LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Canal Digitaal op zwart

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
wilco2005
Berichten: 90
Lid geworden op: 05 jan 2005 16:31

Canal Digitaal op zwart

Ongelezen bericht door wilco2005 »

Goedemorgen,

Wie kan mij helpen;

Sinds ik mijn zenders automatisch opnieuw heb laten installeren heb ik zwart beeld op alle zenders, behalve de gratis zenders.
Dus Ned1, 2 en drie, RTL etc. ontvang ik niet meer.
Ik heb vanalles geprobeerd maar niets werkt.
Heractivatie werkt ook niet.
Na gebeld te hebben met de klantenservice van CD kom ik nog niet verder. Ik krijg te horen dat mijn reciever een software update moet hebben en dat ik hiervoor terug moet naar de dealer.
Wat eenn wazig gedoe! Ik had altijd beeld tot ik de zenders opnieuw ging installeren, wat heeft dit met de software update te maken?

Misschien kan iemand mij verder helpen.

Gr Wilco

HarrieVermeulen
Berichten: 8
Lid geworden op: 12 sep 2007 10:25

Re: Canal Digitaal op zwart

Ongelezen bericht door HarrieVermeulen »

Waarom bel je je dealer niet even, met een beetje geluk kan je de software update zelf uitvoeren? Er zijn zoveel nieuwe technische ontwikkelingen de laatste tijd dat een software update, als die er zou zijn geen kwaad kan.

Eens dat het vreemd is dat het eerst wel werkte en nu niet meer maar decoders zijn gewoon computers en die hebben wel eens kuren ;-)

Suc6

KPN
Berichten: 508
Lid geworden op: 17 sep 2006 01:47

Re: Canal Digitaal op zwart

Ongelezen bericht door KPN »

Misschien dat je On The Air nieuwe software kan vinden.

Meestal, bij mij in ieder geval wel, zit er in het menu een functie, "zoeken naar nieuwe software".

De tuner gaat dan zoeken naar nieuwe software (in de lucht) en als die er is, dan installeert hij die.

Daar is hij dan wel een tijdje mee bezig en je mag ondertussen de tuner NIET uitzetten.

Gesloten