Goede middag,
Mag Esso zo maar een golden Tiger Card nietig verklaren als er twee jaar niet mee is getankt?
Mijn kaart is volgens Esso verlopen, omdat er twee jaar geen gebruik van is gemaakt.
Er staan wel ruim 3000 punten op, wat inhoud dat ik nu 50 euro aan cadeaucheques misloop.
Volgens mij is het mijn geld en mag Esso dan stellen in zijn voorwaarden, dat ik alles kwijt ben?
Graag een reaktie hierop.
Vriendelijk dank.
Jos Treffers
Almere
[email protected]
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Golden Tiger Card
-
gravedigger
Re: Golden Tiger Card
Als het in de voorwaarden staat is het antwoord simpel: Ja.
-
kanovaarder
Re: Golden Tiger Card
Esso GoldCard
Waarschuwing!
Steeds meer mensen zie ik hier op dit forum verschijnen die hun privacy-gevoelige gegevens zomaar hier neerzetten.
De eigen naam gebruiken?
Niemand die dit verhinderd maar het is wel onverstandig.
Regelmatige gebruikers van fora gebruiken i.p.v. die eigen naam een zogenaamde "Nickname" die weliswaar iets kan zeggen over de schrijver/ster ( soms hoog gegrepen) maar in ieder geval de anonimiteit waarborgt.
Een eigen e-mailadres?
Natuurlijk, ga uw gang.
Alleen is hier de waarschuwing nog veel sterker!
Er zijn op dit internet nu eenmaal mensen die misbruik kunnen maken van dit e-mailadres waarbij het minst erge nog die toch ergerniswekkende SPAM.
Ervaren internetters gebruiken daarvoor dan ook voor kort gebruik een e-mailadres in Hotmail of G-mail om deze later weer te verwijderen.
Ach, een gewaarschuwd man (vrouw) nietwaar?
Grootvader
Waarschuwing!
Steeds meer mensen zie ik hier op dit forum verschijnen die hun privacy-gevoelige gegevens zomaar hier neerzetten.
De eigen naam gebruiken?
Niemand die dit verhinderd maar het is wel onverstandig.
Regelmatige gebruikers van fora gebruiken i.p.v. die eigen naam een zogenaamde "Nickname" die weliswaar iets kan zeggen over de schrijver/ster ( soms hoog gegrepen) maar in ieder geval de anonimiteit waarborgt.
Een eigen e-mailadres?
Natuurlijk, ga uw gang.
Alleen is hier de waarschuwing nog veel sterker!
Er zijn op dit internet nu eenmaal mensen die misbruik kunnen maken van dit e-mailadres waarbij het minst erge nog die toch ergerniswekkende SPAM.
Ervaren internetters gebruiken daarvoor dan ook voor kort gebruik een e-mailadres in Hotmail of G-mail om deze later weer te verwijderen.
Ach, een gewaarschuwd man (vrouw) nietwaar?
Grootvader