LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] incassobureau Apeldoorn

Goeie of slechte ervaringen met incasso's? Ventileer hier jouw mening.
angel_akira

incassobureau Apeldoorn

Ongelezen bericht door angel_akira »

wie heeft ervaring met deze mensen?

ik heb bij mijn ex destijds een aantal dierenproducten besteld (hokken e.d.). ik ben nu sinds 3 maanden met veel heisae en politiegedoe bij mijn ex weg. en krijg die spullen niet mee. dus ALLES staat op dat adres. dit zooitje is destijds bestelt op zijn achternaam.
nu wou dat bedrijf de rekening bij mij verhalen via email. dus heb ze per email op de hoogte gesteld van waar de spullen staan, dat ik ze niet in bezit heb en dat ik wegens stalkinggedrag van mijn ex hen ook niet mijn nieuwe adres kan en (van de politie) mag geven.
Zodoende nooit antwoord gekregen van ze, alleen een kortaf en brutaal bericht dat ik ze maar eens moest betalen. dus nogmaals hen op de situatie gewezen.

zonder pardoes heb ik 23 augustus een bericht in mijn inbox gekregen van een incassobureau genaamt incassobureau apeldoorn. welke ik hun naam uit hun emailadres maar moest aflezen. ik meost binnen 7 dagen hen betalen. daarbij eht feit: ze hebben zonder enige toestemming de naam van geaddresseerde en het adres gewijzigd!! en daarbij nog wel een adres van iemand wie mijn post voor mij ontvangt!! het enige adres waar mijn ex 'contact' naar mij weet te vinden!!!

Hoe kunnen ze dit zonder enig medeweten van mij zomaar maken??? en hoe kunnen ze de rekening op mij verhalen???

daarbij het feit ook nog: ik heb dit incassobureau gelijk een mail terug gestuurd, met de vraag hoe zij aan dt adres kwamen en van waar de naamwijziging.
natuurlijk, tot op heden, niets van vernomen.

Kent iemand dit? en wat moet ik hiermee? ik kan niet met elk gedoe wat van mijn ex af komt maar naar de politie stappen want die doen er ook niets aan (gezien ze al niets eraan hebben gedaan dat die jongen via internet van alles over mij ophangt)

NYC

Re: incassobureau Apeldoorn

Ongelezen bericht door NYC »

Het enige incasso byreau dat ik ken is Beekman B.V.

Als ik jou was zou ik niks betalen via de mail.

angel_akira

ik heb een berichtje van het incassobureau ontvangen, nadat ik, via hun site, nogmaals contact met ze heb opgenomen.
ze zeggen: ze hebben telefonisch contact gehad met mijn echtgenoot: wat niet kan aangezien mijn huidige vriend hier niets mee te maken heeft en ze geen nummer van hem hebben. ik neem maar aan dat ze mijn ex bedoelen. nu zeggen ze dat ik 490,- euro moet betalen voor rechtelijke kosten, de rekening was oorspronkelijk +- 350,-
dus hen nogmaals gevraagt hoe ze aan het adres komen, en hoe ze erbij komen dat ik dat maar moet betalen en met wie ze nou eigenlijk contact hebben gehad.
geen reactie op mijn vragen: het enige wat ik te horen krijg: leg dat maar uit bij de kantonrechter, de dagvaarding is de deur al uit.
dus ik heb hen gevraagt hoe ik dan erachter moet komen wanneer de dagvaarding is aangezien ze geen adres van mij hebben (en op deze manier ook niet krijgen).

weer geen reactie tot zover.

Wat moet ik hiermee???

overigens, wat de kantonrechter ook zeggen zal of dat incassobureau. betalen doe ik niet. simpelweg omdat ik niet iets betaal wat ik niet in huis heb. als ze mij de producten, in orginele staat aangezien dat nu niet meer is, opnieuw toesturen, wil ik best de orginele rekening betalen. no problem. maar ik heb het niet besteld en heb de spullen niet eens. sinds wanneer mag dit zomaar gebeuren in Nederland.
daarbij; ik heb al 4 telefoonrekeningen van mijn ex bij deurwaardes liggen, omdat hij die dingen op mijn naam heeft besteld, maar ik heb nooit ergens een handtekening voor gezet...

pff wat een gedoe

rene117

Ongelezen bericht door rene117 »

haha de dagvaarding all de deur uit ik wist niet dat ze zelf ook all konden lopen geintje

een dagvaarding moet men ten alle tijden komen over handigen
en als jij niets besteld heb maak je dan maar niet druk
en vraag me aff hoe ze aan jou gegevens zijn gekomen

is je ex all wel bij je uitgeschreven bij de gemeente zo niet dan zal ik dat maar gouw gaan doen zo ja
als ze aan de deur komen leg het heele verhaal uit
en als het niet op jou naam staat zal ik me zeker niet meer druk maken
wat je niet besteld heb heb je niet besteld

dus zal je niet echt druk gaan maken

angel_akira

hij woont nog op het oude adres (kamerhuur) en ik woon bij mijn huidige vriend in. dat adres hebben ze niet. ze hebben alleen het adres van mijn ex en een adres van vrienden van ons die voor mij de post ontvangt die nog op het oude adres komt. mijn ex heeft het adres van die vrienden van ons doorgegeven alszijnde mijn nieuwe adres (zonder hun toestemming en zonder mijnn toestemming. evenals dat hij de rekening nu op mijn naam heeft gezet terwijl hij de spullen heeft.
dus de oorspronkelijke bestelling is op zijn naam, dat is nu omgezet naar mijn naam.

ik vraag me ook af hoe ze aan het adres van onze vrienden komen. en heb hen dat al meerdere keren gevragt maar ze geven er maar geen antwoord op.
ik wacht af op hun zogenaamde dagvaarding

rene117

Ongelezen bericht door rene117 »

maak je daar niet te druk om deze mogen ze niet met de post sturen
deze moeten ze zelf overhandigen dus zal ik ou er maar niet te druk om maken

angel_akira

ah zo, aangezien ze mijn eigen adres niet hebben, zal dat lastig gaan

rene117