LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] maria duval

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
margreet-22585
Berichten: 5
Lid geworden op: 30 jun 2007 13:36

Re: maria duval

Ongelezen bericht door margreet-22585 »

DEEL2- Ik heb nu sinds 2 dagen internet en ben dus dingen over MARIA DUVAL op gaan zoeken. Ik schrok echt over wat ik vond. Al die mensen die zo opgelicht zijn door een persoon die dus niet eens bestaat! Het gewoon een heel bedrijf wat er achter zit en die weer samenwerken met andere bedrijven. Iedereen wint wat behalve jijzelf! Je gaat er zelf alleen maar op achteruit. In al die tijd heb ik 1 keer 15 euro gewonnen.
De laatste tijd was mijn vertrouwen in haar zowiezo al wel een beetje weg omdat ik toch met bepaalde vragen zat en nog wat adviezen van haar wou had ik haar een keer een brief geschreven maar daar kreeg ik geen reactie op. Daarna kreeg ik bericht van haar uit Zwitserland dat ze bepaalde flisten had gehad over mij en dat ze me dat echt direct moest laten weten. En ze wou natuurlijk weer 50 euro! Maar ik dacht misschien heeft ze mijn brief nog niet gelezen omdat ze nu in Zwitserland zit. Dus ging ik er weer in mee en was ik er voor de zoveelste keer toch weer ingetrapt.
Maar een paar weken later toen ik haar pakketje ontving zat er nog geen reactie bij op mijn brief.
Toen wist ik het bijna zeker. Dit klopt niet. WORDT VERVOLGD

margreet-22585
Berichten: 5
Lid geworden op: 30 jun 2007 13:36

Re: maria duval

Ongelezen bericht door margreet-22585 »

DEEL3- Toen heb ik voor de laatste keer de bon ingevuld voor een bepaalde handeling dat ze voor mij zou uitvoerer maar dat geloofde ik al niet echt meer maar mijn bedoeling daarvan was dat ik weer een brief zou schrijven en die bij de bon voor goedkeuring in zou stoppen. Dan moest ze hem wel lezen. Want het was ook een envelop doe door haarzelf bijgevoegd was. Dus ze zou hem zowiezo openmaken.
En ja hoor, een week later weer een pakketje van MARIA DUVAL. Het was de actie waarop ik gereageerd had maar er stond in haar brief geen enkele reactie op mijn brief. Terwijl ze hem deze keer toch echt moet hebben gelezen. En er zat alweer een nieuwe bon bij natuurlijk!
Maar nu wist ik het zeker. Ik werd bedrogen en ik had besloten om er nu echt mee te stoppen. dat had ik ook al een keer eerder besloten maar je blijft nieuwsgierig en je wilt geen kansen laten liggen.
Maar nu wist ik het echt 100% zeker. hier wou ik mijn geld niet langer aan uitgeven! Ik geloof nog steeds wel in het paranormale en dat er ook wel echt mensen zijn die bepaalde gaven hebben, maar niet meer in haar. Want nu weet ik dat er helemaal geen MARIA DUVAL bestaat en dat er mense over de hele wereld worden bedrogen door hetzelfde bedrijf. HIER MOET IETS AAN GEDAAN WORDEN!
En het gaat al jaren zo begrijp ik. De mensen die hier achter zitten zijn nu zelf intussen zelf al miljonair.
TRAP ER NIET IN!
Ik ga alle papieren opzoeken wat ik heb en ga ze verbranden en de die ik nog krijg niet eens meer openmaken.
Zijn er ook mensen die er wel beter van geworden zijn en ook echt grote geldbedragen hebben gewonnen door haar adviezen?

margreet

margreet-22585
Berichten: 5
Lid geworden op: 30 jun 2007 13:36

Re: maria duval

Ongelezen bericht door margreet-22585 »

