LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Nieuwsbrief van Leaseproces !!

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
Martinvdm

Nieuwsbrief van Leaseproces !!

Ongelezen bericht door Martinvdm »

Nee, was het maar waar !!

Nu de deadline van 1 augustus gepasseerd is en men geen nieuwe zaken (op een enkele uitzondering nagelaten) meer aanneemt, ben ik benieuwd hoe de stand van zaken is bij onze belangenbehartiger Van Dijk en c.s. van Leaseproces.

De site verhuld ook niet veel nieuws, op het gegeven na dat men volop in de weer is met het uitzoeken van de diverse formulieren die de gedupeerde in een bepaalde categorie plaatst.

Misschien is het een goed idee om een 'stand van zaken' op te sturen naar de aangeslotenen.

Groet,
Martin

jeroenEUR
Berichten: 430
Lid geworden op: 10 mei 2007 22:24

Re: Nieuwsbrief van Leaseproces !!

Ongelezen bericht door jeroenEUR »

Tja. Ik ben ook aangesloten bij Leaseproces. Hoewel ik ook wel begrijp dat het verwerken van het bewijsmateriaal van bijna 20.000 cliënten veel werk met zich mee brengt, maak ik mij ook grote zorgen.

Want als Leaseproces met het inscannen van een paar papiertjes van deze mensen al maanden bezig is, hoe gaat dat dan straks als al die procedures lopen? Moeten al die rechtszaken dan ook telkens weer een paar maanden worden stilgelegd omdat Leaseproces het te druk heeft? Probleem: de rechtbank verleent maximaal één keer per handeling uitstel voor het indienen van de processtukken. Zijn er na afloop van die termijn nog geen stukken ingediend, dan gaat de beurt aan de gedupeerde / Leaseproces voorbij en mag Dexia weer iets inbrengen.

Verder volg ik Ger van Dijk niet meer. Direct na 1 augustus heeft hij zijn vestigingen in Rotterdam, Eindhoven en Zwolle gesloten en kennelijk al het personeel dat daar werkte ontslagen. Want vorig jaar waren de berichten nog dat er zo'n 150 personen bij Leaseproces zouden werken, begin augustus stond er in een krantenartikeltje dat dit er nog maar 40 waren. Begin augustus stonden er ook geen vacatures meer op de website van Leaseproces, nu lijken ze ineens wel weer op zoek te zijn naar (veel) extra personeel want iedereen met ook maar een klein beetje juridische kennis is welkom.

Dat komt een beetje over als een krenterige boer die zijn zakken liever gesloten dan open houdt. Misschien had Ger gehoopt op een snelle schikking met Dexia maar komt hij er nu ineens achter dat hij alsnog de handen uit de mouwen moet steken?

Ik heb ook de indruk dat Ger zelf verantwoordelijk is voor de externe communicatie en zelf de informatie op de website af en toe bijwerkt. Wat mij opvalt is dat dit namelijk bijna altijd in het weekend gebeurt (meestal op zaterdagen). Het bijwerken van de website gebeurt dus door iemand die daar door de week geen tijd voor heeft, maar die gezien de inhoud van de teksten wel kennis van zaken heeft. Het past ook goed in het plaatje van de krenterige boer: waarom uitbesteden als je het ook zelf kunt doen?

Ik vind het ook raar dat Leaseproces een half jaar geleden al haar cliënten heeft verzocht om een e-mailadres door te geven zodat zij deze voortaan beter en sneller op de hoogte kon houden van alle actuele ontwikkelingen, maar dat er nog nooit een nieuwsbrief is verzonden. Tja, vind je het dan gek dat al die mensen bij zo'n belabberde communicatie gaan bellen over wat de stand van zaken is van hun dossier? Nu worden de cliënten op de website ineens verzocht om niet meer te bellen, want alle informatie zou op de website staan. Beetje tegenstrijdig met de eigen houding van Leaseproces, nietwaar?

Maar goed, voor 1 oktober weten we als het goed is meer. Ik verwacht dan eigenlijk wel een concrete toezegging over wanneer Leaseproces Dexia voor mij gaat dagvaarden.

Als Leaseproces dan weer vaag blijft doen ga ik eens kijken of het mij lukt om zelf een schikking met Dexia te treffen. Dan krijgt Ger gewoon een briefje met een verhaal over wanprestatie bla bla bla en kan hij in ieder geval één dossier alweer sluiten.
Laatst gewijzigd door jeroenEUR op 08 sep 2007 20:53, 1 keer totaal gewijzigd.

jeroenEUR
Berichten: 430
Lid geworden op: 10 mei 2007 22:24

Re: Nieuwsbrief van Leaseproces !!

