LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Speedlinq

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Aisha88

Speedlinq

Ongelezen bericht door Aisha88 »

Hallo beste mensen.

Zoals vele van jullie heb ik ook veel problemen met speedlinq.
Ik zal even me verhaal doen, hopelik kan iemand me helpen.

Ong 5 maanden geleden heb ik via adslwinkel speedlinq besteld, het leek heel mooi allemaal voor maar 9.95 per maand zonder aansluit kosten en gratis modem. Snel daarna kreeg ik een email dat ze me aanmelding ontvangen hebben en dat ik kon annuleren binnen 7 dagen volgens. Onderaan de broef stonden bedragen van 19.95 per maand en 86 nog wat voor de modem, dus ik schrok daar van en annuleerde gelijk me aanmelding. Vlak daarna heb ik via me woningcorperatie glasvezel aangeboden gekregen en mocht het 6 maanden gratis gebruiken, want ik gekozen heb. Ik kreeg daar keurig een email van terug vioa adslwinkel dat het ontvangen was en dat get beindigd wordt. Paar weken daarna kreeg ik een modem thuis met alles der op en der aan, dus ik weer die super dure informatie lijn bellen dat ik het niet hoef en hier niet voor gevraagd heb, beweren ze dat hete en dubbele aanmelding is geweest en dat ik er nu aan vast zit. Ik dat pikte ik dus niet en heb alle terug gestuurd naar hun met een brief waar ik alles uitgelegd heb, maar ze bleven elke maand het bedrag van 19.95 van me rekening afschrijven en de aasluitkosten. Dus ik heb gewoon hun rekening geblokkerd zodat ze niets meer van me rekening konden af schrijven. Nu krijg ik een rekening van bijna 300 euro dat voldaan moet worden binnen 7 dagen, het is toch te gek voor woorden dat je voor iets betaald wat je niet gebruikt. Ik heb niets eens hun modem meer in huis en heb niets geinstalleerd.

Het bedrag word steeds erger. Als ik geen andere abbo had lopen had ik hem misschien geaccepteerd maar dit is gewon niet normaal.

Ik vroeg me af wat ik hier aan kon doen?

queenfan

Re: Speedlinq

Ongelezen bericht door queenfan »

sluit deze post maar is een dubbele.

Gesloten