LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Tourplan en hotel Grand Iskandil Gumbet

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
Jessenlex
Berichten: 7
Lid geworden op: 22 aug 2007 14:20

Re: Tourplan en hotel Grand Iskandil Gumbet

Ongelezen bericht door Jessenlex »

Het vervelende is dat Tourplan ook niet is aangesloten bij een geschillencommissie, eigen schuld, ik keek alleen maar of ze zijn aangesloten bij het SGR. Maar vooralsnog geef ik ze het voordeel van de twijfel.. we zullen wachten op de uitspraak en zien of ze ons op een gepaste manier tegemoet komen..

Arjan van Brummelen
Berichten: 15
Lid geworden op: 08 aug 2007 10:53

Re: Tourplan en hotel Grand Iskandil Gumbet

Ongelezen bericht door Arjan van Brummelen »

Geachte vakantiegangers

momenteel verbiýjf ik ýn hotel Vera Club TMT. echt een geweldýg hotel. ýn eerste ýnstantýe zou ýk ook naar hotel grand ýskandýl gaan, maar ýs later omgeboek naar dýt hotel. van de hostess van Sudtours weet ýk het volgende.

De huurder welke het van de eýgenaar heeft gehuurd ýs er vandoor gegaan met de centen. De eigenaar heeft het weer overgenomen. hij heeft geeist naar zýjn oude personeel wat daar ondertussen niet meer werkte dat zýj terug moesten komen. ongeveer 2/3 heeft dat gedaan. maar moesten thuýs nog e.e.a. regelen. dýt personeel komt nu mondjesmaat weer terug naar het hotel. volgend jaar heet het hotel geen grand iskandil meer!! het krijgt een andere naam.

in eerste instantie zouden wýj nog bij het hotel gaan kijken maar wij werden gelijk naar ons super hotel gebracht. (wij zouden eerst 3 dagen ýn guler resort zitten maar býj aankomst op luchthaven bodrum moesten we naar dit hotel) voor iedereen die nog moet (omboeken) dit hotel ýs echt een aanrader!!!

met vriendelýjke groet uýt Bodrum

Arjan van Brummelen

renate020
Berichten: 2
Lid geworden op: 19 aug 2007 16:17

Re: Tourplan en hotel Grand Iskandil Gumbet

Ongelezen bericht door renate020 »

iskandil is inderdaad niet dicht. alleen OAD stuurt voorlopig geen gasten hier naar toe.Overige reisorganisaties dus wel

edkamuna
Berichten: 82
Lid geworden op: 14 jul 2007 22:45

Re: Tourplan en hotel Grand Iskandil Gumbet

Ongelezen bericht door edkamuna »

Arjan, wat een mooi hotel zeg net gekeken.
Wees maar heel blij dat je daar terecht bent gekomen.

Mensen, mensen, jullie moeten niet op internet kijken maar bellen naar de andere reisorganisaties!
Op internet wordt niet altijd alles aangepast en als je dan echt boekt dan krijg je na enkele uren een berichtje dat het niet te boeken is.
Daarom lijkt het alsof dit nog te boeken is. :idea:
Rechtsbijstand verzekering is ingeschakeld, ze zijn op de hoogte, en we wachten op reactie van tourplan, geen reactie binnen 1 maand dan gaan we andere stappen ondernemen.
Ik heb genoeg bewijs!! verzameld

Toen wij er zaten was het een ati hotel die is nu failliet en daar hadden wij nadeel aan de slechte kwaliteit.
Het kan dan wel/niet weer door de oude eigenaar zijn overgenomen maar hier heb ik geen profijt van gehad.
Ik heb veel stress en weinig vakantie vreugd genoten.

Tourplan mag mij ook wel nog 1 keer Grand Iskandil aanbieden onder de o zo goede vorige eigenaar, maar dan wel kosteloos volgend jaar.
:lol:

moontje26
Berichten: 12
Lid geworden op: 18 aug 2007 21:29

Re: Tourplan en hotel Grand Iskandil Gumbet

Ongelezen bericht door moontje26 »

ik heb vandaag een mailtje terug gehad van tourplan dit was hem:
Reagerende op uw mail adviseren wij het volgende; wanneer u toch een andere accommodatie wenst deze eventueel om te boeken indien u dit niet wenst kunt u annuleren. Bij annulering zijn echter wel de algemene voorwaarden van toepassing, een annulering kan alleen schriftelijk ingediend worden o.v.v. uw boekingsnummer. Wanneer u een annuleringsverzekering heeft afgesloten kunt u de annuleringskosten eventueel declareren via de verzekeringsmaatschappij.



