LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] TV van KPN - wegvallend geluid

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
angel_laafje

Re: TV van KPN - wegvallend geluid

Ongelezen bericht door angel_laafje »

Heb ook sinds een jaar digitale tv van kpn woon in dordrecht.
Heb last van alles wat er voorbij komt , zelfs als je een lamp aanzet hebben we al storing ze beloven dat het allemaal minder moet gaan worden maar helaas, heb ook een buiten antenne gehad en zelfs die werkt ook al niet naar behoren teletekst is vaak niet te lezen zeer slecht allemaal

Martin1976

Ongelezen bericht door Martin1976 »

Heb paar dagen geleden even gebeld met KPN en ze hebben meteen een buitenantenne opgestuurd. Gisteren binnengekregen en meteen opgehangen, het probleem is zo goed als opgelost! 'k heb nu een ontvangst van ca. 82 - 97 % (ontvangst en kwaliteit) waar ik dik tevreden mee ben! Bedankt voor de tips!

rovanitel

Ongelezen bericht door rovanitel »

Er is momenteel een goed alternatief voor de monopolisten KPN, casema en UPC. Dit is namelijk Tele2/Versatel. Dit bedrijf bied een volwaardig triple play pakket aan, dus internet, telefoon en tv. Momenteel zijn er 28 tv zenders en ca 15 radio zenders beschikbaar.
Ik heb al geen KPN meer (scheelt 18 euro per maand )
Bij mij wordt per 1 maart UPC opgezegd (47,48 per 2 maanden)

Martin1976

Ongelezen bericht door Martin1976 »

misschien wel wat voordeliger maar 'k zou alle reacties over het bedrijf Tele2/Versatel er op deze site nog maar eens op nalezen voordat je er aan begint. Waarschijnlijk zal het bij een aantal mensen wel werken maar 'k zie de naam Tele2 wel heel vaak in negatieve zin voorbij komen!

kees konings

Ongelezen bericht door kees konings »

ik heb er geen worden meer voor .wat een ramp heb het al bijna 2 jaar en sinds gisteren opgezegt. kon geen uitzending zonder stroring kijken
div keer klacht ingediend moest ik mijn antenne maar weer verplaatsen .ieder brommer scooter die hier langs kwam stond mijn beeld stil .nieuwe decoder hielp ook niks .dus voor mij geen kpn tv meer ...
kees konings

hadiebart

Ongelezen bericht door hadiebart »

Sinds de laatste software update is het beeld bijna altijd vrij gebleven van storende blokjes.
MAAR het geluid is nu af toe vervormd voor een paar seconden.
Het lijkt wel of ze de bandbreedte voor geluid kleiner gemaakt hebben om zo een beter beeld te kunnen garanderen.
Kan dit kloppen?

Gesloten