ik heb een aantal mnd geleden haar-weaves laten zetten,het werd verteld dat het extensions waren en er werd totaal niet naar mijn haar gekeken,het kon!
100euro betaald en er werden stukken haar ingeplakt,na 2dgn zakte de boel er al uit en zo ging het voor de komende wkn elke 2 a 3 dgn ging ik terug en werd het er weer in geplakt.lijm kon geen kwaad etc
affijn na 3 wkn was ik het zat,telkens terug en het zag er echt niet uit! dus de boel eruit laten halen en aangegeven dat ik hier niet mee akkoord ging
de eigenaar was vanwege ziekte een aantal wkn niet aanwezig dus na een aantal mailen(waar ik uiteraard geen op reactie kreeg) bleef ik met frustraties zitten,mijn haar was 2x zo dun geworden en brak af als je ernaar keek
tenslotte ben ik naar wat kappers gegaan en die meldde mij dat mijn haar zo en zo nooit geschikt was voor de plakweaves..
maar waar kan ik nu een klacht indienen over dit soort praktijken,ik ben de helft van mijn haar kwijt en 100euro,bovendien had ik een haarstraightener gekocht voor 89euo met keramische platen nou dat keramische gedoe ligt er na 4 mnd gebruik gewoon af!
net nog maar een mail naar de winkel gestuurd en niet te geloven ik kreeg een mail terug,dat ze per mail niet kon reageren en of ik naar de winkel kon komen,maar nu wil ik wel weten wat ik als consument kan eisen en wat niet..
fijn zou zijn nieuwe straightener en mijn 100euro terug,maar dat zal wel niet lukken? heeft iemand tips voor mij hoe ik dit kan aanpakken
vriendelijk dank
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] haar weaves
Re: haar weaves
Als je het bij een erkende kapper hebt laten doen kan je eens contact opnemen met de Anko www.anko.nl.
Is het geen erkend kappersbedrijf, rest je niks anders dan een civiele procedure op te starten en dan is het middel duurder dan de kwaal.
Is het geen erkend kappersbedrijf, rest je niks anders dan een civiele procedure op te starten en dan is het middel duurder dan de kwaal.