| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Telegraaf schrijft zonder abonnement te hebben
Telegraaf schrijft zonder abonnement te hebben
Wakker zijn ze er wel bij de Telegraaf.
1 maart is er €57,90 (kwartaalkosten) afgeschreven van een postbank rekening. bij het eerste telefoontje belde ze nog terug om te zeggen dat het om een verkeerd rek.nr ging en iemand in Gouda was waar het abonnement van was.
ZE ZOUDEN HET TERUG STORTEN...
na 2 mnd. nog geen geld weer gebeld ze konden allen terug storten 1x per kwartaal dus eind juni kreeg ik mijn geld.
Juli geen geld weer gebeld ze zouden het doorgeven.
2e week aug. weer gebeld er was iets mis gegaan ze zouden het terug storten.....
3e week aug. weer gebeld ze hadden mijn rek.nr niet dus konden het niet terug storten eraf halen gaat wel terug storten niet ??????
het is vandaag 28 aug. en het staat er nog steeds niet op.
TELEGRAAF WAAR BLIJVEN MIJN CENTJES
1 maart is er €57,90 (kwartaalkosten) afgeschreven van een postbank rekening. bij het eerste telefoontje belde ze nog terug om te zeggen dat het om een verkeerd rek.nr ging en iemand in Gouda was waar het abonnement van was.
ZE ZOUDEN HET TERUG STORTEN...
na 2 mnd. nog geen geld weer gebeld ze konden allen terug storten 1x per kwartaal dus eind juni kreeg ik mijn geld.
Juli geen geld weer gebeld ze zouden het doorgeven.
2e week aug. weer gebeld er was iets mis gegaan ze zouden het terug storten.....
3e week aug. weer gebeld ze hadden mijn rek.nr niet dus konden het niet terug storten eraf halen gaat wel terug storten niet ??????
het is vandaag 28 aug. en het staat er nog steeds niet op.
TELEGRAAF WAAR BLIJVEN MIJN CENTJES
Re: Telegraaf schrijft zonder abonnement te hebben
En waarom vraag je dat op het forum van Radar? Dat kun je beter aan de Telegraaf vragen.TELEGRAAF WAAR BLIJVEN MIJN CENTJES
Maar goed, dit heb ik zelf ook al eens aan de hand gehad. Als je het ziet binnen de periode van 1 maand, dan kun je het geld (tenminste bij de Postbank) terughalen via MijnPostbank. Daarna ben je overgeleverd aan de goodwill van diegenen die het afgeschreven hebben. Dit is voor mij de reden om minimaal 1 maal per week via MijnPostbank te controleren wat er gebeurd is met mijn rekening, want als je moet wachten op de afschriften, ben je meestal te laat!
Ik ben heb me sinds 2 augustus 2007 ingeschreven voor een abonnement voor de krant de Telegraaf in Schagen.
Alles was rond en ik zou op 7 augustus 2007 de krant ontvangen.
Echte wel heb ik op die datum niet de krant ontvangen.
Na heel vaak de service lijn van de krant opgebeld te hebben, heb ik na een maand de Telegraaf nog steeds niet in de brieven bus gehad.
Naar allerlij beloftes etc.
Echte wel kon ik op den duur de service lijn van de Telegraaf echte wel niet meer bereiken.
Ik vind dit echte wel een grote schande van de Telegraaf want, eigenlijk verdiend zo´n goede krant een betere service!
Zijn er meer mensen die ook al een hele tijd op de Telegraaf zitten te wachten en de krant nog steeds niet ontvangen hebben ik hoor het graag.....
Alles was rond en ik zou op 7 augustus 2007 de krant ontvangen.
Echte wel heb ik op die datum niet de krant ontvangen.
Na heel vaak de service lijn van de krant opgebeld te hebben, heb ik na een maand de Telegraaf nog steeds niet in de brieven bus gehad.
Naar allerlij beloftes etc.
Echte wel kon ik op den duur de service lijn van de Telegraaf echte wel niet meer bereiken.
Ik vind dit echte wel een grote schande van de Telegraaf want, eigenlijk verdiend zo´n goede krant een betere service!
Zijn er meer mensen die ook al een hele tijd op de Telegraaf zitten te wachten en de krant nog steeds niet ontvangen hebben ik hoor het graag.....
-
kanovaarder
De Telegraaf (het antwoord al gegeven in een ander Topic)
Waarschijnlijk ook door deze vraagsteller.