DEEL 4- EIND CONCLUSIE.
Wat ik nog wel even wil zeggen is dat ik er financieel misschien op achteruit ben gegaan, maar ik voel me nu wel beter dan toen ik nog in MARIA DUVAL geloofde. Want ik was veel meer bezig met mijn financiele situatie dan normaal. Ik werd er de hele tyd maar aan herrinderd als ik post van haar kreeg of als je met de lotto bezig was enzo. En als je steeds niks wint voel je je nog slechter want je ziet niks van de verbetering die zij beloofd en dus ging ik aan steeds meer dingen meedoen en koste het ook steeds meer geld en toen moest ik nog zuiniger leven dan normaal. Want dat was het enige waar ik mijn geld aan uitgaf en je voelt je slecht omdat je geen geld over hebt voor andere dingen.
Nu voel ik mij bevrijd van haar en al die spelletjes
Ik kan nu mijn geld weer een beetje gaan opsparen en er weer leuke van gaan doen.
Ik heb er wel wat van geleerd, ik geloof nu niet alles meer zo snel en ik heb er van geleerd om meer op mijn eigen intuitie te vertrouwen. En de enige die er voor kan zorgen dat je leven beter wordt ben jijzelf en dat lukt niet door elke avond om 20:30 telepatish contact met MARIA DUVAL te maken en kaarsjes te branden en allerlei rituelen uit te voeren en sprueken te zeggen die je niet eens kan uitspreken.

Ik ben nog steeds wel bezig met spiritualiteit maar op een ander manier. Eerst was ik bezig om rijk te worden maar nu ben ik meer op zoek naar mezelf, wie ben ik en wat wil ik in mijn leven. Ik lees ook nog steeds horoscopen maar ik leef er niet meer naar.
Ik probeer ook wel af en toe te mediteren maar dan op mijn eigen manier. Gewoon om even tot rust te komen. En even na te denken over de dag en daarna gewoon even alles los te laten en tot rust te komen. En dat kan met wierrook of kaarsen of rustgevende muziek zijn maar dat hoeft niet perse.

Ik denk dat de mensen die met MARIA DUVAL bezig zijn daarmee zijn begonnen omdat ze misschien niet lekker in hun vel zitten of echt ongelukkig en onzeker zijn enzo.
Mensen die een beetje in een negatieve spiraal zitten. Dat had ik ook.
Maar nu weet ik dat jij alleen jezelf en je leven kan veranderen.
Ik heb een boek ondekt THE SECRET
Het boek leert je dat je negatieve gedachten moet omzetten in positieve gedachten. Als je positief in het leven staat trek je ook positieve dingen aan en andersom ook. Als je altijd maar negetief bent en denkt trek je ook bijna altijd negatieve dingen aan.
Het is wel moeilijk om altijd maar positief te blijven zeker in moeilijke tijden maar het is het proberen waard toch? Je hebt niks te verliezen want het kost je helemaal niks. groetjes van Margreet

cybertomaat
Berichten: 2177
Lid geworden op: 23 mei 2007 00:45

Re: maria duval

Ongelezen bericht door cybertomaat »

@ margreet (met een hoop cijvertjes) ......

Dat boek van Rhonda Byrne is idd een mooi hulpmiddel
om je karma te verbeteren ...
Ik geloof, ondanks mijn nuchterheid , ook in bepaalde
"para" normale , (nog) niet verklaarbare zaken en wil je
graag nog een tip geven :

Als je , juist in negatieve situaties, positief blijft ...
jezelf NOOIT op de eerste plaats plaatst (egoisme)
en iets goeds doet voor de wereld om je heen ......

heb je geen medium / witchdokter meer nodig .
Neem je "lot" in eigen handen .
Karma / kismet is ook maar relatief ......
maak je eigen geluk !!!

>cybertomaat<

D1RK
Berichten: 2863
Lid geworden op: 10 mar 2007 07:51

Re: maria duval

Ongelezen bericht door D1RK »

maria Duval?

of Maria Duivel?

i s dit het verschil?

cybertomaat
Berichten: 2177
Lid geworden op: 23 mei 2007 00:45

Re: maria duval

Ongelezen bericht door cybertomaat »

polka ... D1RK ...
WAT is het verschil ???

2 kanten van een schizofrene forumist misschien ??? :?