Ongelezen bericht door jeroenEUR »

Helaas vertelt Leaseproces ook regelmatig leugentjes / fabeltjes want op twee punten hebben ze hun 'voorspellingen' in de afgelopen maanden al moeten bijstellen:

1. Tot 1 augustus stond er nog doodleuk op de website dat Leaseproces verwachtte dat veel zaken aan het eind van dit jaar zouden zijn afgehandeld. Dat vond ik zelf altijd al ongeloofwaardig; nu staat er de volgende tekst op de site: "Hoe lang gaan de procedures nog duren? Wij kunnen deze vraag op dit moment nog niet beantwoorden. Wij hopen dat hierover in de loop van september meer informatie bekend wordt."

2. Ook tegen de mensen die het Dexia Aanbod hebben aanvaard heeft Leaseproces altijd gezegd dat er wellicht nog kans was om hier onderuit te komen. Inmiddels heeft de rechtbank hierover een uitspraak gedaan die geheel in de lijn der verwachting lag (het Dexia Aanbod is immers een vaststellingsovereenkomst, dan doe je afstand van al jouw rechten) en heeft Dexia deurwaarderskantoor GGN ingeschakeld om de nog openstaande bedragen bij deze mensen op te eisen.

Met als gevolg dat Leaseproces weer haar verhaaltje moest bijstellen. Nu staat er op de site vermeld: "Indien Dexia met een procedure dreigt, adviseren wij u om de procedure te voorkomen door het gevorderde bedrag onder protest te betalen. In het verleden is u mogelijk geadviseerd om niet te betalen, maar omdat de rechter voorlopig heeft geoordeeld dat u door ondertekening van het Dexia Aanbod afstand heeft gedaan van het recht om tegen Dexia te procederen, hebben wij ons advies moeten bijstellen."

Ik wil niet al te negatief doen over Leaseproces, maar dit zijn natuurlijk geen ontwikkelingen waar je je eigen cliënten tevreden mee houdt. Onbewust krijg je toch wel een beetje de indruk dat Leaseproces om commerciële redenen te snel uitspraken doet waar juristen juist voorzichtiger in zouden moeten zijn.

Navarre
Berichten: 663
Lid geworden op: 26 apr 2006 16:21

Re: Nieuwsbrief van Leaseproces !!

Ongelezen bericht door Navarre »

Onbewust krijg je toch wel een beetje de indruk dat Leaseproces om commerciële redenen te snel uitspraken doet
Wat zouden de andere redenen moeten zijn jeroen? Leaseproces is niet uit mededogen opgericht.

Martinvdm

Re: Nieuwsbrief van Leaseproces !!

Ongelezen bericht door Martinvdm »

Juist...
Men wil ook een graantje meepikken van het leasedrama en dat geeft in principe ook niet als ze maar onze belangen goed, en voor de volle 100% behartigen.

jeroenEUR
Berichten: 430
Lid geworden op: 10 mei 2007 22:24

Re: Nieuwsbrief van Leaseproces !!

Ongelezen bericht door jeroenEUR »

Ik heb er geen enkel probleem mee dat Leaseproces commercieel is. Maar de aanmeldtermijn voor nieuwe klanten is nu gesloten en dus moeten ze vanaf nu stoppen met het verkleuren van de feiten om commerciële redenen. Daar is geen enkele reden meer toe, de bestaande klanten willen nu ook gewoon weten waar ze aan toe zijn en verwachten openheid en eerlijkheid.

Volgens mij is de informatie op de Leaseproces site inmiddels ook wel gezuiverd van dit soort zaken; de voorspellingen dat alle zaken aan het eind van het jaar wel zouden zijn afgehandeld en dat mensen met het Dexia Aanbod nog enige kans hadden waren voor mij ook de grootste doornen in het oog.

Maar het blijft natuurlijk niet netjes.

hansworst
Berichten: 25
Lid geworden op: 03 sep 2007 17:21

Re: Nieuwsbrief van Leaseproces !!

Ongelezen bericht door hansworst »

even voor de duidelijkheid. ik procedeer niet via leaseproces.

kijk even wat leaseproces kost en wat je betaald voor een advocaat.

kijk eens wat ik op het forum lees over holla poelman!

iedere keer als er maar een telefoontje wordt gepleegd of email kost het geld.

je moet appels niet met peren vergelijken!!

dus in dit licht is lease process nog niet verkeerd!

peewee
Berichten: 2195
Lid geworden op: 15 mar 2004 12:00

Re: Nieuwsbrief van Leaseproces !!

