LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Seats and Sofas
Seats and Sofas
Vier maanden geleden een bank bij S&S gekocht en bij de aflevering (lees afhaal) was alles in orde.
Maar nu laat er een naad los tussen de zitting en armleuning.
Het is een vrij grote opening (ruim 10cm) en rafelig langs de randen, kortom gewoon te kort op de naad gestikt.
Na veel heen en weer gebel/geschrijf vandaag een brief terug gekregen.
En ja hoor, het valt onder de garantie.
Alleen is er één heel groot probleem...............de bank moet naar het magazijn terug worden gebracht, want daar wordt het gerepareerd of eventueel teruggestuurd naar de fabrikant.
Maar hoe kunnen ze verwachten dat ik een grote 3-zitsbank daar in het magazijn krijg?
Ik kan hem moeilijk op m'n rug 25 km. mee zeulen.
Niet iedereen heeft een auto en niet iedereen heeft een grote bestelauto.
Een bestelwagen huren is een optie, maar moet dan voor 2x gehuurd worden (brengen én halen).
Dus ook weer veel kosten.
Na lang getelefoneer "mag" ik morgen met digitale foto's het probleem laten zien.
Als het alleen de naad is, kan de meubelmaker het ook aan huis repareren................alleen, ik moet dan wel de voorrijkosten à 51,30 betalen.
De reparatie hoeft niet betaald te worden, dat valt onder de garantie
Lekkere garantie en service!!!!!!!!!!
Ik ga morgenochtend wel even bij een paar plaatselijke meubelmakers informeren wat zij rekenen voor reparatie.
Maar NOOIT meer S&S.
Ik heb het bij andere bedrijven meegemaakt dat de meubelmaker "gewoon" aan huis kwam..........zonder kosten.
Maar nu laat er een naad los tussen de zitting en armleuning.
Het is een vrij grote opening (ruim 10cm) en rafelig langs de randen, kortom gewoon te kort op de naad gestikt.
Na veel heen en weer gebel/geschrijf vandaag een brief terug gekregen.
Alleen is er één heel groot probleem...............de bank moet naar het magazijn terug worden gebracht, want daar wordt het gerepareerd of eventueel teruggestuurd naar de fabrikant.
Maar hoe kunnen ze verwachten dat ik een grote 3-zitsbank daar in het magazijn krijg?
Een bestelwagen huren is een optie, maar moet dan voor 2x gehuurd worden (brengen én halen).
Na lang getelefoneer "mag" ik morgen met digitale foto's het probleem laten zien.
Als het alleen de naad is, kan de meubelmaker het ook aan huis repareren................alleen, ik moet dan wel de voorrijkosten à 51,30 betalen.
De reparatie hoeft niet betaald te worden, dat valt onder de garantie
Lekkere garantie en service!!!!!!!!!!
Ik ga morgenochtend wel even bij een paar plaatselijke meubelmakers informeren wat zij rekenen voor reparatie.
Maar NOOIT meer S&S.
Ik heb het bij andere bedrijven meegemaakt dat de meubelmaker "gewoon" aan huis kwam..........zonder kosten.
Re: Seats and Sofas
als je het mij vraagt heb je garantie en je SERVICE
meubelmaker komt langs
kon de bank terug brengen
er zijn mensen die het er slechter vanaf brengen zie maar op het forum
meubelmaker komt langs
kon de bank terug brengen
er zijn mensen die het er slechter vanaf brengen zie maar op het forum
Zeker zeg!! Wat een geweldige service /garantie. Is er thuis iemand de je serieus neemt wolfmoon???
Joopataa
Seats en Sofa s heeft een argressieve verkoop methode , een keer binnen geweest in deventer gelijk er hard weer uitgehold.
In een normale meubelwinkel kan je gewoon rond kijken en advies vragen en fatsoenlijk de zaak weer uit gaan zonder dat het je kwalijk genomen wordt dat je niets koopt.
In een normale meubelwinkel kan je gewoon rond kijken en advies vragen en fatsoenlijk de zaak weer uit gaan zonder dat het je kwalijk genomen wordt dat je niets koopt.
Service probeer dit eens in een andere winkel ::Na lang getelefoneer "mag" ik morgen met digitale foto's het probleem laten zien.
Als het alleen de naad is, kan de meubelmaker het ook aan huis repareren................
garantie :: Alleen is er één heel groot probleem...............de bank moet naar het magazijn terug worden gebracht, want daar wordt het gerepareerd of eventueel teruggestuurd naar de fabrikant.
dit noem ik garantie en service sas heeft nu eenmaal de pick up and go zie contract en voorwaarden sas. als iets stuk gaat moet je het zelf ook terug brengen logisch als je het mij vraagt
Als het alleen de naad is, kan de meubelmaker het ook aan huis repareren................
garantie :: Alleen is er één heel groot probleem...............de bank moet naar het magazijn terug worden gebracht, want daar wordt het gerepareerd of eventueel teruggestuurd naar de fabrikant.
dit noem ik garantie en service sas heeft nu eenmaal de pick up and go zie contract en voorwaarden sas. als iets stuk gaat moet je het zelf ook terug brengen logisch als je het mij vraagt
Lees jij je eigen reactie's wel eens of roep je maar wat?
ja ik lees ze en ik weet wat ik schrijf
einde van mijn reactie's
einde van mijn reactie's
ik vroeg om reactie's over de bank
en nadrukkelijk niet over de firma SaS
ik ken in totaal 15 mensen die allemaal banken hebben van SaS of populiers allemaal zeer tevreden klanten ...
Fijn toch dit soort ( objectieve reactie's, Kuchh!, ).Volgens mij ben je iemand bijzonder, Ik vrees dat verder misschien 1 of 2 mensen kennen met Sas banken maar jij wel 15. Toe maar.Succes met de bank.
-
er zijn altijd nog mensen die kopen bij seats and sofas. maar gezien de nadrukkelijke reclame campagne heeft deze het moeilijk. de manier waarop de formule gebaseerd is, is dat u bij binnenkomst een prijslijst in de handen wordt gedrukt met fictieve bedragen. als de verkoper bij u komt, en u vindt deze bedragen wel redelijk, let op zijn lichaams taal, zal deze een kleinere korting geven dan iemand die zal zeggen dat deze bank veel te duur is. in principe zou u de prijzen die in het boek staan door 2 kunnen delen. dat is de verkoopwaarde van zo een bank. wist u dat de zelfde bank, voor 70 euro wordt gefabriceerd in china ?? dat alle materialen spaanplaat zijn, altijd los komen te zitten daar er geen borgringen worden toegepast, en er een beperkte garantie is. wees verstandig, en kijk deze kat goed uit de boom voordat u met dit bedrijf in zee gaat. aldus een oude klant
-
hee wolffmoon, werkt je vriend bij seats and sofas ? ge hebt er dan vast nog nooit een bakie gekocht he ?
Het is duidelijk.. JOR is gewoon een deel van sas en poppeliers.... deze 2 bedrijvenb hebben dezelfde achterban.. dus het is 1 famillie die ... mss eens onder de fiscale loep moet worden gelegd...
Oplichters uit getuigen van jehova's kring... dure advokaten en kennis binnen hoge kringen zorgt dat deze schijnheiligaarden hen zaak al zolang kunnen voeren.. om de werkende mens op te lichten ja...
Oplichters uit getuigen van jehova's kring... dure advokaten en kennis binnen hoge kringen zorgt dat deze schijnheiligaarden hen zaak al zolang kunnen voeren.. om de werkende mens op te lichten ja...