Toch maar een copie van mijn antwoord;
------------------------------------------------------
kanovaarder
Geplaatst op 28 Aug 2007 11:20 door kanovaarder Bewerk/Verwijder dit bericht Verwijder dit bericht
De Telegraaf
Ik heb eens als kleine zelfstandige koerier werk bundels kranten van de Telegraaf naar verschillende depots gereden en enkele kranten naar kennelijk onmogelijke adressen gebracht die door eerdere bezorgers nooit gevonden konden worden.
Als (ex)taxichauffeur en een routeplanner op de PC was het vonden van die adressen eigenlijk een fluitje van een cent en tijdens dit aangenomen werk hebben die mensen in die afgelegen contreien elke dag (behalve zondags) die krant van mij gekregen.
Ik vermoed dat een bezorger ook uw adres niet kan vinden of gewoon te lui is om even om te rijden.
Immers, ik heb ervaren dat die De Telegraaf daar niet zo mee zit!
En gelezen de meerdere klachten over dat concern lijkt ook daar die administratie een beetje op dat UPC, alleen iets minder erg.
Het principe is: Geen diensten dan ook geen betalingen.
Dus betalingen stopzetten en op een reactie van dat concern reageren met een aangetekende brief waarin u teruggave verlangt van die betalingen waarvoor geen diensten zijn geleverd.
Dat u het abonnement opzegd op het eerstvolgende moment waaruit blijkt dat De Telegraafbezorger u geen krant wenst te geven.
M.vr.gr;
Grootvader
Waarschijnlijk ook door deze vraagsteller.
Toch maar een copie van mijn antwoord;
------------------------------------------------------
kanovaarder
Geplaatst op 28 Aug 2007 11:20 door kanovaarder Bewerk/Verwijder dit bericht Verwijder dit bericht
De Telegraaf
Ik heb eens als kleine zelfstandige koerier werk bundels kranten van de Telegraaf naar verschillende depots gereden en enkele kranten naar kennelijk onmogelijke adressen gebracht die door eerdere bezorgers nooit gevonden konden worden.
Als (ex)taxichauffeur en een routeplanner op de PC was het vonden van die adressen eigenlijk een fluitje van een cent en tijdens dit aangenomen werk hebben die mensen in die afgelegen contreien elke dag (behalve zondags) die krant van mij gekregen.
Ik vermoed dat een bezorger ook uw adres niet kan vinden of gewoon te lui is om even om te rijden.
Immers, ik heb ervaren dat die De Telegraaf daar niet zo mee zit!
En gelezen de meerdere klachten over dat concern lijkt ook daar die administratie een beetje op dat UPC, alleen iets minder erg.
Het principe is: Geen diensten dan ook geen betalingen.
Dus betalingen stopzetten en op een reactie van dat concern reageren met een aangetekende brief waarin u teruggave verlangt van die betalingen waarvoor geen diensten zijn geleverd.
Dat u het abonnement opzegd op het eerstvolgende moment waaruit blijkt dat De Telegraafbezorger u geen krant wenst te geven.
M.vr.gr;
Grootvader
Ik heb gisteren al weer de Telegraaf gebeld en natuurlijk had ik weer geen krant in de brieven bus gehad.
Ik ben bijna van plan na 1 maand op de krant gewacht te hebben en heel vaak gebeld te hebben.
Om aangifte te doen tegen de krant De Telegraaf!!
Ik betaal nu voor niets .... en ik kan er ook niet meer van af
Omdat, we via de straat een aanbieding van de Telegraaf hebben geacepteerd!
Een aanrader trap hier niet in, want dit zijn criminele praktijken in ons geval
Zijn er meer mensen met klachten dat ze de Telegraaf niet in de brieven bus krijgen ik hoor het graag op dit forum..
Ik ben bijna van plan na 1 maand op de krant gewacht te hebben en heel vaak gebeld te hebben.
Om aangifte te doen tegen de krant De Telegraaf!!
Ik betaal nu voor niets .... en ik kan er ook niet meer van af
Omdat, we via de straat een aanbieding van de Telegraaf hebben geacepteerd!
Een aanrader trap hier niet in, want dit zijn criminele praktijken in ons geval
Zijn er meer mensen met klachten dat ze de Telegraaf niet in de brieven bus krijgen ik hoor het graag op dit forum..
Ik heb ook klachten over de Telgraaf.
Ik had vorig jaar t/m mei van dit jaar een abonnement op de Telegraaf.
Omdat we in mei een weekje vankantie hadden, heb ik vakantiebonnen aangevraagd voor die periode. Ik heb ook bonnen gekregen, alleen te weinig.
Ik heb gebeld, en ze zouden ze me nog sturen. Maar een week later had ik nog geen bonnen gekregen. Ik weer gebeld. "er zijn nog meer dan 10 wachtenden voor u.....".