Ongelezen bericht door peewee »

Ik heb het al een paar keer eerder gezegd op dit forum

rechtsprocedures vormen GEEN handelingen waarbij je zenuwachtig op de uitkomst moet gaan zitten wachten. Van te voren valt niet in te schatten hoe lang een zaak duurt, of er vervolgens hoger beroep wordt ingesteld en welke andere vertragingen zich onderweg voordoen. Dat geldt temeer voor een affaire waarin tienduizenden rechtszaken gevoerd moeten worden omdat de wederpartij Dexia zich (vanuit het oogpunt van eigen schadebeperking) halsstarrig blijft opstellen.

Het is tenslotte niet de trein van A naar B die stipt om 16.34 uur moet binnenkomen.

Mijn advies was in 2005 al: sluit je aan bij een belangenbehartiger (advocaat of Leaseproces) en ga vooral verder met je leven. Op enig moment komt er vanzelf een schade-uitkering uit rollen (en wanneer daarop ook nog de wettelijke rente wordt vergoed is dat mooi meegnomen, want hoger dan de rente op een spaarrekening)

bart klaster

Re: Nieuwsbrief van Leaseproces !!

Ongelezen bericht door bart klaster »

Dexia en in hoger beroep in welke zaken dan ? Het is alleen maar dreigen zeker inzake Dexia 8)

Navarre
Berichten: 663
Lid geworden op: 26 apr 2006 16:21

Re: Nieuwsbrief van Leaseproces !!

Ongelezen bericht door Navarre »

en dat mensen met het Dexia Aanbod nog enige kans hadden waren voor mij ook de grootste doornen in het oog.
Ik volg de ontwikkelingen op die site niet, maar aan de ene kant kan ik me niet voorstellen dat bovenstaande op die site geplaatst is, aan de andere kant lijk je me niet iemand die dat verzint.

Er vanuit gaand dat de mensen van Leaseproces weten waar ze het over hebben, mag je er vanuit gaan dat het een poging was om nog wat mensen aan zich te binden, je bent commercieel of niet tenslotte.

Leaseproces gokt blijkbaar deels op de mensen die er werkelijk niets van snappen, anders durf je natuurlijk het "Dexia aanbod" niet op te voeren in je campagne.
Een kansloze missie waar PAL zich ook mee in laat en derhalve vrijwillige bijdragen in een of andere bodemloze put smijt.

jeroenEUR
Berichten: 430
Lid geworden op: 10 mei 2007 22:24

Re: Nieuwsbrief van Leaseproces !!

Ongelezen bericht door jeroenEUR »

Peewee: ik leef relaxed verder, maar ook weer niet té relaxed want we moeten natuurlijk wel scherp blijven. 25.000 rechtszaken is een heel groot aantal en de kans dat daarbij fouten worden gemaakt is gewoon niet uit te sluiten. Ik plaats mijn kritische noten over Leaseproces op dit forum om de andere cliënten (en hopelijk ook Leaseproces) scherp te houden.

Daarnaast wil ik je er nog even aan herinneren dat dit niet alleen een kwestie is van even een rechtszaakje voeren en dan schadevergoeding opeisen. Er bestaat ook nog zoiets als een achterstandscodering bij het BKR en die zie ik liever vandaag dan morgen geschrapt.

Janny
Berichten: 2094
Lid geworden op: 27 aug 2003 21:15

Re: Nieuwsbrief van Leaseproces !!

Ongelezen bericht door Janny »

Relexed verder leven?

ja heel graag. Echter,als je je laatste cent hebt uitgegeven aan die verfoeide contracten, en je krijgt daaroverheen nogeens een vette advocaten nota.(procedeer persoonlijkdus nietbij een combinatie) dan is niet alles ontspannen.
Als je werkte met geld wat je niet direct nodig had, en je hebt ook nog iets achter de hand om de ellende op te vangen, dan staan de zaken er heel anders voor.
Maar de zaken waarin het water de mensen boven het hoofd komt zijn er schijnbaar meer dan zij die onbezorgd achterover leunen en vrolijk verder gaan.
Wat mezelf betreft, dat is voor jullie niet belangrijk, ik heb het Psychies overleeft en daar ben in voorlopig gelukkig mee. Financieel zal het wel.loslopen voor een eegaleaster.
janny

Piet
Berichten: 4389
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:20

Re: Nieuwsbrief van Leaseproces !!