Nita
Berichten: 1156
Lid geworden op: 30 apr 2007 18:53

Re: maria duval

Ongelezen bericht door Nita »

cybermaat ,Dirk is denk ik niet ook nog polka.Heb hem op een ander forum heel zinnig bezig gezien.

Gr........Nita.

cybertomaat
Berichten: 2177
Lid geworden op: 23 mei 2007 00:45

Re: maria duval

Ongelezen bericht door cybertomaat »

Ik zat maar wat te dollen Nita ......
ik doelde een beetje op het
ene uiterste/ andere uiterste
bij schizofrenen ......

Waar polka het over grote sterke
lelijke ouderen heeft
heeft D1RK t vaak over luidruchtige
pubers e.d.

en ze staan meer als gemiddeld
vlak na elkaar met postings ......
maar mocht het hier wel om een
schizofreen persoon gaan ...
dan heeft het D1RK gedeelte idd
mijn voorkeur ...

maar nogmaals ......
het was als humoristische reactie op
D1RK's posting bedoeld ...... :wink:

memorie
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 sep 2007 15:33

Re: maria duval

Ongelezen bericht door memorie »

bedankt van de site van maria duval.
ik heb namelijk ook een brief gahad.
en bedank iedereen die hier op heeft gereageert.
en als ik deze brieven niet had gelezen dan was ik er ook in getrapt. bedankt- bedankt-
groetjes nelly

jurdirks
Berichten: 5
Lid geworden op: 21 nov 2003 18:58

Re: maria duval

Ongelezen bericht door jurdirks »

Maria Duval is eigenlijk de 65-jarige Italiaanse Carolina Maria Gambia, geboren in Milaan, maar thans Frans staatsburger wonend in het gehucht Callas nabij Draguignan in Zuidoost-Frankrijk. Zij was lange tijd eigenaar van de internationaal opererende firma Astroforce. Deze werd in 1997 verkocht aan Health Tips Ltd. in Hongkong dat thans Harmonie Ltd. heet en aandeelhouders heeft die in Panama geregistreerd zijn en verder niet te traceren. De Nederlandse tak zetelt in Rucphen. De BBC schijnt gepoogd te hebben het netwerk van bedrijven achter Astroforce te ontrafelen, maar moest het opgeven. Tot uit Amerika komen de klachten over handenvol geld die richting Astroforce en dus Hongkong verdwenen en waarvoor bijzonder weinig terug kwam, diverse garanties ten spijt.

Dit heb via http://www.skepsis.nl/pararit16.html#164a, hopende dat dit klopt.

Ed van Rotterdam
Berichten: 9
Lid geworden op: 16 feb 2007 20:14

Re: maria duval

Ongelezen bericht door Ed van Rotterdam »

Ook wij worden bij herhaling geplaagd door brieven van deze mevrouw,
Is het niet mogelijk om dit gewoon te verbieden. Natuurlijk hoef je er niet op in te gaan en dan lost het probleem van zelf op, maar er zijn blijkbaar nog steeds mensen die wel reageren en geld over maken dus zolang dit gebeurd en zij er aan verdiend gaat ze gewoon door. De oplossing is dus dat niemand meer reageert, zij er niets meer aan over
houdt dan stopt ze van zelf. Dit zal wel een utopie zijn ben ik bang.

Eddy

ikbenik

Re: maria duval

Ongelezen bericht door ikbenik »

Ik kan maar 1 advies geven.

Negeren....

Trap er niet in..

Ga er niet mee in zee.

Meer zeg ik er niet over.

Ayla

Re: maria duval

Ongelezen bericht door Ayla »


Toen ik nog "post" rondbracht voor sandd ben ik weleens
aangesproken door een huilende vrouw die was belazerd
door een dergelijke oplichter ... Ik heb vanaf die dag de
poststukken van de betreffende afzenders bij het ( voor )
sorteren alvast voor iedereen in de vuilnisbak gegooid !!!
Waren ze bij sandd niet zo blij mee , maar ik handelde uit
principieele overwegingen ... en ik zou t zo weer doen !!!

