termen nodig. Op deze wijze riekt het naar oplichting.
Er is geen normale werkgever die een positie per telefoon gaat bespreken en uitleggen.
Daar heb je gelijk in maar belachelijk dat je spreekt over een "sujet".....Dit sujet had nu al voldoende kunnen vertellen om duidelijk waar het precies om gaat. Dan kan je later in een meeting echt alles uit de doeken doen.
Hij had misschien niet genoeg ervaring en was misschien erg zenuwachtig..., geen idee, maar als jij daar zó achterdochtig van zou worden dat je dan niet meer met iemand aan tafel gaat zitten, dan is er iets mis met je zelfvertrouwen. Basta.
So be it
-
ow en daarbij so be it zou jij een meid van 19 jaar die aangeeft dat ze blij is waar ze nu staat wel streeft voor bepaalde dingen maar niet voor nu zou jij dat meisje uitnodigen voor een gesprek??
Naja als ik in een organisatie als dat zou zitten zou ik dat alleen doen als niks me zou boeien en er zelf wat aan kon verdienen en ik vermoed dat ze dom is dus explain?
Naja als ik in een organisatie als dat zou zitten zou ik dat alleen doen als niks me zou boeien en er zelf wat aan kon verdienen en ik vermoed dat ze dom is dus explain?
Hi Shannon,
Lokken heeft bij ons geen zin, want er wordt NIETS verdient aan een inschrijving.
Wie heeft wie nu wat te bieden, Shannon? Dan bepaal ik hoe ik jou de nodige info geef, toch?
Ik steek mijn kostbare tijd er in om jou info te geven.
IK maak verplaatsingskosten om jou info te geven.
Het IS ook geen baan.
Niet pissig doen, Shannon. Investeren MAG je helemaal niet bij ons!!!
(Investeren is een risico, dus TIJD mag je investeren... in JEZELF!)
Gewoon een afspraak met Rob maken en zeggen tegen hem dat je wel erg argwanend was....! Terecht!!!
So be it.
Ik ook, maar ik vind dat hij overdrijft.maarschalk snapt wat ik bedoel!
stel ik moest mensen lokken naar mijn baan/bedrijf.
Lokken heeft bij ons geen zin, want er wordt NIETS verdient aan een inschrijving.
Ja. De grote lijn. Geen details. Daar gaan we voor aan tafel zitten.Dan zou ik alvast wat kleine dingen uitleggen pver wat voor functie het is of over het bedrijf zelf.
Wie heeft wie nu wat te bieden, Shannon? Dan bepaal ik hoe ik jou de nodige info geef, toch?
Ik steek mijn kostbare tijd er in om jou info te geven.
IK maak verplaatsingskosten om jou info te geven.
Want wat Rob nou heeft gedaan is iemand achterdochtig maken want nee so be it dat ben ik niet van nature maar ik ben ook geen blond schaap. Ik kom er nu achter dat die rob persoon toch niets aan mij zou hebben aangezien ik werk heb (daarbij waarom zegt hij tegen mij dat hij mij geen baan of iets aansmeert als dat uiteindelijk dus WEL de bedoeling is?)
Het IS ook geen baan.
Oh..., je gaat MIJ vertellen hoe mlm, en met name Amway, in elkaar steekt??? LOLniet van plan ben om ergens geld in te steken voordat ik zelf wat verdien (want daar gaat het tenslotte om zoals ik het hier allemaal lees eerst zelf dingen kopen die doorverkopen en zorgen dat meer mensen bij de organisatie komen dankzij jou zodat jij ook wat verdient) oftewel loopjongen worden voor die grote baas die uiteindelijk de enigste is die er rijk van wordt?
Niet pissig doen, Shannon. Investeren MAG je helemaal niet bij ons!!!
(Investeren is een risico, dus TIJD mag je investeren... in JEZELF!)