Ongelezen bericht door Piet »

Volgens Dexia heeft Leaseproces namens ongeveer 16.000 gedupeerden een opt out verklaring ingediend.
De rechtbank Amsterdam heeft aangegeven dat zij ongeveer 1500 zaken per jaar kan behandelen.
Gezien het aantal hoorzittingen per dag/week en het aantal uitspraken per maand is het echter niet realistisch te verwachten dat die 1500 zaken gehaald zal worden.

Ook Leaseproces weet dit.
JeroenEUR verwees in een andere topic naar een tekst van de website van Leaseproces:
Met de nieuwe richtlijnen wil de rechtbank Dexia aan de ene kant en Leaseproces en de overige advocaten en juristen aan de andere kant een handvat geven om te schikken. Tot nu toe zegt Dexia echter dat zij niet wil schikken. Wij dienen nu af te wachten in welk tempo de rechtbank de zaken af kan handelen.
Mocht dat tempo te laag liggen, bijvoorbeeld omdat er te weinig rechter in Amsterdam beschikbaar zijn, dan zullen wij overwegen om de zaken aan te brengen bij de overige 60 kantonrechters door het hele land. Wij verwachten dat hierover in de loop van september meer duidelijkheid zal ontstaan.
Ik kan me voorstellen dat Leaseproces moeite heeft om alle zaken aan te brengen bij de rechtbank in Amsterdam.
Leaseproces weet nu al dat dit een vastlopen betekent van deze zaken en de behandeling hiervan nog vele jaren kan gaan duren.
Leaseproces schrijft dat er in september duidelijk over komt.
Dat kan m.i. betekenen dat er overleg is tussen Leaseproces, Dexia (?) en de rechtbank Amsterdam over de te verwachten problemen.
Leaseproces zal proberen, in het belang van haar klanten, om de procedures zo kort mogelijk te maken.
Daarom wacht Leaseproces m.i. met het aanbrengen van alle rechtszaken in Amsterdam om de mogelijkheid te behouden om deze zaken aan te brengen bij alle sectoren kanton van de rechtbanken in Nederland.
Immers, het is ook mogelijk om een procedure te beginnen bij de rechtbank waaronder de gedupeerde valt. Hiermee krijg je spreiding van alle zaken en hopelijk een versnelling in de behandeling.

Probleem hierbij is wel dat niet alle rechtbanken zich scharen achter de visie van de rechtbank Amsterdam omtrent het vonnissen van de Dexia zaken.
Almelo en Arnhem denken b.v. heel anders over de WCK als Amsterdam, Roermond verwijst in 2 uitspraken naar het gerechtshof Den Bosch, Breda hanteert zijn eigen bijbel en de andere rechtbanken doen helemaal geen uitspraken en stellen maar uit en stellen maar uit….

Al met al is het dus niet een kwestie van “even” alle zaken aan te brengen en dan achterover te leunen. Daarom duurt het volgens mij zo lang eerdat Leaseproces zaken gaat aanbrengen.
Hierbij speelt m.i. geen commercieel belang, maar het belang van de cliënten van Leaseproces.

PAL heeft na het bekendmaken van het aantal opt outers brieven geschreven naar de rechtbank Amsterdam, de Raad voor de Rechtspraak en de Minister van Justitie over het probleem van de grote hoeveelheid rechtszaken en dat het niet acceptabel is dat het nog vele jaren gaat duren voordat het probleem aandelenlease individueel via de rechter is uitgevochten.
Helaas duurt deze vorm van “overleg”, waar PAL voor gekozen heeft en volgens mij ook Leaseproces heeft gekozen, lang…. eigenlijk te lang.
Echter, op het moment is er geen alternatief.

