LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ZALM naar DSB

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
heho
Berichten: 144
Lid geworden op: 22 jan 2006 19:46

ZALM naar DSB

Ongelezen bericht door heho »

verbaast me niets :shock:

Prima combinatie ! :roll:

Slimme j :wink: ongens, die Zalm en Scheringa

halfje
Berichten: 39
Lid geworden op: 10 mei 2007 22:11

Re: ZALM naar DSB

Ongelezen bericht door halfje »

Hoeveel open deuren zullen hierover nog meer worden ingetrapt.... :x

TCC
Berichten: 11
Lid geworden op: 25 jun 2007 12:48

Re: ZALM naar DSB

Ongelezen bericht door TCC »

Er is geen bank dat zoveel reclame maakt als de DSB, ze hebben duidelijk geld teveel. U begrijpt vast wel waar ik naar toe wil, als het leed al is geschiedt dan pas actie en lezen op forums. Alle verhalen op de forums over DSB zijn ongetwijfeld gegrond.
Het is een bank die eigenlijk op deze manier tot op de grond afgebrand zou moeten worden door de AFM. Dat gebeurt niet omdat er teveel geld op het spel staat tenslotte werkt die ex politicus Zalm er ook wat dacht u zelf?? Voor en tegenstanders vast wel, er zijn zat mensen en gezinnen die door deze boevenbende opgelicht zijn en nog worden. U bent gewaarschuwd, ga niet in zee met DSB. Het is tevens een mooie slogan. Het is een bedrijf wat met heel veel nevenbedrijven zaken doet en daarmee worden een hoop mensen slachtoffer. Indien U problemen heeft met DSB of een lening heeft bij deze kliek met randvoorwaarden die volgens u niet door de beugel kunnen, ga dan eens langs bij een financieel adviseur en laat u goed voorlichten wat te doen. Uiteindelijk wordt U er beter van.

gravedigger
Berichten: 3097
Lid geworden op: 11 jun 2005 20:47

Re: ZALM naar DSB

Ongelezen bericht door gravedigger »

Crossposten is niet toegestaan TCC :x

TCC
Berichten: 11
Lid geworden op: 25 jun 2007 12:48

Re: ZALM naar DSB

Ongelezen bericht door TCC »

Wel meneer Gravedigger,

:D Ik neem aan dat U de moderator bent???

TCC

Gesloten