Is het al wat duidelijker??So be it geef mij 1 rede om niet achterdochtig te zijn na het korte gesprek wat ik met rob heb gehad en de dingen die ik lees?
Gewoon een afspraak met Rob maken en zeggen tegen hem dat je wel erg argwanend was....! Terecht!!!
So be it.
-
sobeit, hou toch op. wat jij zegt is onzin. De woorden die ik heb gebruikt zijn zeer van toepassing.
Mlm is erg snel te omschrijven. Producten doorverkopen aan vrienden en familie. Alsmede meer mensen werven om dit ook te gaan doen.
Al die geheimzinnigheid is alleen maar een teken dat woorden als "zakelijke kans" en "gemakkelijker in contact laten komen" onzin zijn.
Mlm is erg snel te omschrijven. Producten doorverkopen aan vrienden en familie. Alsmede meer mensen werven om dit ook te gaan doen.
Al die geheimzinnigheid is alleen maar een teken dat woorden als "zakelijke kans" en "gemakkelijker in contact laten komen" onzin zijn.
Geen idee, meid.ow en daarbij so be it zou jij een meid van 19 jaar die aangeeft dat ze blij is waar ze nu staat wel streeft voor bepaalde dingen maar niet voor nu zou jij dat meisje uitnodigen voor een gesprek??
Ik zou je vragen of je er happy mee bent om je verdere leven te blijven doen wat je nu doet... met het inkomen wat je nu hebt...., of ga je binnen 5 jaar je inkomen verdubbelen??
Afhankelijk van je antwoord zou ik je wel ... of niet uitnodigen om eens met me aan tafel te gaan zitten..., bij voorkeur met je ouders of een ander vertrouwens persoon erbij!!!
DAT begrijp ik niet helemaal.....Naja als ik in een organisatie als dat zou zitten zou ik dat alleen doen als niks me zou boeien en er zelf wat aan kon verdienen en ik vermoed dat ze dom is dus explain?
Alles wat IK zeg is dat wanneer je hélemaal happy bent met wat je nu doet..., wat je nu te besteden hebt...., met de auto die je nu rijdt...., met de vrije tijd die je nu hebt...., je BESLIST helemaal niets aan je leven moet veranderen....!
Succes, Shannon....
-
oftewel jullie hebben allemaal dezelfde babbel want dat vroeg hij ook.
Maar kan je verwachten dat een 19jarige tevreden is? Natuurlijk niet maar ik zal overal onderaan moeten beginnen tegen de niet hoogste lonen tuurlijk ben ik mens en wil ik altijd meer maar dat wil niet zeggen dat ik zin heb in zo'n 'organisatie van doorverkopen' dan ga ik wel in een gewone winkel staan!
Maar kan je verwachten dat een 19jarige tevreden is? Natuurlijk niet maar ik zal overal onderaan moeten beginnen tegen de niet hoogste lonen tuurlijk ben ik mens en wil ik altijd meer maar dat wil niet zeggen dat ik zin heb in zo'n 'organisatie van doorverkopen' dan ga ik wel in een gewone winkel staan!
Heb je zin om te rellebellen, M?
OK. Heb wel ff tijd.
Je weet het hè? Als je onzin vertelt krijg je billenkoek!
Jij was toch óók degene die beslist zijn fiets zou kopen bij de Gamma, ipv bij je broer de fietsenmaker??? Ook al is je broer voordeliger en geeft hij betere service??
SBI
OK. Heb wel ff tijd.
Je weet het hè? Als je onzin vertelt krijg je billenkoek!
Nee. In jouw ogen deugen alle mlmbedrijven niet en is niets wat een mlm-er over mlm vertelt waar...!sobeit, hou toch op. wat jij zegt is onzin. De woorden die ik heb gebruikt zijn zeer van toepassing.
Je zou dus géén succes maken van je mlmbedrijf..., maar daar hebben we het al eerder over gehad, hè?Mlm is erg snel te omschrijven. Producten doorverkopen aan vrienden en familie. Alsmede meer mensen werven om dit ook te gaan doen.