Wij hopen u hiermee voldoende te hebben ingelicht.



Met vriendelijke groet,



Tourplan Zonvakanties

Afdeling reserveringen

ja als je wil annuleren moe tje wel goede redenen heb.. duh... maar we hebben een leuk hotel gezien in kusadasi.. dus we boeken hem ws tochom.. We wachten nog even op informatie van het hotel...

groetjes

edkamuna
Berichten: 82
Lid geworden op: 14 jul 2007 22:45

Re: Tourplan en hotel Grand Iskandil Gumbet

Ongelezen bericht door edkamuna »

Moontje,

Is het toevallig Golden Day in Kussadasi, ben hiet vorig jaar geweest met tourplan.
3 STERREN maar een goed hotel en goedkoper dan Grand Iskandil.
Mooi uitzicht allen op zee en een mooie ruime kamer.

Succes morgen met beslissen,

moontje26
Berichten: 12
Lid geworden op: 18 aug 2007 21:29

Re: Tourplan en hotel Grand Iskandil Gumbet

Ongelezen bericht door moontje26 »

ja is idd dat hotel.. wij zullen dan 38 euro goedkoper uit zijn.. en er zit meer bij het all inclusive programma zeg maar.. dus wel een voordeel haha...
was het een mooi omgeving en een goed hotel?

groetjes

edkamuna
Berichten: 82
Lid geworden op: 14 jul 2007 22:45

Re: Tourplan en hotel Grand Iskandil Gumbet

Ongelezen bericht door edkamuna »

Ja hoor, maar dat was vorig jaar, hoe het nu is kan anders zijn, het horecateam veranderd vaak per seizoen, maar als je reiswijzer.nl leest zit het wel goed. Het uitzicht is adembenemend je kijkt zo op Samos(Griekenland) en op aankomende/vertrekkende cruiseschepen die Kusadasi aan doen, heel mooi.

Het hotel ziet er beter uit dan iskandil en die heeft een ster meer dan golden day, maar goed daar heb ik al genoeg over gezegd.

Geniet er maar van, Kusadasi is leuk, maar dat is Gumbet en Bodrum ook hoor, we hebben een leuke vakantie gehad, alleen het hotel dan.

We hadden goed eten vorig jaar, veel variatie en alles vers, we zijn niet ziek geweest en hebben alleen in het hotel gegeten, de vriendelijkheid met het personeel was perfect, de eigenaar loopt er ook regelmatig rond, hij woont erachter, goede vent kan je goed mee praten in het engels.

Nette eenvoudige kamers, mooi hotel voor 3 sterren en hij is niet duur.

gr. Edward

Shuttle
Berichten: 13
Lid geworden op: 19 mar 2007 22:13

Re: Tourplan en hotel Grand Iskandil Gumbet

Ongelezen bericht door Shuttle »

Grand Iskandil is dus niet dicht.
Ik ben de 21ste AUG teruggekomen,we moesten wel 3 uur wachten tot de kamer klaar was door personeelstekort
Ik ben er naartoe gegaan onder het mom van ik zie wel nadat ik de negatiever reakties ben tegen gekomen op internet
Volgens mij is er al veel verbeterd,achterstallig onderhoud?okee, ben ik mee eens maar ik hoef niet van de vensterbank te eten
Mijn kamer was netjes, zonder schimmel, dat ze geen tijd hadden om elke dag de kamer te doen, okee, staat niet in de brochure maar als je je overal druk om maakt heb je inderdaad geen fijne vakantie, ik heb genoten
In het zwembad zat inderdaad wel een tegel los op de bodem waar je voor op moest passen
Er zijn mensen die zich hebben laten omboeken, moesten zelfs bij betalen en zaten dan een half uur rijden van het centrum af, nou dan ben je niet blij en had je beter in G Iskandil kunnen blijven
Ik heb het genomen zoals het kwam en heb het heerlijk gehad,ben niet veeleisend.
Maar zo slecht al dat het geschreven staat op Vakantie Reiswijzer hebben wij het niet gehad.
ik heb het bovenstaande bericht ook daar neer gezet

13pauline
Berichten: 4
Lid geworden op: 14 aug 2007 19:08

Re: Tourplan en hotel Grand Iskandil Gumbet

Ongelezen bericht door 13pauline »

hallo
volgens mij is er wel wat aan de hand bij iskandil wij kregen vandaag te horen dat wij overgeboekt werden naar het guler-resort. Ik ben daar nog niet zo voor want deze wordt niet erg hoog beoordeeld bij reiswijzer .
Heb tegen d-tours gezegd dat ik graag naar vera tmt wil maar niet van oplan ben om 1000.00 bij te betalen . Krijg vanmiddag te horen of ze een beter aanbod hebben
Wie heeft ervaring met het guler-resort of eventueel met omboeken

callie
Berichten: 17
Lid geworden op: 11 aug 2007 21:19

Re: Tourplan en hotel Grand Iskandil Gumbet

Ongelezen bericht door callie »

Hoi Pauline,

Guler-resort ligt volgens mij op zo'n 100 meter afstand van Grand Iskandil en daar heb ik ook heel erg veel negatieve reacties van gehoord.
Volgens zeggen is het daar nog slechter als in Grand Iskandil.

