| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] t-mobile vraagjes
t-mobile vraagjes
ik heb een paar vraagjes
ik zit al dreeenhalf jaar bij t-mobile 1e jaar nooit geen problemen gehad bij mijn ouders thuis kwa bereik dan. ik was daar altijd bereikbaar toen ben ik gaan samen wonen en had in mijn nieuwe huis heel slecht bereik nou ja nooit gebeld ik zat in een klein flatje dus begreep het wel vond het niet leuk maar oke ben 8 maanden geleden weer verhuist naar een mooi groot huis maar het bereik is hier nog slechter niemand krijcht mij te pakken heel vervelend dat vond ook mijn baas heb een paar weken geleden t-mobile gebeld en die gingen kijken of ze het konden verhelpen nooit terug gebeld heb nu een week geleden gebeld en gevraagt of ze mijn abonement konden beeindigen het abonement verloopt over 6 maanden. echt duidelijk was het voor mij niet.
kan ik hem per dierect beeindigen wil er echt heel graag vanaf mensen worden een beetje boos op mij ik ben nooit bereikbaar en mijn vriend ook niet hoe gaat het in zijn werk en hoe lang ben ik er mee bezig
ik zit al dreeenhalf jaar bij t-mobile 1e jaar nooit geen problemen gehad bij mijn ouders thuis kwa bereik dan. ik was daar altijd bereikbaar toen ben ik gaan samen wonen en had in mijn nieuwe huis heel slecht bereik nou ja nooit gebeld ik zat in een klein flatje dus begreep het wel vond het niet leuk maar oke ben 8 maanden geleden weer verhuist naar een mooi groot huis maar het bereik is hier nog slechter niemand krijcht mij te pakken heel vervelend dat vond ook mijn baas heb een paar weken geleden t-mobile gebeld en die gingen kijken of ze het konden verhelpen nooit terug gebeld heb nu een week geleden gebeld en gevraagt of ze mijn abonement konden beeindigen het abonement verloopt over 6 maanden. echt duidelijk was het voor mij niet.
kan ik hem per dierect beeindigen wil er echt heel graag vanaf mensen worden een beetje boos op mij ik ben nooit bereikbaar en mijn vriend ook niet hoe gaat het in zijn werk en hoe lang ben ik er mee bezig
Re: t-mobile vraagjes
uw verhuizing is geen reden voor t-mobile om uw abonnement te beeindigen, dat u na uw verhuizing minder goed bereikbaar bent dan ervoor is helaas uw probleem. Uw verhuizing is uw eigen keus geweest.
het gaat hier niet om de verhuising het gaat hier om het veit dat ik totaal geen bereik heb ben verplicht om buiten te staan en mis belangrijke telefoontjes om dat ik ze in huis niet kan ontvangen en als ik dan wil verhuizen doe ik dat lekker dat heeft hier dus niets mee te maken ik had op mijn ouwe adres al slecht bereik en hier nog slechter dat is het punt en als je dat niet snapt moet je zeker niet op mij reageren en zeker niet begeinnen met verhuisen kom op he je neemt je abonement mee en verwacht gewoon te kunnen worden gebeld op dat adres aangezien wij geen vaste telefoon willen dat is alleen maar exsta kosten maken
slecht bereik kan in combinatie zijn van een wat mindere antenne van je GSM, de provider, de hoeveelheid van betonijzer en de dikte van het beton in je huis.
Ik heb met een Nokia N80 i.c.m. een KPN abo in mijn huis wel bereik terwijl vriend een motorolla i.c.m. een Orange abo heel slecht bereik.
Kan best zijn dat een ander toestel wel weer meer bereik oplevert.
Ik heb met een Nokia N80 i.c.m. een KPN abo in mijn huis wel bereik terwijl vriend een motorolla i.c.m. een Orange abo heel slecht bereik.
Kan best zijn dat een ander toestel wel weer meer bereik oplevert.
Het enige wat je kunt doen is je abonnement afkopen.
Ik heb hetzelfde probleem gehad met T-mobile. Nieuwe sim-kaart en nieuw toestel hielpen niet. Uiteindelijk abonnement afgekocht en overgegaan naar Vodafone.
Tip: koop eerst enkele sim only-kaartjes van andere providers om te kijken met welke provider je binnenshuis wel goed bereik hebt.
Ik heb hetzelfde probleem gehad met T-mobile. Nieuwe sim-kaart en nieuw toestel hielpen niet. Uiteindelijk abonnement afgekocht en overgegaan naar Vodafone.
Tip: koop eerst enkele sim only-kaartjes van andere providers om te kijken met welke provider je binnenshuis wel goed bereik hebt.
het ligt niet aan het toestel mijn vriend heeft het zelfde probleem en die heeft een nokia en ik een samsung .
en nog bedankt voor de tip en ik heb al wat provides uitgeprobeert op mijn toestel en vodafoon en kpn komen het beste uit de bus ik ga dus kijken of ik het laatste half jaar kan afkopen en hoop dat ze dat willen doen wand heellaas voor t-mobile maar die doet het voor mij en mijn vriend niet meer
en nog bedankt voor de tip en ik heb al wat provides uitgeprobeert op mijn toestel en vodafoon en kpn komen het beste uit de bus ik ga dus kijken of ik het laatste half jaar kan afkopen en hoop dat ze dat willen doen wand heellaas voor t-mobile maar die doet het voor mij en mijn vriend niet meer
er staat dat je twee keer verhuisd bent. dan gaat het toch wel om een verhuising? je bent dus verhuisd naar een plek waar je minder bereik hebt dan voor de verhuizing. dit is je eigen verantwoordelijkheid en dus geen reden voor t-mobile om het abonnement te beeindigen.
ja en zoals ik al ieder zei robbi ik mag wel van t-mobile verwachten dat ik nog gebeld kan worden of wat dan ook en daar heb je bereik voor nodig en als ik dat niet heb kan ik zeker vragen of ze mijn contract kunnen verbreken en het gaat niet om het feit dat ik ben verhuist maar om het feit dat ik geen bereik heb en dus wil stoppen met dit contract van hun en ik heb ze gebeld en t-mobile heeft bevesticht dat ik geen bereik heb en gaan dus nu kijken wat ze voor mij kunnen betekenen ja snap je het nu een beetje dat ik verhuis heeft t-mobile niets mee te maken maar als het om bereik gaat wel wand kan ik niet gebelt worden of zelf bellen dan heb ik dus niets aan het abbonement snappie 
nou ik heb goed t-mobile heeft mijn nummer vrijgegeven omdat ze zelf vast gestelt hebben dat het bereik inderdaat heel slecht is en ze doen bij mijn vriend hetezelfde wand dat is nog slechter dus met geduld en vriendelijkheid kan het dus wel