Jij was toch óók degene die beslist zijn fiets zou kopen bij de Gamma, ipv bij je broer de fietsenmaker??? Ook al is je broer voordeliger en geeft hij betere service??
SBI
-
Krijgen we deze weer? Impliceren dat je rijk kan worden met mlm. Maar vervolgens niet vermelden dat dit nagenoeg niemand lukt.
Zorg eerst dat je zelf het grote geld verdient wat je nu impliceert dat mogelijk is sobeit.
Zorg eerst dat je zelf het grote geld verdient wat je nu impliceert dat mogelijk is sobeit.
Niet boos gaan doen, Shannon,
Ik heb niets te "verdienen" aan jou. Ik geef je alleen een gezond advies.
Je hoeft zelf geen onderzoek meer te doen?
Je gelooft de kletskoek van Maarschalk en nog een paar hier??
Wel..., misschien is het ook wel verstandig dat je niet zelf een mening vormt.....! Je komt niet bij me over als iemand die zélf wel uitmaakt wat ze doet en denkt.
Succes gewenst bij alles wat je doet, Shannon... en houd je even in gedachten dat alle jonge mensen denken dat ze anders dan andere zullen zijn maar dat de meeste mensen NIET meer werken in het beroep waarvoor ze zijn opgeleid?
Dat de meeste mensen dachten éérst even "ervaring" op te doen... en DAN pas iets voor zichzelf denken te gaan beginnen? En dat dat er later vaak helemaal niet meer van komt??
En dat ze dan zichzelf gaan vertellen: "Ach.. ik heb het toch niet slecht???
Kijk uit voor sleur, in je leven, meissie!!!
Vr, groet, So be it
Ik heb niets te "verdienen" aan jou. Ik geef je alleen een gezond advies.
Ben je nu boos omdat ik je het advies heb gegeven dat je niks moet veranderen in je leven als je al helemaal happy bent met je levensstijl en inkomen??oftewel jullie hebben allemaal dezelfde babbel want dat vroeg hij ook.
Is niks mis mee.Maar kan je verwachten dat een 19jarige tevreden is? Natuurlijk niet maar ik zal overal onderaan moeten beginnen tegen de niet hoogste lonen tuurlijk ben ik mens en wil ik altijd meer
Oh...?maar dat wil niet zeggen dat ik zin heb in zo'n 'organisatie van doorverkopen' dan ga ik wel in een gewone winkel staan!
Je hoeft zelf geen onderzoek meer te doen?
Je gelooft de kletskoek van Maarschalk en nog een paar hier??
Wel..., misschien is het ook wel verstandig dat je niet zelf een mening vormt.....! Je komt niet bij me over als iemand die zélf wel uitmaakt wat ze doet en denkt.
Succes gewenst bij alles wat je doet, Shannon... en houd je even in gedachten dat alle jonge mensen denken dat ze anders dan andere zullen zijn maar dat de meeste mensen NIET meer werken in het beroep waarvoor ze zijn opgeleid?
Dat de meeste mensen dachten éérst even "ervaring" op te doen... en DAN pas iets voor zichzelf denken te gaan beginnen? En dat dat er later vaak helemaal niet meer van komt??
En dat ze dan zichzelf gaan vertellen: "Ach.. ik heb het toch niet slecht???
Kijk uit voor sleur, in je leven, meissie!!!
Vr, groet, So be it
Je voelt weer mijn hete adem in je nek, Maarschalk??
Dan had je je nek maar niet uit moeten steken...!
Ben je vergeten dat dit bedrijf 50 jaar in de markt staat? Nog steeds een tikkie jaloers, jongen??
Ben ik soms vele malen belangrijker dan het bedrijf en hun mogelijkheden??
Maak je niet niet boos, knul......
