Puur uit commercieel oogpunt is het dus niet verstandig om klanten niet te bieden wat ze willen, ook al is dat prutszooi.
Daar kan ik in meegaan.
Maar wat doen die klanten dan als je ze prutszooi verkocht hebt en je dat tijdens de koop ook gezegd heb?
Dan zeggen ze tegen anderen:
Je moet daar niet gaan kopen, daar wordt je bedonderd.
En de klant gaat dan naar de concurrentie.
Dat is dus de reden dat ik weiger om rotzooi te gaan leveren.
Kijk, ik vind:
Als je prutszooi gaat kopen en er zijn problemen, dan gooi je die prutszooi weg en je koopt een nieuwe.
Dus:
Als je een printer koopt van een slecht merk en er zijn problemen, ga dan niet bij de winkelier stennis staan te schoppen, maar houdt dan je kop dicht en koop dan een nieuwe printer.
En kom dan niet aanzetten dat je van een prutszooi hetzelfde kunt en mag verwachten als van een printer van een A-merk.
Want veel te veel consumenten doen dat wel.
Hoe het wel moet:
Koop jij een printer voor €25,- en de printer gaat kapot, dan gooi je die printer weg en je koopt een nieuwe printer.