LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] kiescool.nl

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
antwan
Berichten: 31
Lid geworden op: 04 okt 2006 17:46

kiescool.nl

Ongelezen bericht door antwan »

bestelling geplaatst en na 20 mails hoor ik nog niks heb alles overgemaakt !!

Op voorraad? Geleverd binnen 1 werkdag ja echt niet dus !!

hier begon het :
29-8-2007 1 werkdag na betaling €55,35 In behandeling - Betaling afgerond

U ontvangt van ons een email zodra duidelijk wordt dat de levertijd niet gehaald wordt.
Niets ontvangen !!

nu zit ik al op 4 september en niks ontvangen ik weet het ook niet meer ze zeggen op de site dat er 24 op 24 online hulp is nou daaaag echt niet he heb al 20 mails weggedaan en niks terug ontvangen ik vind dit echt een slechte zaakl en die webwinkel staat ook nog in de top 20 !!
wat kan ik nu nog doen? ze hebben geen tel nummer alleen via mail maar dat werkt inmiddels niet !!
mvg a v b :evil:

Polly Parker
Berichten: 52
Lid geworden op: 08 feb 2007 15:58

Re: kiescool.nl

Ongelezen bericht door Polly Parker »

Via de site van de kamer van koophandel kun je zoeken op het inschrijvingsnr. Dit staat op de site van kiescool vermeld: 28092330.
Naam: Mobile Bizz
Vestigingsadres: IJsbaan 10
Vestigingsplaats: 2331ES Leiden
Internetadres: www.mobilbizz.nl
KvK-nummer: 28092330 0000
Soort Inschrijving: Hoofdvestiging

De website echter geeft niets weer.

vervolgens even gegoogeld; dan kom ik deze link tegen:
http://www.marktplaats.nl/index.php?sre ... 3Fxref%3D1

Hier kom je een emailadres tegen, wellicht dat je daar wat mee kunt?

Als ik via marktplaats kijk naar wat verder aangeboden wordt door deze aanbieder, zie ik daar ook te koop aangeboden een gameshop en nog wat anderen computeraanbiedingen. Daarbij kom je op o.a. een andere site, met daarbij ook een 0900 telefoonummer.

en nog even googelen: http://209.85.135.104/search?q=cache:iA ... cd=1&gl=nl

Ik zou verder gaan bellen en mailen naar alles wat je tegenkomt.
Mocht dit ook geen succes opleveren, dan een aangetekend schrijven sturen.

succes

kevowit93
Berichten: 3
Lid geworden op: 14 dec 2007 19:11

Re: kiescool.nl

Ongelezen bericht door kevowit93 »

Ik heb dezelfde ervaringen. Ik heb een programma besteld en gelijk betaald met Ideal op 29-11-2007. Heb toen gelijk bericht gekregen dat ik betaald had en het programma de volgende dag bezorgd zou worden na nog een paar dagen gewacht te hebben heb ik maar eens een mailtje gestuurd, ik kreeg ook antwoord dat het morgen verzonden zou worden. 2 dagen later krijg ik een mailtje dat het programma verzonden zou zijn, nog eens 2 dagen later nog niets ontvangen, na nog 2 mailtjes gestuurd te hebben en geen antwoord gehad te hebben een melding gemaakt bij opgelicht.net. Deze adviseerde mij dit ook te melden bij SoftXL. Na dit gedaan te hebben kreeg ik een mailtje dat zij kontakt hadden opgenomen met TPG post? en dat het pakje "verloren was gegaan, maar dat zij morgen (dit was gisteren) een nieuw programma zouden sturen. Vandaag dus nog niets ontvangen, misschien ben ik ongeduldig, maar ik heb er geen vertrouwen meer in.

ondernemer-
Berichten: 234
Lid geworden op: 01 nov 2007 08:29

Re: kiescool.nl

Ongelezen bericht door ondernemer- »

Wat een geduld hebben mensen toch.

kevowit93
Berichten: 3
Lid geworden op: 14 dec 2007 19:11

Re: kiescool.nl

Ongelezen bericht door kevowit93 »

Nou het is gelukkig allemaal nog goed gekomen, ik heb het programma vandaag ontvangen. Misschien toch iets te ongeduldig geweest

ondernemer-
Berichten: 234
Lid geworden op: 01 nov 2007 08:29

Re: kiescool.nl

Ongelezen bericht door ondernemer- »

Kijk zo kan het ook

gravedigger
Berichten: 3097
Lid geworden op: 11 jun 2005 20:47

Re: kiescool.nl

Ongelezen bericht door gravedigger »

Het zou dan wel netrjes zijn, als je die post van gisteren verwijderde.

kevowit93
Berichten: 3
Lid geworden op: 14 dec 2007 19:11

Re: kiescool.nl

Ongelezen bericht door kevowit93 »

Blijft het feit dat een leverijtd van 16 dagen toch iets anders is dan 1 of 2 dagen.

Hartenvrouw
Berichten: 10
Lid geworden op: 22 jan 2008 17:01

Re: kiescool.nl

Ongelezen bericht door Hartenvrouw »

Hi,

Zie webwinkels\slechte ervaring met SoftXl uit Leiden/ Zaltbommel

Gesloten