Houdt het bij dingen waar je wel wat vanaf weet... Wat was dat ook weer??
SBI
Wat gaan we lief met elkaar om, hè Shannon...?
Dan had je je nek maar niet uit moeten steken...!
Is geschiedenis, M..., is geschiedenis....Impliceren dat je rijk kan worden met mlm.
Ben je vergeten dat dit bedrijf 50 jaar in de markt staat? Nog steeds een tikkie jaloers, jongen??
Even op de man spelen, M....?Zorg eerst dat je zelf het grote geld verdient wat je nu impliceert dat mogelijk is sobeit.
Ben ik soms vele malen belangrijker dan het bedrijf en hun mogelijkheden??
Maak je niet niet boos, knul......
Houdt het bij dingen waar je wel wat vanaf weet... Wat was dat ook weer??
SBI
Wat gaan we lief met elkaar om, hè Shannon...?
-
Weet je wat 'heerlijk komisch' is?Heerlijk komisch....!
Dat deze toko al 3,6 miljoen van dit soort Rob-mannetjes en vrouwtjes heeft, en een hoeveelheid klanten om niet meer dan pakweg 5 à 6000 van dit soort mannetjes en vrouwtjes van een behoorlijk inkomen te voorzien.
Maar denk je dat deze 3,6 miljoen de straten afschuimen naar nieuwe klanten? Nee hoor, ze zijn op zoek naar nog méér van dit soort Rob-mannetjes en vrouwtjes.
Stel je voor; 12 groentewinkels in één straat, en er stapt iemand op je af die je niet vraag om zijn mooie krop sla te kopen maar je vraagt of je niet een pandje van hem wilt huren om een 13-de groentewinkel te openen.
Vind je het gek dat hij niet scheutig is met informatie, maar alles open houdt tot de zorgvuldig in elkaar stekende brainwashsessiedie die door professionals in de sectewereld is voorbereid, compleet met acteurs die naast de potentiële deelnemers alles luidruchtig heel erg geweldig zitten te vinden?
Háá... Eco.....
Je ruikt weer een mogelijkheid kleinerend te kunnen doen??
Ga je weer vertellen dat 6 miljard omzet een buurtsuperomzetje is???
Eens kijken....
Maar dat kan jou niks schelen, toch?
Heb je al wat van je wijsheid op de mooie site van onze mlmscammer gezet?
Elke distributeur koopt dus elk jaar voor 2000 euro aan onze eigen spullen??? Terwijl de helft alleen voor eigengebruik inkoopt? En inderdaad geen klanten heeft???
Oh, ja, natuurlijk... en de bovenste verdient toch ook altijd het meest??? (kuch kuch...)
Oh, jij bedoelt dat er eigenlijk ook maar één kruidenier voor heel Nederland zou moeten zijn??? Juist ja..., erg slim!!:?
Oh..., je je insinueert dat wij er voordeel bij hebben als we iemand "erin hebben kunnen lullen"???
Doe nou eens wat onderzoek man....
Je maakt misschien een diepe indruk op iedere eikel die geen reet van mlm afweet en tóch een grote waffel over mlm opentrekt (mlmscammer??), en misschien ook wel op Shannon, (Wat ik triest zou vinden), maar niet op iemand die onderzoek heeft gedaan bij de juiste mensen....
En Shannon..., in tegenstelling tot de boys hier raad ik je aan je gezonde verstand te gebruiken en aan een "slager" te vragen hoe zijn werk en vak bevalt.... en NIET aan een "koekenbakker"!!!
En de "koekebakkers" hier weten écht niks af van mlm....!
Dus maak gewoon die afspraak met Rob als... je tenminste het fijne er van wilt weten.
Portemonnee thuis laten en niks tekenen... Afgesproken??
So be it
Je ruikt weer een mogelijkheid kleinerend te kunnen doen??
Ga je weer vertellen dat 6 miljard omzet een buurtsuperomzetje is???
Eens kijken....