Probeer daarom maar iets anders te krijgen.

RotzooiT
Berichten: 2
Lid geworden op: 24 aug 2007 16:29

Re: Tourplan en hotel Grand Iskandil Gumbet

Ongelezen bericht door RotzooiT »

Beste mensen,

Wij zijn in Iskandil geweest en ging failliet.
Inmiddels is er een nieuwe eigenaar die de boel weer probeerd op te starten.
Het is is nog een grote bende daar.
Er zijn plunderaars die alles stelen wat los en vast zit.

En voor tourplan heb ik gewoon geen woorden.
Wat een stelletje oplichters zijn dat.
Ze liegen en bedriegen!! Boek nooit je reis via tourplan!!!!

moontje26
Berichten: 12
Lid geworden op: 18 aug 2007 21:29

Re: Tourplan en hotel Grand Iskandil Gumbet

Ongelezen bericht door moontje26 »

ja maar hebben al geboekt via tourplan... dusse te laat haha


hoop dat het nu gewoon goed gaat.. we hebben ons reis vanmorgen overgeboekt.. wij gaan nu naar Golden Day in kusadasi

wat is er dan zo K aan tourplan?

edkamuna
Berichten: 82
Lid geworden op: 14 jul 2007 22:45

Re: Tourplan en hotel Grand Iskandil Gumbet

Ongelezen bericht door edkamuna »

Moontje,

Ik vind wel dat je dan veel betaald, wij konden dit jaar voor 2285 naar Golden Day en hebben gekozen voor Grand Iskandil en dit was 2900 euro.
Hoe kan bij jou het verschil dan maar 38 euro zijn. :shock:

Wij gingen met 2 kinderen van 3 en 6 jaar en hadden dan een 2+2 kamer.

moontje26
Berichten: 12
Lid geworden op: 18 aug 2007 21:29

Re: Tourplan en hotel Grand Iskandil Gumbet

Ongelezen bericht door moontje26 »

k zou het niet weten.. wij hebben geboekt bij Tourplan..
enne we zijn met zijn tweetjes 760 euro kwijt bij Golden Day. en bij Grand Iskandil was dit 800 euro.. kweet het ook niet.. dit zijn de bedragen die ook op internet staan. We hebben wel alle verzekeringen he.

groetjes

ijsbox
Berichten: 3
Lid geworden op: 02 aug 2004 16:50

Re: Tourplan en hotel Grand Iskandil Gumbet

Ongelezen bericht door ijsbox »

ben vandaag terug gekomen uit Turkije en we hadden geboekt via vaya.nl. Toen we de 18de aankwamen in het Ati Bitez-Han Hotel was het inderdaad failliet. Volgens de managers was er niks aan de hand en konden we gewoon blijven, maar omdat TUI net al zijn gasten er had weggehaald vertrouwde onze touroperator het niet en heeft ons overgeplaatst naar een ander hotel (Hulde aan vaya.nl en Parasol!!).

Toen we gisteren langs het Bitez-Han hotel liepen was het helemaal dicht en alle lampen waren uit, ook was het woord Ati van de gevel gehaald......

Hoop dat het wel weer opengaat (met nieuw managment) want het is een mooi hotel op een mooie plaats.

RotzooiT
Berichten: 2
Lid geworden op: 24 aug 2007 16:29

Re: Tourplan en hotel Grand Iskandil Gumbet

Ongelezen bericht door RotzooiT »

Moontje,

Tourplan wil alleen maar geld verdienen.
Na betaling doen ze niks meer!!! Je kan nergens terecht als het mis gaat.
Ze hebben amper een contactpersoon.