We moeten elkaar blijven motiveren om door te gaan en stand te houden tegen de verschroeide aarde tactiek van Dexia. Dexia heeft alle tijd en alle geld om ons kapot te procederen.
Alleen samen kunnen wij stand houden tegen deze financiële grootmacht en de uitspraken van zij die standhielden versterkt ons in onze overtuiging dat wij het winnen. Het is belangrijk om elkaar te steunen en te motiveren om door te gaan. Heb je twijfels, heb je het moeilijk om beslissingen te nemen, weet je niet zeker of juist jij het wel zal redden, praat erover met lotgenoten en met PAL.
Stuur een e-mail naar [email protected] of bel 0348 498345

Over het sluiten van de andere vestigingen van Leaseproces.
Volgens mij waren deze vestigingen in het leven geroepen om intake gesprekken te houden zodat gedupeerden niet zo lang hoefden te reizen.
Nu er geen intake gesprekken meer worden gehouden (op een paar uitzonderingen na, Depotlease zaken van Dexia en Aegon Vliegwielzaken) zijn deze vestigingen overbodig en kan Leaseproces zich volledig richten op de bestaande klanten en de gerechtelijke procedures.

Over het Dexia Aanbod,
In juli vorig jaar deed de rechtbank Amsterdam een voor ons slechte uitspraak in het proefproces tegen het Dexia Aanbod.
Het Aanbod was volgens de rechtbank rechtsgeldig en moet worden nageleefd door degene die hun handtekening hebben gezet.
Vóór deze uitspraak hadden veel Dexia Aanbod gedupeerden zich aangesloten bij advocaten en o.a. Leaseproces om te procederen tegen het Dexia Aanbod.
Zelf heb ik, in mijn tijd bij Payback, het proefproces opgestart en werden de kosten gedeeltelijk betaald door het inzamelen van geld van mede gedupeerden.
Ná deze uitspraak (en een paar gelijke uitspraken hierover) was het niet meer verstandig om een procedure te beginnen tegen het Dexia Aanbod. Immers, een uitspraak conform de uitspraak van juli is te verwachten.
De 4 vrijwilligers in het proefproces hebben aangegeven om in hoger beroep te gaan tegen deze uitspraak.
De 4 (inmiddels3) gedupeerden gaven aan dit via PAL te willen doen en niet via Payback (die de vrijwilligers schreef dit graag te willen doen).
Zolang het hoger beroep loopt is het m.i. niet verstandig om een procedure tegen Dexia op te starten voor degene die het Dexia Aanbod hebben getekend.
Helaas denken niet alle advocaten en organisaties hier zo over en houden gedupeerden nog steeds voor dat procederen kansrijk is…..
Leaseproces heeft na de uitspraak van juli vorig jaar aangegeven dat Dexia Aanbod gedupeerden zich gratis konden aanmelden bij Leaseproces in afwachting van de ontwikkelingen.
Wederom, ik zie hier geen commercieel belang in.

Peewee gaf het in zijn posting van 9 september in deze topic ook al aan, we moeten geduld hebben en vertrouwen in degene die onze zaak behartigen.

En heb je vragen over jouw situatie, we staan voor je klaar (niet voor 40 euro per jaar, maar gratis), [email protected]

Groeten,
Piet

haasje
Berichten: 39
Lid geworden op: 27 mei 2004 11:41

Re: Nieuwsbrief van Leaseproces !!

Ongelezen bericht door haasje »

Hallo Piet.

Gezien het aantal hoorzittingen per dag/week en het aantal uitspraken per maand is het echter niet realistisch te verwachten dat die 1500 zaken gehaald zal worden.

Worden er bij alle rechtszaken hoorzittingen gehouden?

Groeten Haasje.[/quote]

Piet
Berichten: 4389
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:20

Re: Nieuwsbrief van Leaseproces !!

Ongelezen bericht door Piet »

Hallo Haasje,

Voor zover ik weet wordt er voor elke zaak die bij de rechtbank Amsterdam loopt en er qua procedure aan toe is, een comparitie van partijen (hoorzitting) gehouden.
Dit jaar is al bijna “volgeboekt” , er worden al data ingepland voor januari 2008.

Dat er hoorzittingen worden gehouden is m.i. zeer gunstig voor de gedupeerden.
De rechters horen dagelijks dezelfde verhalen van mensen vanuit heel Nederland die elkaar niet kennen, maar wel elke keer weer hetzelfde verhaal vertellen.
Dat is geen toeval, dat is de waarheid en de uitspraken n.a.v. deze hoorzittingen spreken voor zich.
Helaas zijn er te weinig rechters in het Team Effectenlease (het E-Team) om de grote stroom van rechtszaken aan te kunnen.
Dit ligt niet aan de rechters, maar aan het budget van de rechtbank Amsterdam.
Daarom ook het verzoek in de brieven van PAL aan de rechtbank Amsterdam, de Raad voor de Rechtspraak en de Minister van Justitie om te zorgen voor een toegankelijke, adequate en efficiënte rechtsgang zoals beloofd in de brieven van de Ministers van Justitie en Financiën in 2004 en 2006.
Hier een paar stukjes uit de brieven aan de Kamer :
“De Raad voor de rechtspraak verwacht op haar beurt evenmin moeilijkheden te zullen ontmoeten bij het afhandelen van mogelijk grote volumes aan aandelenleasezaken. Zij geeft aan gewend te zijn dit soort pieken op te vangen. Mocht de situatie daar aanleiding toe geven, dan heeft zij een aantal maatregelen ter beschikking om een efficiënte rechtsgang garanderen. Tot deze maatregelen behoren onder andere de bundeling en categorisering van zaken en het selecteren van zogenaamde testcases, waarin versneld kan worden geprocedeerd ter verkrijging van een uitspraak die als leidraad kan dienen voor de afhandeling van soortgelijke gevallen.”