Eindelijk iemand aan de lijn. Oh, ja, ze zijn gister op de bus gekomen. Maar nee hoor. de volgende dag en de dag erop, geen bonnen.
Weer gebeld. "oh, dan stuur ik ze wel voor u op.
Nou, ik zit nog te wachten op de bonnen.
Ondertussen had ik nog een proefabonnement van 2x3 weken genomen, na mijn abonnement.
Die week kreeg ik 4 dezelfde kranten inde bus.
Ik weer bellen ( meer dan 10 wachtenden...) Oke, zou goed komen. Een week later waren het er 3 dezelfde kranten. Weer bellen.....
Daarna nog een week 2 dezelfde kranten. En toen niks meer.
Ik weer bellen. Ze zouden het in orde maken, maar nee hoor...
Toen werd er 2x 7,50 van mijn rekening gehaald. Ik heb 7,50 weer terug laten storten.
Nu kreeg ik in juli een brief met acceptgiro. Ik heb deze teruggestuurd dat ik het er niet mee eens ben. Ik heb die laatste 3 weken geen krant gekregen. Ik heb ondertussen ook nog gemaild.
Nu krijg ik vandaag weer een acceptgiro, en als ik deze niet betaal worden er rechtsmaatregelen genomen.
Ik weer bellen... Zegt de medewerkster dat ik niet eerder hierover heb gebeld. Sorry!!! Ook van de vakantiebonnen kon ze niets terug vinden.
Nou ja zeg. Wat is dat daar voor een administratie. Gebeld, gemaild en brieven gestuurd. En nog van niets weten??
Ik heb onder protest betaals, maar ik wil nooi geen abonnement meer op deze krant.
Ik had vorig jaar t/m mei van dit jaar een abonnement op de Telegraaf.
Omdat we in mei een weekje vankantie hadden, heb ik vakantiebonnen aangevraagd voor die periode. Ik heb ook bonnen gekregen, alleen te weinig.
Ik heb gebeld, en ze zouden ze me nog sturen. Maar een week later had ik nog geen bonnen gekregen. Ik weer gebeld. "er zijn nog meer dan 10 wachtenden voor u.....".
Eindelijk iemand aan de lijn. Oh, ja, ze zijn gister op de bus gekomen. Maar nee hoor. de volgende dag en de dag erop, geen bonnen.
Weer gebeld. "oh, dan stuur ik ze wel voor u op.
Nou, ik zit nog te wachten op de bonnen.
Ondertussen had ik nog een proefabonnement van 2x3 weken genomen, na mijn abonnement.
Die week kreeg ik 4 dezelfde kranten inde bus.
Ik weer bellen ( meer dan 10 wachtenden...) Oke, zou goed komen. Een week later waren het er 3 dezelfde kranten. Weer bellen.....
Daarna nog een week 2 dezelfde kranten. En toen niks meer.
Ik weer bellen. Ze zouden het in orde maken, maar nee hoor...
Toen werd er 2x 7,50 van mijn rekening gehaald. Ik heb 7,50 weer terug laten storten.
Nu kreeg ik in juli een brief met acceptgiro. Ik heb deze teruggestuurd dat ik het er niet mee eens ben. Ik heb die laatste 3 weken geen krant gekregen. Ik heb ondertussen ook nog gemaild.
Nu krijg ik vandaag weer een acceptgiro, en als ik deze niet betaal worden er rechtsmaatregelen genomen.
Ik weer bellen... Zegt de medewerkster dat ik niet eerder hierover heb gebeld. Sorry!!! Ook van de vakantiebonnen kon ze niets terug vinden.
Nou ja zeg. Wat is dat daar voor een administratie. Gebeld, gemaild en brieven gestuurd. En nog van niets weten??
Ik heb onder protest betaals, maar ik wil nooi geen abonnement meer op deze krant.
Het probleem is
DAT IK DUS GEEN ABONNEMENT HEB GENOMEN EN ZE HET GELD GEWOON AFSCHRIJVEN.
Dins. weer naar de tlegraaf gebeld hingen op dat was hun antwoord. inplaats van je door te verbinden of een antwoordt te geven
vandaag dond. weer gebeld.
tja vervelend dat was het antwoord van een van de vele meisjes van de telegraaf. ze zou weer een notie maken en het door geven.
MIjn reactie wordt vanaf Maandag.
dat ik ieder half uur ga bellen en net zo lang dat alle jongens en meisjes van de afdeling hele maal gek van me worden zo dat ze roepen
alsjeblieft stuur dat mens haar geld terug

DAT IK DUS GEEN ABONNEMENT HEB GENOMEN EN ZE HET GELD GEWOON AFSCHRIJVEN.
