LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] DE BESTE ONDER DE BESTE !

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
sprookje

DE BESTE ONDER DE BESTE !

Ongelezen bericht door sprookje »

Over elke reismaatschappij lees je hier wel iets wat niet goed zou zijn.Met welke reisorganistator kan iemand het best zijn reis boeken ongeacht de prijs.Ik zoek gewoon de beste,de nummer 1! :idea:

toos123

Re: DE BESTE ONDER DE BESTE !

Ongelezen bericht door toos123 »

Voor ons Oad< nooit problemen mee gehad

Miquel

Ongelezen bericht door Miquel »

Oei sprookje, je haalt hier wel wat aan. :? Ik bedoel, ik ga bijvoorbeeld al jaren met mijn 'vaste' organisaties op vakantie en ben daar heel tevreden over, maar iemand die een keer een slechte ervaring heeft gehad met een bepaalde organisatie, zal die club gelijk een stuk slechter vinden. Ook al is men 10x met dezelfde organisatie op reis geweest en is het slechts 1x mis gegaan, dan zie je al heel snel dat die persoon dan ineens heel negatief over die organisatie is. Zo steekt de mens nu eenmaal in elkaar, over het algemeen.

Zelf denk ik maar zo: het organiseren van een reis blijft altijd het werk van verschillende mensen en waar mensen werken, worden fouten gemaakt. Dat is op mijn werk ook en kan in de reiswereld net zo goed gebeuren.

Ben zelf tot nu toe altijd op reis geweest met: Solmar (buspendel naar Spanje), Oad, Sudtours, en Holland International (als ik met het vliegtuig naar Spanje ga), en bij al deze organisaties met volle tevredenheid!

:) Miquel.

D1RK

Ongelezen bericht door D1RK »

Kijk eens onder Zoeken,
als je niet zoveel vind;
1 Nieuwe firma.
2 Weinig klachten.

Dus kijk ook of ze al langer bestaan en hoe groot ze zijn,
Holland International zal meer klachten hebben dan die 7 Turkse firma's bij elkaar die nu al verdwenen zijn!

Chief

Ongelezen bericht door Chief »

Die bestaat denk ik niet, dat hangt van zoveel factoren af overal kan het mis gaan het blijven mensen die plannen en computers bedienen.
Maar voor mijzelf weet ik nu wel waar ik absoluut niet meer ga boeken, deze namen zijn al verschillende keren op dit forum te sprake gekomen. En het ergste van alles vind ik dat er één bij zit waar ik zelf een paar keer bij geboekt heb, en wat allemaal heel goed is gegaan.
Nu heb ik deze touroperator aan diverse kennissen aanbevolen, en bij bijna iedereen is het mis gegaan.
Laatst gewijzigd door Chief op 27 aug 2007 12:32, 1 keer totaal gewijzigd.

D1RK

Ongelezen bericht door D1RK »

@ Chief,

Een van mijn 27 webwinkels is gesloten wegens slecht personeel!

Deze maakte zoveel fouten, wel keurig hersteld, maar was hierdoor niet winstgevend, geen vaste klanten maar vele eenmalige.

Dus bij de start ging het goed, en ik controleerde tekort.
Al het personeel is verdeeld in werklozen en overgeplaatste, afhankelijk van aantal fouten!
Het kan zijn dat het personeel of een nieuwe computer systeem dat te moeilijk was de oorzaak was, soms is het uitbesteed werk door derden!
Dus wat was de oorzaak?

Niet de firma maar de mensen die er dan werken maken de meeste fouten, en dan moet je keihard afrekenen!

Gesloten