Ik heb sinds kort een abonnement bij Hi. Telefoon + abonnement besteld, en aangegeven dat ik mijn oude nummer vanaf Vodafone wilde meenemen. In eerste instantie ging alles snel en goed, maar op 30 juli ging het fout.
Ik had duidelijk op hun formulier aangegeven dat ik wilde dat het nieuwe abonnement in zou gaan op 25 augustus. In plaats daarvan ging het nieuwe abonnement dus al in op 30 juli! Mijn vodafone abonnement was nog niet afgelopen, maar door het overzetten van het nummer beeindigde Vodafone mijn abonnement. Dat vind ik logisch vanuit Vodafone gezien. Ik was op de 30e net op vakantie, en ik had de nieuwe simkaart niet bij me. Hierdoor was ik dus een week niet meer bereikbaar. Erg lastig! Maargoed, doordat mijn vodafone abonnement werd stopgezet, heb ik dus wél nog voor 1,5 maand belbundel moeten betalen maar niet opbellen.
Ik heb hi gemaild over dit probleem en die blijven de schuld maar geven aan Vodafone
2e probleem kwam gisteren. Ik had bij mijn abonnement een onbeperkt internet abonnement genomen voor 10 euro per maand. Nu stond op de rekening dat onbeperkt internet abo niet, maar wél 95 euro aan internetkosten!
Maargoed, mijn vraag is vooral: Sta ik in mijn recht als ik een schadevergoeding eis van Hi aangezien ze mijn abonnement veel te vroeg hebben laten ingaan? Ik heb op het formulier op hun site duidelijk aangegeven dat ik wilde dat het pas op 25 augustus in moest gaan.
Alvast bedankt!