Oh, GoedHeiligman..., waar haalt u deze kennis dan vandaan....? Want er klopt niks van....Dat deze toko al 3,6 miljoen van dit soort Rob-mannetjes en vrouwtjes heeft, en een hoeveelheid klanten om niet meer dan pakweg 5 à 6000 van dit soort mannetjes en vrouwtjes van een behoorlijk inkomen te voorzien.
Maar dat kan jou niks schelen, toch?
Heb je al wat van je wijsheid op de mooie site van onze mlmscammer gezet?
Wat knap dat jij van die onzin kunt vertellen.....?Maar denk je dat deze 3,6 miljoen de straten afschuimen naar nieuwe klanten? Nee hoor, ze zijn op zoek naar nog méér van dit soort Rob-mannetjes en vrouwtjes.
Elke distributeur koopt dus elk jaar voor 2000 euro aan onze eigen spullen??? Terwijl de helft alleen voor eigengebruik inkoopt? En inderdaad geen klanten heeft???
Oh, ja, natuurlijk... en de bovenste verdient toch ook altijd het meest??? (kuch kuch...)
Ja, inderdaad erg komisch..., maar wat heeft het met mlm te maken???Stel je voor; 12 groentewinkels in één straat, en er stapt iemand op je af die je niet vraag om zijn mooie krop sla te kopen maar je vraagt of je niet een pandje van hem wilt huren om een 13-de groentewinkel te openen.
Oh, jij bedoelt dat er eigenlijk ook maar één kruidenier voor heel Nederland zou moeten zijn??? Juist ja..., erg slim!!:?
Vind je het gek dat hij niet scheutig is met informatie, maar alles open houdt tot de zorgvuldig in elkaar stekende brainwashsessiedie die door professionals in de sectewereld is voorbereid, compleet met acteurs die naast de potentiële deelnemers alles luidruchtig heel erg geweldig zitten te vinden?
Oh..., je je insinueert dat wij er voordeel bij hebben als we iemand "erin hebben kunnen lullen"???
Doe nou eens wat onderzoek man....
Je maakt misschien een diepe indruk op iedere eikel die geen reet van mlm afweet en tóch een grote waffel over mlm opentrekt (mlmscammer??), en misschien ook wel op Shannon, (Wat ik triest zou vinden), maar niet op iemand die onderzoek heeft gedaan bij de juiste mensen....
En Shannon..., in tegenstelling tot de boys hier raad ik je aan je gezonde verstand te gebruiken en aan een "slager" te vragen hoe zijn werk en vak bevalt.... en NIET aan een "koekenbakker"!!!
En de "koekebakkers" hier weten écht niks af van mlm....!
Dus maak gewoon die afspraak met Rob als... je tenminste het fijne er van wilt weten.
Portemonnee thuis laten en niks tekenen... Afgesproken??
So be it
En sorry dat ik je pijn doe, Econometrist..., maar waarom ben je ook steeds zo dom om te kleppen over dingen waar je niks vanaf weet....??
Ken je het gebed:
Oh, Lord...., help me to keep my big mouth shut... until I know what I am talking about!!! ??
Ik heb het net ff vóór je gedaan..., anders begin je weer te goochelen met zelfverzonnen getalletjes, hè???
Fijne dag, jongen....
So be it.
Ken je het gebed:
Oh, Lord...., help me to keep my big mouth shut... until I know what I am talking about!!! ??
Ik heb het net ff vóór je gedaan..., anders begin je weer te goochelen met zelfverzonnen getalletjes, hè???
Fijne dag, jongen....
So be it.
-
Met dit advies ben ik het 100% eens. Voor de rest kunnen de woorden van sobeit de vuilnisbak in.Portemonnee thuis laten en niks tekenen... Afgesproken??
Geef je me zó maar eens gelijk, Maarschalk????Met dit advies ben ik het 100% eens.
Schiet mij nou maar lek!!!!