Dins. weer naar de tlegraaf gebeld hingen op dat was hun antwoord. inplaats van je door te verbinden of een antwoordt te geven
vandaag dond. weer gebeld.
tja vervelend dat was het antwoord van een van de vele meisjes van de telegraaf. ze zou weer een notie maken en het door geven.
MIjn reactie wordt vanaf Maandag.
dat ik ieder half uur ga bellen en net zo lang dat alle jongens en meisjes van de afdeling hele maal gek van me worden zo dat ze roepen
alsjeblieft stuur dat mens haar geld terug
Er was zoals gewoonlijk mij gisteren al weer belooft, na 1 maand op de krant De Telegraaf gewacht te hebben dat ik eindelijk de Telegraaf vandaag wel in de brieven bus kon ontvangen.
Maar nee hoor, ze zijn lekker bezig bij de Telegraaf....
En ik wil natuurlijk nu van m´n abonnement bij de Telegraaf af, maar dat is niet mogelijk zeggen ze....
Zeer triest
Zijn er meer mensen die een abonnement op de Telegraaf hebben maar geen krant ontvangen ik hoor het graag.....
Maar nee hoor, ze zijn lekker bezig bij de Telegraaf....
En ik wil natuurlijk nu van m´n abonnement bij de Telegraaf af, maar dat is niet mogelijk zeggen ze....
Zeer triest
Zijn er meer mensen die een abonnement op de Telegraaf hebben maar geen krant ontvangen ik hoor het graag.....
-
kanovaarder
De Telegraaf
Voor diegene die niets met die De Telegraaf te maken had maar bij wie wel geld van zijn rekening is gehaald door een "foutje" die zou ik aanraden kontakt op te nemen met Directincasso.
(met googlen direct te vinden).
Naar mijn ervaring is het dan WEL snel geregeld.
Laat u dit nog weten?
Grootvader
Voor diegene die niets met die De Telegraaf te maken had maar bij wie wel geld van zijn rekening is gehaald door een "foutje" die zou ik aanraden kontakt op te nemen met Directincasso.
(met googlen direct te vinden).
Naar mijn ervaring is het dan WEL snel geregeld.
Laat u dit nog weten?
Grootvader
Als ooit iemand, maakt niet uit of dit de Telegraag of andere is, niet wachten op geld terug storten maar zelf terug halen.
Bij meerdere afschrijvingen blokkeren via bank.
Als ze geen geld krijgen zien ze vanzelf wel het foute rekening nummer, als ik soms zie hoe de 1 en 7... of de 0,6 en 9 geschreven worden, is dit soms zo lastig, welk cyfer is dit...
Dus een fout nummer is vaker voorkomen probleem....
Ook tikfouten kunnen de oorzaak zijn, maar als U geen klant bent en zij moeten terugstorten, ze beloven veel, maar ik wacht geen 2 maanden!
Dus voortaan gewoon zelf terug halen.
Sneller en betrouwbaarder dan een ander het laten verzorgen!
Voor de mensen die wel aanmelde en geen krant kregen, ook dit kunt U altijd terug boeken als het via auto incasso ging....
U hoeft nooit bang te zijn voor incasso's want zij leverde wanprestatie.
En Ontbinden mag..
Bij meerdere afschrijvingen blokkeren via bank.
Als ze geen geld krijgen zien ze vanzelf wel het foute rekening nummer, als ik soms zie hoe de 1 en 7... of de 0,6 en 9 geschreven worden, is dit soms zo lastig, welk cyfer is dit...
Dus een fout nummer is vaker voorkomen probleem....
Ook tikfouten kunnen de oorzaak zijn, maar als U geen klant bent en zij moeten terugstorten, ze beloven veel, maar ik wacht geen 2 maanden!
Dus voortaan gewoon zelf terug halen.
Sneller en betrouwbaarder dan een ander het laten verzorgen!
Voor de mensen die wel aanmelde en geen krant kregen, ook dit kunt U altijd terug boeken als het via auto incasso ging....
U hoeft nooit bang te zijn voor incasso's want zij leverde wanprestatie.
En Ontbinden mag..
-
ruitenheer
@krantje
Er is sprake van een onterechte incasso, je moet contact opnemen met je bank. Als je daar zegt dat er sprake is van een onterechte incasso, moeten zij meewerken en het bedrag terugstorten. (Niet alle medewerkers die je aan de telefoon krijgt kennen deze regel even goed, dus vraag even door)
Er is sprake van een onterechte incasso, je moet contact opnemen met je bank. Als je daar zegt dat er sprake is van een onterechte incasso, moeten zij meewerken en het bedrag terugstorten. (Niet alle medewerkers die je aan de telefoon krijgt kennen deze regel even goed, dus vraag even door)