LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Service NUON beneden peil
Service NUON beneden peil
Begin mei 2007 heb ik me bij de NUON digitaal aangemeld voor een stroom- en gascontract. Binnen 3 weken zou ik de contracten ontvangen en 150 euro actiekorting op de rekening gestort krijgen. Het is nu 28 augustus en het is nog steeds niet gebeurd: het digitale aanmeldingsformulier had men niet ontvangen; een mail met toelichting had men niet ontvangen; op mijn brief met de uitdraaien van mijn aanmelding wordt veel te laat gereageerd; op diverse mails met vragen en opmerkingen wordt niet gereageerd. Wat is er aan de hand bij de klantenservice van de NUON? Bij mijn laatste telefonische contact werd gezegd: "ik bel u terug, maar waarschijnlijk niet meer vandaag". We zijn nu weken verder en ik heb nog steeds niets gehoord. Heel ergerlijk.
-
Re: Service NUON beneden peil
Beste Ad 100,
Uit uw bericht van 28 augustus 2007 maak ik op dat er onduidelijkheid is ontstaan over uw aanmelding bij Nuon.
Als u er geen bezwaar tegen heeft, zou ik graag op korte termijn telefonisch contact met u op willen nemen om u een toelichting te geven. Ik maak uit uw bericht echter op dat u nog geen nieuw contractrekeningnummer heeft bij Nuon. Dit maakt het lastig voor mij om uw telefoonnummer te achterhalen. Wellicht heeft u een oud contractrekeningnummer (van oude adres) dat u mij kunt geven, zodat ik op basis daarvan uw gegevens kan achterhalen ? Alvast bedankt voor de te nemen moeite.
Met vriendelijke groet,
De medewerker
Uit uw bericht van 28 augustus 2007 maak ik op dat er onduidelijkheid is ontstaan over uw aanmelding bij Nuon.
Als u er geen bezwaar tegen heeft, zou ik graag op korte termijn telefonisch contact met u op willen nemen om u een toelichting te geven. Ik maak uit uw bericht echter op dat u nog geen nieuw contractrekeningnummer heeft bij Nuon. Dit maakt het lastig voor mij om uw telefoonnummer te achterhalen. Wellicht heeft u een oud contractrekeningnummer (van oude adres) dat u mij kunt geven, zodat ik op basis daarvan uw gegevens kan achterhalen ? Alvast bedankt voor de te nemen moeite.
Met vriendelijke groet,
De medewerker
Re: Service NUON beneden peil
Beste Medewerker,
Mijn contractrekeningnummer is 3001789548.
Ik zat voor gas al bij de Nuon en ben voor electriciteit overgestapt van EnergieDirect naar Nuon.
Met vriendelijk groet,
Ad
Mijn contractrekeningnummer is 3001789548.
Ik zat voor gas al bij de Nuon en ben voor electriciteit overgestapt van EnergieDirect naar Nuon.
Met vriendelijk groet,
Ad