Hoi,
Ik heb op 29 augustus de nieuwe orderbevestiging gekregen voor de nieuwe gids en zag tot mijn schrik dat de prijs van de vermeldigen in de nieuwe gids erg omhoog gegaan waren, van 68 euro naar 112 euro, en dat de vermelding in de bedrijven gids nu 76 euro kost. Was voorheen kosteloos. Ik heb ze geprobeerd om gelijk te bellen op nummer 0900-0500, maar dat is een drama geworden,ongeveer 25 min in de wacht gestaan, toen maar gestop. De volgende dagen weer geprobeerd maar elke keer langdurig in de wacht (4 keer in totaal) toen een mail weg gedaan want die mogelijkheid gaven ze telkens aan als je opbelde, maar ook niks terug gekregen. Gisteren een fax weg gedaan op nummer 020-4873616 en tot nog toe niets gehoord.
Ik vindt het een schande dat zo'n bedrijf gewoon niets laat horen, maar ze schrijven wel op de bevestiging dat je binnen 15 dagen moet reageren als je er niet mee accoord gaat.
Mijn vraag is of er nog meer mensen zijn die de zelfde ervaring met de telefoongids hebben als ik en wat ik nu moet doen.
Mvrgr William
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] De Telefoongids niet te bereiken
Re: De Telefoongids niet te bereiken
Op dezelfde brief staan 2 stuks e-mail adressen vermeld.
Schrijf daarheen met het vragen om een leesbevestiging.
Kost je niks en je kan aantonen dat je hebt geschreven.
succes.
Schrijf daarheen met het vragen om een leesbevestiging.
Kost je niks en je kan aantonen dat je hebt geschreven.
succes.
-
De Telefoongids
gevonden:
---------------------------------
Home > Ons bedrijf > Contact & route
Contact & route
Zoek in de site
De Telefoongids BV
Postbus 77863
1070 LL Amsterdam
Bezoekadres:
per 16 januari 2006
Gebouw La Cascade
Condensatorweg 54
1014 AX Amsterdam
Telefoon 020 408 64 00
Fax 020 614 06 14
Klantenservice: 0900-0500 (lokaal tarief)
Faxen is in dit geval de beste optie.
grootvader
gevonden:
Home > Ons bedrijf > Contact & route
Contact & route
Zoek in de site
De Telefoongids BV
Postbus 77863
1070 LL Amsterdam
Bezoekadres:
per 16 januari 2006
Gebouw La Cascade
Condensatorweg 54
1014 AX Amsterdam
Telefoon 020 408 64 00
Fax 020 614 06 14
Klantenservice: 0900-0500 (lokaal tarief)
Faxen is in dit geval de beste optie.
grootvader
@ Grootvader...
Het normale nummer 020 word je gewoon doorgestuurd naar het dure 0900.....
Mail is gratis, en je hebt bewijs als zij fouten maken, als je belt en veel betaal heb je geen bewijs wat zij beloven, en eventueel fouten maken of beloftes niet nakomen.
Er zijn goedkopere methode's, ik heb gratis gidsvermeldingen, en online staat het ook, en via Google kun je indien je een van de 28 winkels van mij de naam weet ook vinden (reclame mag niet...dus geen namen)
Mail beantwoord ik rustig als ik tijd heb,en kan lastige vragen rustig uitzoeken wat er fout ging, bij telefoon moet ik soms lang zoeken of terugbellen, en dan is de klant weer in gesprek of voicemail die niet afgeluisterd word, en als ze later bellen weer opnieuw met zelfde klacht aan collega die van niets weet, omdat ze niet mijn naam noteerden!
Ik ben als bedrijf gestopt met telefoon, alleen een aanvulling vragen kan nog als onduidelijk, maar je moet per mail iets sturen!