Slontjes
Berichten: 16
Lid geworden op: 08 aug 2007 18:30

Re: Tourplan en hotel Grand Iskandil Gumbet

Ongelezen bericht door Slontjes »

wýj zýtten er nu. we vermaken ons tot nu toe opperbest. eten ýs goed maar nýet echt gevarýeerd. býer ýs vaak lauw en zonder schuým. er ýs verder voldoende voorraad. en weten elke avond ons buýkje rond.
kamer wordt elke dag schoon gemaakt + nýeuwe handoeken.
alleen het hotel ýs gewoon vervallen. maar zeker nýet slecht.
MVG marcel

Knakie
Berichten: 8
Lid geworden op: 20 aug 2007 00:09

Re: Tourplan en hotel Grand Iskandil Gumbet

Ongelezen bericht door Knakie »

Essy66


Geplaatst op 26 Aug 2007 16:29 door Essy66


--------------------------------------------------------------------------------

Wij zijn in de nacht van 11 aug aangekomen in Grand Iskandil.
We kregen onze kamer aangeboden wat op een bunker leek ipv een familie kamer er zat 1 klein raampje in waar je niet door heen kon kijken omdat het te hoog zat.

We wilde ons opfrissen helaas er was geen water, ook waren er geen handdoeken aanwezig maar dit kwam misschien wel door dat er toch geen water was we de handdoeken dan ook niet nodig hadden.
Ook konden we niet gebruik maken van het toilet.

De volgende ochtend was er nog steeds geen water, dan maar ongewassen naar de eetzaal.
Daar aangekomen werd je ergste nachtmerrie waarheid wat een smerige boel was het daar je bleef aan de vloer vastgeplakt zitten, smerige borden, glazen bestek was nergens te bekennen, kortom je had al gegeten en gedronken.

Na het "zogenaamde" ontbijt kregen we te horen dat het personeel het beiltje erbij hadden neergelegd en moesten we zelf verder zorgen voor eten en drinken de all in was ver te zoeken.
Personeel vertelde ook hier zo snel mogelijk te moeten wezen het zou niet meer veilig wezen.
Binnen de kortste keren liepen er ook meerde politie agenten in het gebouw, ook was er van andere mensen de gehele kluis gestolen.
Het was een complete chaos de hele lobby stond vol met ongeruste vakantie gangers.

In het wildwater zwembad zat geen water, ook in een ander bad niet het bubbelbad bevatte bruin water. En als je in het gewone zwembad stond kon je de kleur van je zwembroek niet meer zien.

Andere touropperators haalde hun gasten weg, diegene die via tourplan hadden geboekt moesten het langste wachten , onze lokale agent had het te druk.

Na een verhitte bijeenkomst waren we nog niet echt wat wijzer en moesten we weer afwachten tot de lokale agent wat kon regelen voor ons. Het was echt een nachtmerrie.
Hij vertelde ons dat het moeilijk was om iets anders voor ons te zoeken, een paar uur later heeft hij "ineens" een ander hotel wat volgens hem precies het zelfde zelfs beter was als GI en konden alle gasten daar geplaats worden. Bij aankomst bleek dit dus niet het geval en was dit een 3* hotel met alleen een klein zwembad.

Kortom geen leuk begin van je vakantie vooral niet omdat ik voor vertrek nog had gebeld en ze verzekerde mij dat alles was opgelost.



[/b]Dit stond op Tourplan aansprakelijk stellen van wanbeleid tourplan.

irma zanini
Berichten: 2
Lid geworden op: 09 aug 2007 00:21

Re: Tourplan en hotel Grand Iskandil Gumbet

Ongelezen bericht door irma zanini »

hoi allemaal

ik ben van 15 augustus tot 29 augustus naar gi geweest
ik had problemen bij het vliegveld
ze wilde me naar een andere hotel sturen
ze zeiden dat gi dicht was en geen eten meer hadden en het personeel weg was
dit wilde ik met eigen ogen zien
we zijn er geweest maar het hotel was niet dicht
de mensen zaten gewoon bij het zwembad en ze konden gewoon eten en drinken
we hebben daar 15 dagen gezetten
het eten was heerlijk en goed veel variatie
was genoeg drinken was het er ff niet werd het gehaald
de kamers werden elke dag schoongemaakt
tuurlijk heeft gi wel een achterstand maar dat zal de eigenaar in de winter allemaal opknappen
heb trouwens nog gesproken met de eigenaar
toen we er waren kon je wel merken dat het hotel wat heeft te verduren heeft gehad maar na twee dagen ging alles weer rollen
de mensen die daar zijn gebleven hebben er ook van alles aan gedaan om het weer op poten te krijgen petje af voor de jongens daar
ik weet niet waarom er nog mensen zijn die lopen te klachen
ik heb daar een leuke tijd gehad en ga zeker volgend jaar weer terug


groetjes
irma

Gesloten