LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Nog steeds geen zenders uit belgie op mijn KPN ontvanger.

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
testertje
Berichten: 25
Lid geworden op: 22 dec 2006 20:05

Nog steeds geen zenders uit belgie op mijn KPN ontvanger.

Ongelezen bericht door testertje »

Goede dag.

Ik beschik over 2 ontvangers voor het ontvangen van digitenne.
Een maal een Strong FTA ontvanger en een originele KPN ontvanger Topfield met PVR functie.

Op de Strong kan ik ook de Belgische zenders ontvangen een/canvas (zender Genk)
Op de originele KPN ontvanger kan ik deze FTA zenders nog steeds niet ontvangen.
Waarschijnlijk blokkeert KPN deze zenders doelbewust om een abonnement af te dwingen voor iets dat gratis te ontvangen is.

Weet iemand hoe je deze blokkering kunt opheffen.
Het is een schande dat er geld word gevraagd dat op een goedkope ontvanger wel gratis te ontvangen is.


Bij voorbaad dank voor uw antwoord.

Jos

D1RK
Berichten: 2863
Lid geworden op: 10 mar 2007 07:51

Re: Nog steeds geen zenders uit belgie op mijn KPN ontvanger.

Ongelezen bericht door D1RK »

Er zijn voor Samsung upgrade's die het wel mogelijk maken, maar Strong is te zeldzaam, de Topfield werkte binnen 30 sec wel...

Dus probeer te zoeken op merk en model ontvanger, en je hebt kans dat de FTA ontvanger ook de KPN kanalen gratis pakt...
of de KPN de België zenders wel...

Helaas woon ik in een geen dekkings gebied Digitenne, op de boot ontvang is wel alles, via in Duitsland gekochte Samsung Twintuner, en dus ook KPN in het dekkingsgebied.

Rolandroland

Re: Nog steeds geen zenders uit belgie op mijn KPN ontvanger.

Ongelezen bericht door Rolandroland »

Of je bent de essentiele optie mis gelopen? Je moet wel handmatig de zenders laten zoeken. Via automatisch zoeken verwijdert het apparaat de zwakkere zenders.

Gesloten