Maar je vindt dus ook wel dat Shannon gewoon eens de boel moet bespreken met "Rob"...?
Ben je tóch verstandiger dan ik dacht! Sorry, dus.
En ik gééf alleen maar betrouwbare info jongen.....
Een fijne dag verder, SBI
-
Oh, dan ben jij de aangewezen persoon om Shannon, die blijkbaar inmiddels door types als jullie als "prospect" wordt beschouwd, eens uitgebreid uit de doeken te doen hoeveel potentiële klanten er rondlopen die door de 3,6 miljoen IBO's nog niet van jullie mooie produkten kunnen worden voorzien en waarom er dus absoluut behoefte is aan Shannon om toe te treden tot het leger van verkopers als nummer 3600001.En ik gééf alleen maar betrouwbare info jongen.....
Oh, en als je toch bezig bent, vermeld dan gelijk even wat voor vooruitzichten op inkomen er bestaan, en wat de 3,6 miljoen van nu zo ongeveer verdienen, minimaal, maximaal, gemiddeld, en per uur. Dan lees ik gelijk even mee, ik weet zoals je weet nog niet zoveel van mlm en ik hoor daar graag meer over.
Je denk toch niet, jochie, dat we van voor af aan gaan beginnen, hè?Dan lees ik gelijk even mee, ik weet zoals je weet nog niet zoveel van mlm en ik hoor daar graag meer over.
Je weet nog steeds niet het verschil tussen een premie OVER een bedrag en een premie VAN een bedrag....!
Wanneer Shannon een goed inzicht wil van de mogelijkheden gaat ze maar gewoon met iemand aan tafel zitten met een bakkie erbij, dan is het veel duidelijker dan dat gehannes van jullie er tussen door.
Een plaatje zegt meer dan duizend woorden.
Shannon, je zou even aan Jor kunnen vragen wat zijn advies is over dit bedrijf.
Jor is iemand die net als E en M, zéér kritisch, zeg maar rustig ook cynisch, was over mlm, maar gewoon na verloop van tijd zich er wat in is gaan verdiepen en is nu doende met de praktijk bij dit bedrijf.
Als hij het inmiddels niks vindt... zal hij je dat vertellen..., maar hij zal beslist niet dingen gaan verzinnen.
In de ogen van E en M is Jor natuurlijk weer een misleide ziel..., die "erin is getrapt"..., maar dat is voor hun rekening.
So be it
Laatst gewijzigd door So be it op 23 aug 2007 15:42, 1 keer totaal gewijzigd.
Wij hebben er geen behoefte aan Shannon te "ronselen".....en het bedrijf ook niet.waarom er dus absoluut behoefte is aan Shannon om toe te treden tot het leger van verkopers als nummer 3600001.
Wanneer Shannon een "behoefte" heeft.... is ZIJZELF de aangewezen persoon om te beoordelen of zij die behoefte zou kunnen vervullen met de aangeboden mogelijkheid, nádat zij de informatie heeft gekregen die een normaal persoon nodig heeft om een gefundeerde beslissing te kunnen nemen.
Wij weten reeds dat jullie genoeg hebben aan roddeltjes om je mening te kunnen spuien.
So.... be it
En..., Eco???
Ga je me al smeken eens aan tafel te mogen zitten met me zodat je wat verstandelijker óver mlm kunt praten???
Helaas, jongen......, ik kan geen tijd voor je vrij maken......
Ik hoop voor je dat je iemand tegen het lijf loopt die je wat bij kan brengen.
So be it...... (Gniffelgniffel.....)
Ga je me al smeken eens aan tafel te mogen zitten met me zodat je wat verstandelijker óver mlm kunt praten???
Helaas, jongen......, ik kan geen tijd voor je vrij maken......
Ik hoop voor je dat je iemand tegen het lijf loopt die je wat bij kan brengen.
So be it...... (Gniffelgniffel.....)