>cybertomaat<
Met heel mijn hart bedankt, ik heb een oude moeder 85 jaar die er nog steeds intrapt, hoe vaak ik ook blijf zeggen dat het nep is.
Er moesten er meer zijn zo als jij gewoon weg gooien die troep

groetjes ayla :D

domi
Berichten: 18
Lid geworden op: 09 feb 2006 13:24

Re: maria duval

Ongelezen bericht door domi »

Alléén Maria Duval? Ik krijg er legio!
Vanochtend had ik een limburgse hoki poki "master" en dit nog afgezien van de vele loterijen uit o.a. Zwitserland.
Ik heb daar een leuke remedie op ik stuur al deze zooi in de bijgesloten antwoordenveloppe ONGEFRANKEERD retour
Kijken wie het het langeste volhoud.

Als iedereen dat nou doet zal het zeker ophouden! :D

Ayla

Re: maria duval

Ongelezen bericht door Ayla »

=domi

Alléén Maria Duval? Ik krijg er legio!
Ja natuurlijk zijn er veel meer ,met voor mensen met alleen aow heel veel verlijdelijke geldprijzen die blijven twijfelen.
Ik vertel mijn moeder dat maria duval zo langzamerhand een heel oud .... moet zijn, maar oude mensen zijn vaak eigenwijs :roll:
die laten zich niet alles voorzeggen.
Ze moesten het gewoon verbieden.

ayla
Laatst gewijzigd door Ayla op 08 sep 2007 16:00, 1 keer totaal gewijzigd.

laimaatje
Berichten: 4
Lid geworden op: 08 sep 2007 15:46

Re: maria duval

Ongelezen bericht door laimaatje »

[/quote] de bijgesloten antwoordenveloppe ONGEFRANKEERD

Antwoordenveloppe hoeft nooit gefrankeerd te worden. Het helpt alleen maar als u er een oud telefoonboek o.d. meestuurt. Dan zijn de extra portokosten wel voor hun. Dan heeft het pas effect.[/b]

domi
Berichten: 18
Lid geworden op: 09 feb 2006 13:24

Re: maria duval

Ongelezen bericht door domi »

Een antwoordenveloppe kan een antwoordnummer hebben of slechts een adressering met het verzoek een postzegel te plakken. In beide gevallen betaald de ontvanger de portokosten.
Wil je de portokosten verhogen dan kun je de antwoordenveloppe óp een grotere enveloppe plakken met daarin het door u bedoelde telefoonboek.

Mijn ervaring is dat het ongefrakeed (of met antwoordnummer) retour zenden behoorlijk effectief is. Het kost mij in ieder geval niets.

In het onwaarschijnlijke geval dat iedereen alle ongewenste post zó retour stuurd denk ik dat het snel gedaan is met deze terreur!

alert

Re: maria duval

Ongelezen bericht door alert »

http://www.infofilter.nl/InfoWWW/php/do_home.php

voor al je ongewenste reclama werkt perfect.

spiky
Berichten: 65
Lid geworden op: 04 aug 2007 14:06

Re: maria duval

Ongelezen bericht door spiky »

Op alle post (niet voor mij bestemt ) of ongewenst ,zet ik retour afzender,deponeer dat in de brievenbus en hoor er verder niets meer over.Makkelijk opgelost dus.Met een ja/nee stikker op de brievenbus voorkom je dat er reclametroep in je bus valt.

Watcher12
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 sep 2007 13:28

Re: maria duval

Ongelezen bericht door Watcher12 »

Deze week in het Witte Weekblad (Haarlemmermeer) een paginagrote advertentie van de 'wereldberoemde' Maria Duval. Ik vermoed dat zo'n advertentie de uitgever flink wat geld oplevert. Ik overweeg om de bon in te vullen met het adres van de krant. Krijgen ze 'geheel gratis' 2 cadeau's. En ik hoop een berg vervolgpost.
Hoeveel goedgelovigen zullen door deze advertentie weer in de val gelokt worden?

Gesloten