LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] TelSell-streken

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
number1

TelSell-streken

Ongelezen bericht door number1 »

Even geleden heb ik bij TelSell een bestelling gedaan.
Het incasso-bedrag daarvoor was met 2 DAGEN van mijn rekening afgeschreven met de mededeling, dat na 3 weken het bestelde geleverd zou worden.
Na 3 weken kreeg ik echter bericht, dat betreffende artikel niet meer te leveren was en dat ik na 8 WEKEN het bedrag teruggestort zou krijgen.
Dat is dus 11WEKEN rente vangen van MIJN GELD.
Op een klacht van mij hierover heb ik tot op heden, 2 weken later, nog steeds geen reactie gehad. IK BEN WOEST !!! over zo'n minne streek.
Heb ook nog geprobeert om het terug te halen via de bank, maar bij TelSell hebben ze daar een blokkade opzitten.
WAT EEN SMERIGE PRAKTIJKEN vind ik dit. Jullie ook, toch
Dit is dus één keer, maar NOOIT WEER bestellen via internet.
:twisted: :evil:

kanovaarder

Re: TelSell-streken

Ongelezen bericht door kanovaarder »

Tell-Sell en geld achterhouden.

Een ander heb ik al eens geadviseerd om contact op te nemen met Direct-incasso.
Een No cure-No pay incassobureau die een ook>> laatste waarschuwingsservice<< heeft.

1 brief naar Tell-Sell bleek volgens tegenbericht voldoende om Tell-Sell snel uit te laten betalen.
Email: [email protected] (sinds enige tijd van nedincasso-naar Directincasso, vandaar nog dit e-mailadres).

Grootvader

gerardvanhuffelen

Ongelezen bericht door gerardvanhuffelen »

Beste number1,
Inderdaad een vreemde streek. Mijn advies:gewoon niks bestellen bij dergelijke firma's mede omdat ze veel te duur zijn. Tja, de reclame moet ook betaald worden hé. Een klein voorbeeld, wellicht kent u dat handige tafeltje van Tell Sell die je zo onder je stoel kunt schuiven. Vond ik ook een praktisch ding alleen de prijs beviel mij niet. € 39.95 + verzendkosten. Wat schetst mijn verbazing, exact het zelfde tafeltje een aantal weken geleden bij Blokker voor... jawel, € 9.95!. Wat trouwens betreft de 'blokkade' die volgens u Tell Sell hanteert: dit is niet geheel juist. Een automatische incasso is te allen tijde binnen een bepaald tijdsbestek terug te draaien, dit geldt echter niet voor een eenmalige machtiging. Deze is nooit terug te draaien. Nogmaals, gewoon in de winkel kijken en nooit iets vooruit betalen. Eerst zien en dan geloven!

MLF

Ongelezen bericht door MLF »

ooit was er een afslankapparaat te koop voor 399 euro
ik was in Italie op vakantie en daar was ie 199 euro, en dat maar een paar dagen later op tv
was dezelfde reclame, zelfde apparaat

Gesloten