LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] ebay hotmail yahoo problemen?
ebay hotmail yahoo problemen?
Veel mensen met een kpn abonnement bellen nu tegen hoge kosten met kpn omdat ze problemen hebben met hotmail ebay yahoo.
De fout ligt niet bij u zoals kpn zal beweren. Veel mensen hebben er last van. De fout ligt bij kpn.
Bespaar je veel geld en los het probleem zelf op
Het probleem is op te lossen met het volgende:
Stap 1 Ga naar je netwerkverbindingen
Stap 2 Rechtermuisknop op de verbinding die je gebruikt 1 keer klikken en naar eigenschappen gaan.
Stap 3 Ga naar je internet-protocol (TCP/IP)en klik op eigenschappen.
Stap 4 Vinkt onderaan het tabblad "De volgende DNS-server gebruiken" AAN en type in het bovendste vak het volgende adres: 208.67.222.222
Stap 5 Druk op ok en start je hotmail opnieuw...
Het kan zijn dat je dan nog op refresh moet drukken maar daarna werkt het.
succes ermee
groetjes KPNdrama
De fout ligt niet bij u zoals kpn zal beweren. Veel mensen hebben er last van. De fout ligt bij kpn.
Bespaar je veel geld en los het probleem zelf op
Het probleem is op te lossen met het volgende:
Stap 1 Ga naar je netwerkverbindingen
Stap 2 Rechtermuisknop op de verbinding die je gebruikt 1 keer klikken en naar eigenschappen gaan.
Stap 3 Ga naar je internet-protocol (TCP/IP)en klik op eigenschappen.
Stap 4 Vinkt onderaan het tabblad "De volgende DNS-server gebruiken" AAN en type in het bovendste vak het volgende adres: 208.67.222.222
Stap 5 Druk op ok en start je hotmail opnieuw...
Het kan zijn dat je dan nog op refresh moet drukken maar daarna werkt het.
succes ermee
groetjes KPNdrama
-
Re: ebay hotmail yahoo problemen?
KPN meld helemaal niet dat het probleem bij de consument ligt
en wees wel zo slim om de mensen ook te vertellen dat mochten ze na jouw workaround eventueel problemen krijgen ze de DNS weer op automatisch moeten zetten
en wees wel zo slim om de mensen ook te vertellen dat mochten ze na jouw workaround eventueel problemen krijgen ze de DNS weer op automatisch moeten zetten
jij werkt zeker voor kpn? Of heb je kpn aandelen?
Uit betrouwbare bron weet ik dat dat wel degelijk gebeurt is en nog steeds wordt er geen stroring gemeld op de sites van kpn.
Het moet dan ook een hele afgang zijn voor kpn dat klanten de dns van een derde moeten gebruiken om weer normaal te kunnen internetten.
Ook lees ik weer dat vele gaan overstappen naar een andere provider ( zeer terecht lijkt me ) Dit probleem speelt al sinds donderdag middag.
KPN gedraagt zich nog steeds als een monopolist terwijl de marktsituatie ondertussen echt wel veranderd is.
Uit betrouwbare bron weet ik dat dat wel degelijk gebeurt is en nog steeds wordt er geen stroring gemeld op de sites van kpn.
Het moet dan ook een hele afgang zijn voor kpn dat klanten de dns van een derde moeten gebruiken om weer normaal te kunnen internetten.
Ook lees ik weer dat vele gaan overstappen naar een andere provider ( zeer terecht lijkt me ) Dit probleem speelt al sinds donderdag middag.
KPN gedraagt zich nog steeds als een monopolist terwijl de marktsituatie ondertussen echt wel veranderd is.
-
:') ik KPN medewerker? of aandelen? doe eens lekker normaal
OP de site van KPN/Planet/HetNet,staat er nu een melding van:
Enkele websites mogelijk niet opvraagbaar
Als gevolg van een storing kunt u mogelijk enkele websites niet opvragen. Onze excuses voor het ongemak. Wij stellen alles in het werk om de storing zo spoedig mogelijk te verhelpen.
Begintijd: 31 Aug 2007 19:08 Eindtijd: Onbekend
jij moet echt eens normaal gaan doen met dat ik bij de KPN werk
OP de site van KPN/Planet/HetNet,staat er nu een melding van:
Enkele websites mogelijk niet opvraagbaar
Als gevolg van een storing kunt u mogelijk enkele websites niet opvragen. Onze excuses voor het ongemak. Wij stellen alles in het werk om de storing zo spoedig mogelijk te verhelpen.
Begintijd: 31 Aug 2007 19:08 Eindtijd: Onbekend
jij moet echt eens normaal gaan doen met dat ik bij de KPN werk
Do not fight pls.
Bovenstaande probleem had ik ook met hotmail.
Het is dankzij de tipgever opgelost in een ander topic.
Groeten T
Bovenstaande probleem had ik ook met hotmail.
Het is dankzij de tipgever opgelost in een ander topic.
Groeten T
-
ook de download server van microsoft is slecht te bereiken lol
Inmiddels zijn in mijn regio de problemen opgelost. ( wel dagen later )
-
Zelfs ik heb een ander provider dan KPN / Planet / Hetnet en heb ook last gehad de afgelopen paar dagen dat hotmail niet altijd door wil laden
Dit is een algemeen probleem ...... en meteen gaat sommige schreeuwen dat het bij de ISP ligt.....
Houd er ook rekening mee dat een ISP het van de klanten moet hebben die met deze klachten bellen......want ander kom je er nooit achter
Dit is een algemeen probleem ...... en meteen gaat sommige schreeuwen dat het bij de ISP ligt.....
Houd er ook rekening mee dat een ISP het van de klanten moet hebben die met deze klachten bellen......want ander kom je er nooit achter
-
het onderhouden van dergelijke servers is veel werk, er even een andere tussen zetten is ook niet mogelijk omdat die dingen een fortuin kosten
bij andere ISP's wil het ook nog wel eens gebeuren dat er een DNS server uitvalt, alleen worden dan vaak niet de bekende sites geraakt door het probleem
bij andere ISP's wil het ook nog wel eens gebeuren dat er een DNS server uitvalt, alleen worden dan vaak niet de bekende sites geraakt door het probleem