“Zij kunnen er op rekenen dat de overheid er op zal toezien dat een toegankelijke, adequate en efficiënte rechtsgang is gewaarborgd. In dat kader wordt in het bijzonder aandacht besteed aan (i) de toegang tot de rechtspraak voor wat betreft de gesubsidieerde rechtsbijstand en (ii) de capaciteit van de rechtspraak.”
En nu mogen zij dit waarmaken……en moeten wij als belangenbehartigers en gedupeerden dit eisen!
Groeten,
Piet

haasje
Berichten: 39
Lid geworden op: 27 mei 2004 11:41

Re: Nieuwsbrief van Leaseproces !!

Ongelezen bericht door haasje »

Hallo

Onze zaak is gelukkig net op tijd gestart.
Op 22 augustus was de eerste rolzitting, waarna D. op 3 okt., op de volgende rolzitting, conclusie van antwoord kan indienen.
Onze vernietiging was niet binnen 3 jaar, wij zijn eegaleasers.
Dus al met al blijft het spannend.
Bedankt voor je snelle reactie.

Groeten Haasje.

Martinvdm

Re: Nieuwsbrief van Leaseproces !!

Ongelezen bericht door Martinvdm »

Veel succes met jullie zaak Haasje...
Hou je ons op de hoogte...?

Groet,
Martin

cornelis
Berichten: 880
Lid geworden op: 12 feb 2004 10:58

Re: Nieuwsbrief van Leaseproces !!

Ongelezen bericht door cornelis »

Had begrepen dat er geen hoorzittingen meer zouden zijn voor de eegaleasers.

jeroenEUR
Berichten: 430
Lid geworden op: 10 mei 2007 22:24

Re: Nieuwsbrief van Leaseproces !!

Ongelezen bericht door jeroenEUR »

Ja, dat dacht ik ook.

Is het een idee om anders eens wat mailtjes te gaan sturen naar een aantal Tweede Kamerleden waarin we benadrukken dat nu iedereen (ook Dexia - die moet straks meer wettelijke rente gaan betalen) wordt benadeeld omdat de rechtbank Amsterdam onvoldoende capaciteit heeft? De gedupeerden moeten nu nog jaren wachten op hun geld en verwijdering van de BKR registratie en Leaseproces krijgt zo steeds meer ontevreden klanten.

Wanneer de afhandeling van deze hele affaire nog meer dan 10 jaar gaat duren is de Nederlandse economie daar toch ook niet bij gebaat? Het vertrouwen in de financiële instellingen is nu al minimaal.

haasje
Berichten: 39
Lid geworden op: 27 mei 2004 11:41

Re: Nieuwsbrief van Leaseproces !!

Ongelezen bericht door haasje »

Hallo.

Wij procederen met hulp van een advocaat (aangeraden door PAL), niet door leaseproces dus. Ik ben hier wel blij om. Deze advocaat was al heel goed op de hoogte van het aandelenlease gebeuren en wist meteen goed door te pakken. Hij heeft al meerdere dossiers op dit gebied behandeld.
Onze zaak loopt in Amsterdam en onze dagvaarding is gelukkig net op tijd, voor de grote massa aan, de deur uitgegaan.

Wij zijn nog niet op een hoorzitting geweest en ik wist ook niet, dat dat voor eegaleasers niet meer zou gelden. Ik was daar wel benieuwd naar, vandaar mijn vraag. Onze advocaat zal het ongetwijfeld ook wel weten, maar ik heb het hem nog niet gevraagd.

Bedankt voor jullie medeleven.
Jullie horen t.z.t nog wel van me.

Groetjes Haasje.

Gesloten