Verder gaan we er nu over op eerst klantnummer en heeft U al mail gestuurd, eerder worden alleen bijzondere gevallen geholpen, zoals ik begrijp iets niet, dus geen echte storingen.. maar voor onduidelijke korte vragen, binnenkort vermoedelijk 2008 vervallen onze telefoons, en gaan we van 24 naar binnen 6 uur proberen te antwoorden, 95% is in een mail beantwoord, 5% heeft een 2e of 3e mail nodig....
en dat is dus binnen 6 uur, maar we garanderen 24 uurs, zelfs 82% binnen uurtje, maar dat is op kantoortijden...
midden in de nacht vaak niet meer dan 30% binnen uur...
We beantwoorden ook in meerdere talen, dus ook voor in NL gekochte produkten kunnen we via de dochters in En, De , Fr, Ru, Maroc, Turkey en China ook beantwoorden, dus de afhaal chinees praat met de in Nederland gekochte apparaten met een echte Chinees...
Ze krijgen indien bij aankoop opgave indien mogelijk dan ook een gebruiksaanwijzing in hun taal als PDFje..
Bij sommige apparaten leveren we stikkers die op het apparaat kunnen, zodat het Nederlandse apparaten ook Turks, Chinees of Russisch word....
Door Service aan culturele minderheden schakelen we nog voordeliger winkels uit, want wij doen meer voor minderheden, en 10% van alle inwoners in NL is geen echte NLer...
We hebben dus 1,6 Miljoen klanten!
Ik ben Ik heeft er dus minder........
Het normale nummer 020 word je gewoon doorgestuurd naar het dure 0900.....
Mail is gratis, en je hebt bewijs als zij fouten maken, als je belt en veel betaal heb je geen bewijs wat zij beloven, en eventueel fouten maken of beloftes niet nakomen.
Er zijn goedkopere methode's, ik heb gratis gidsvermeldingen, en online staat het ook, en via Google kun je indien je een van de 28 winkels van mij de naam weet ook vinden (reclame mag niet...dus geen namen)
Mail beantwoord ik rustig als ik tijd heb,en kan lastige vragen rustig uitzoeken wat er fout ging, bij telefoon moet ik soms lang zoeken of terugbellen, en dan is de klant weer in gesprek of voicemail die niet afgeluisterd word, en als ze later bellen weer opnieuw met zelfde klacht aan collega die van niets weet, omdat ze niet mijn naam noteerden!
Ik ben als bedrijf gestopt met telefoon, alleen een aanvulling vragen kan nog als onduidelijk, maar je moet per mail iets sturen!
Verder gaan we er nu over op eerst klantnummer en heeft U al mail gestuurd, eerder worden alleen bijzondere gevallen geholpen, zoals ik begrijp iets niet, dus geen echte storingen.. maar voor onduidelijke korte vragen, binnenkort vermoedelijk 2008 vervallen onze telefoons, en gaan we van 24 naar binnen 6 uur proberen te antwoorden, 95% is in een mail beantwoord, 5% heeft een 2e of 3e mail nodig....
en dat is dus binnen 6 uur, maar we garanderen 24 uurs, zelfs 82% binnen uurtje, maar dat is op kantoortijden...
midden in de nacht vaak niet meer dan 30% binnen uur...
We beantwoorden ook in meerdere talen, dus ook voor in NL gekochte produkten kunnen we via de dochters in En, De , Fr, Ru, Maroc, Turkey en China ook beantwoorden, dus de afhaal chinees praat met de in Nederland gekochte apparaten met een echte Chinees...
Ze krijgen indien bij aankoop opgave indien mogelijk dan ook een gebruiksaanwijzing in hun taal als PDFje..
Bij sommige apparaten leveren we stikkers die op het apparaat kunnen, zodat het Nederlandse apparaten ook Turks, Chinees of Russisch word....
Door Service aan culturele minderheden schakelen we nog voordeliger winkels uit, want wij doen meer voor minderheden, en 10% van alle inwoners in NL is geen echte NLer...
We hebben dus 1,6 Miljoen klanten!
Ik ben Ik heeft er dus minder........