LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] T-mobile, niet zo netjes

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Fiore
Berichten: 440
Lid geworden op: 22 jul 2005 10:42

T-mobile, niet zo netjes

Ongelezen bericht door Fiore »

Op zich eigenlijk geen klachten over T-mobile, tot nu..
Half augustus opgebeld over contractverlenging, had wel nieuw toestel nodig. dat kon, de Samsung u600. Ik wilde eerst de blauwe versie, maar de jongeman wist mij te vertellen dat als ik de witte nam, er een gratis geheugenkaartje bij kwam. nou graag! Wat wordt er vervolgens bezorgd? Inderdaad, de blauwe. terugsturen, wachten tot T-mobile het toestel binnen heeft en dan krijg ik de witte. Maar zonder geheugenkaartje. Dus ik bellen. Ja die actie is verlopen. Ja maar uw verkoper zegt dat zelf, als ik maar de witte nam. Nou dan sturen we er alsnog een op, want dat is niet netjes. Niks ontvangen. Gemaild, met als antwoord wederom, actie was al verlopen. Ik vind dat raar, als mij dat direct was verteld had ik zelf de keuze kunnen maken, nu heb ik het toestel twee weken. Het is maar een kaartje maar toch.. er wordt iets beloofd wat je niet krijgt, twee keer zegt een medewerker blijkbaar zomaar wat, en geeneens excuses.

gertvisscher
Berichten: 14
Lid geworden op: 04 sep 2007 21:44

Re: T-mobile, niet zo netjes

Ongelezen bericht door gertvisscher »

ga eens naar een tmobile shop... en die geheugenkaart is een aktie van samsung !

Yme
Berichten: 304
Lid geworden op: 19 jan 2007 21:21

Re: T-mobile, niet zo netjes

Ongelezen bericht door Yme »

Ik zou als ik jou was de klacht melden via de website van T-Mobile (typ bij de zoekfunctie 'klacht' in en je ziet zo waar je moet wezen). Misschien dat er nog iets voor je gedaan kan worden.

Heb ik een tijdje terug ook gedaan omdat ik onjuist was voorgelicht door een medewerker in de T-Shop. Na een paar dagen werd ik al teruggebeld en de medewerker is hierop aangesproken. Voor het ongemak heb ik een aantal T-Mobile Extra punten gekregen. Zeer netjes!

Fiore
Berichten: 440
Lid geworden op: 22 jul 2005 10:42

Re: T-mobile, niet zo netjes

Ongelezen bericht door Fiore »

thanks!
ik heb inderdaad een email gestuurd en werd vanmorgen al gebeld dat ik een vergoeding krijg van 15 euro. dat is niet helemaal de prijs van zo'n kaartje, maar ja..
toch heb ik er nog een vervelend gevoel bij, omdat in die email die ik ontving met geen woord werd gerept dat het een fout van tmobile betrof, maar dat ik aan het zeuren was om een kaart waar ik geen recht op had...
kijken of dat weer slijt want verder vind ik tmobile prima

svd01
Berichten: 2
Lid geworden op: 12 sep 2007 11:12

Re: T-mobile, niet zo netjes

Ongelezen bericht door svd01 »

Ik woon sinds aantal weken in groningen, nu is het probleem dat als ik naar mijn vader ga richting duitse grens dan springt mijn netwerk op duitsland, dus bel duurder en sms duurder. en volgens t-mobil kan er niks aan gedaan worden. wat kan ik doen behalve mijn abonnement opzeggen.

hoor graag.

Big-V
Berichten: 979
Lid geworden op: 04 sep 2005 21:02

Re: T-mobile, niet zo netjes

Ongelezen bericht door Big-V »

Ik woon sinds aantal weken in groningen, nu is het probleem dat als ik naar mijn vader ga richting duitse grens dan springt mijn netwerk op duitsland, dus bel duurder en sms duurder. en volgens t-mobil kan er niks aan gedaan worden. wat kan ik doen behalve mijn abonnement opzeggen.
Je kunt handmatig het netwerk selecteren dat je telefoon moet gebruiken. Op die manier kun je dus handmatig je Nederlandse netwerk kiezen. Hou er wel rekening mee dat dit waarschijnlijk niet het sterkste signaal is.

ik heb inderdaad een email gestuurd en werd vanmorgen al gebeld dat ik een vergoeding krijg van 15 euro. dat is niet helemaal de prijs van zo'n kaartje, maar ja..
toch heb ik er nog een vervelend gevoel bij, omdat in die email die ik ontving met geen woord werd gerept dat het een fout van tmobile betrof, maar dat ik aan het zeuren was om een kaart waar ik geen recht op had...
Vijftien euro is de prijs van een 512 MB Micro-SD-kaartje. Dat komt dus wel overeen. Bovendien maakt het gegeven dat ze dit bedrag overmaken wel duidelijk dat ze zich verantwoordelijk voelen. Ze geven geen geld weg aan klanten die hier geen recht op hebben.
Ik hoop dat het vanaf nu allemaal wat vlekkelozer zal verlopen en dat uw ervaringen met T-Mobile net zo positief zullen zijn als bij mij.

Fiore
Berichten: 440
Lid geworden op: 22 jul 2005 10:42

Re: T-mobile, niet zo netjes

Ongelezen bericht door Fiore »

dat zou inderdaad overeenkomen, als het oorspronkelijk aangeboden kaartje 512 mb was, maar dat was het niet, het was 1GB en die zijn wel degelijk duurder
en ja tmobile heeft inderdaad geprobeerd om het op te lossen, maar dat bleek niet uit de eerste mail, daar werd ik gewoon afgescheept

svd01
Berichten: 2
Lid geworden op: 12 sep 2007 11:12

Re: T-mobile, niet zo netjes

Ongelezen bericht door svd01 »

bedankt voor je reactie ik zal het eens proberen, dat ik slecht bereik heb in provincie groningen wist ik al, maar liever minder bereik dan een hoge rekening

Gesloten