Hallo
Mijn vriendin is sinds enige tijd bij mij komen wonen.
Nu heeft ze nog een contract bij trivium sport in Etten Leur.
Deze heeft ze willen opzeggen aangezien het 20 km weg is,en we willen samen gaan sporten in Roosendaal.
Nu is haar contract net over het jaar heen,en wordt gelijk met een jaar verlengt.
Ik heb gehoord dat je het contract kan beeindigen aangezien de afstand verder is dan 15 km.
Met trivium sport is geen land te bezeilen helaas,heeft iemand hier ervaring mee..
We willen gewoon samen in Roosendaal sporten,bij een sportschool die wel altijd open is.Trivium is in de zomer zaterdag en zondag gewoon gesloten!!!Beetje vreemd en dus ook een reden om er mee te stoppen.
Groeten Sander en Leonie
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] opzeggen contract ivm afstand
Re: opzeggen contract ivm afstand
Waar heb je dat dan gehoord?Ik heb gehoord dat je het contract kan beeindigen aangezien de afstand verder is dan 15 km.
Een contract dat niet tijdig is opgezegd dien je gewoon uit te zitten, je kunt het de sportschool niet kwalijk nemen dat de afstand te groot is. Daar hebben ze niets mee te maken!
Conclusie: contract uitzitten, betalen, want de sportschool heeft gewoon gelijk!
-
De sportschool waar ik nu zit heeft me dit verteld,hun hanteren deze regel wel,en naar het schijnt doen meerdere dit.
-
commerciele sportscholen.
Hier is het van belang wat de älgemene voorwaarden zijn van triviam.
Op hun website is dit namelijk nergens terug te vinden (een slechte zaak).
Daarom is het van belang of men een contract heeft ondertekend met (meestal toch op de achterkant) die beruchte "kleine lettertjes" = de voorwaarden.
De meeste "sport"scholen zijn namelijk niet zo sportief en zijn veel eigenaren dit ook niet.
Dat helpt natuurlijk niet bij uw vraag want alleen nu al voor dit tweede jaar een aangetekende brief sturen met bericht van ontvangst (track & trace) waarin geschreven dat u de overeenkomst verbreekt bij het einde van dit (gedwongen) 2-e jaar is het enige wat u zou moeten doen.
En dan dit tweede jaar dan ook heel goed en intensief gebruiken.
Tot vervelens toe!
Zelf uw eigen eten en drinken voortaan meenemen en blijven kankeren over die onsportieve "algemene voorwaarden".
Dit is dan de enige kans die u heeft dat u eruit wordt gesmeten en niet meer mag sporten.
Niet meer mogen sporten is dan uw enige kans om voortijding die overeenkomst te kunnen beeindigen.
Ik weet het, ook een zeer onsportief antwoord op uw vraag.
Maar
Grootvader
heeft het niet zo op sportscholen.
Het wereldje van eigenaren is mij niet (maatschappelijk) sportief genoeg!!
Hier is het van belang wat de älgemene voorwaarden zijn van triviam.
Op hun website is dit namelijk nergens terug te vinden (een slechte zaak).
Daarom is het van belang of men een contract heeft ondertekend met (meestal toch op de achterkant) die beruchte "kleine lettertjes" = de voorwaarden.
De meeste "sport"scholen zijn namelijk niet zo sportief en zijn veel eigenaren dit ook niet.
Dat helpt natuurlijk niet bij uw vraag want alleen nu al voor dit tweede jaar een aangetekende brief sturen met bericht van ontvangst (track & trace) waarin geschreven dat u de overeenkomst verbreekt bij het einde van dit (gedwongen) 2-e jaar is het enige wat u zou moeten doen.
En dan dit tweede jaar dan ook heel goed en intensief gebruiken.
Tot vervelens toe!
Zelf uw eigen eten en drinken voortaan meenemen en blijven kankeren over die onsportieve "algemene voorwaarden".
Dit is dan de enige kans die u heeft dat u eruit wordt gesmeten en niet meer mag sporten.
Niet meer mogen sporten is dan uw enige kans om voortijding die overeenkomst te kunnen beeindigen.
Ik weet het, ook een zeer onsportief antwoord op uw vraag.
Maar
Grootvader
heeft het niet zo op sportscholen.
Het wereldje van eigenaren is mij niet (maatschappelijk) sportief genoeg!!