LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Spelletjes site ZIGIZ betaalt niet uit!

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Saskiavg
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 sep 2007 15:55

Spelletjes site ZIGIZ betaalt niet uit!

Ongelezen bericht door Saskiavg »

Hallo Radar,

Al een tijdje speel ik spelletjes op de site www.zigiz.nl. Voor deze spelletjes kun je via i-deal betalen en maanden lang kreeg ik gewoon mijn geld als ik had gewonnen. Ineens zijn de uitbetalingen gestopt in het kader van een "fraudeonderzoek". Het gaat inmiddels om ongeveer 800 euro aan prijzengeld wat ze vasthouden.

Ik heb aan dit fraude onderzoek meegewerkt en kopie van mijn bankafschrift, telefoonrekening en paspoort gestuurd. Dit is nu al twee weken geleden. Ik mail intussen dagelijks maar krijg nauwelijks reactie, en al helemaal geen geld op mijn rekening. Inmiddels wacht ik al bijna anderhalve maand op mijn geld en kom ik financieel in de problemen.

Ik had gezien dat ze tussentijds de algemene voorwaarden hadden aangepast ook. Uitbetalingstermijn was 8 dagen maar nu ineens staat er een voorbehoud in voor fraudeonderzoek.

Mag dit allemaal zomaar?? Zijn er nog meer mensen die deze site kennen en niet meer ontvangen?

Moppentappers
Berichten: 1372
Lid geworden op: 02 apr 2006 02:36

Re: Spelletjes site ZIGIZ betaalt niet uit!

Ongelezen bericht door Moppentappers »

nee, de algemene voorwaarde die gold tijdens jouw handelingen moeten gewoon toegepast worden

Goudkuipje
Berichten: 40
Lid geworden op: 07 mei 2007 19:22

Re: Spelletjes site ZIGIZ betaalt niet uit!

Ongelezen bericht door Goudkuipje »

Dat je in financiele problemen komt omdat je afhankelijk bent van prijzengeld bij een spelletjes-site geeft mij erg te denken.

Gesloten