Het is een zooitje bij TMF.
Als je daar een profiel hebt gemaakt ooit, kun je die niet meer verwijderen. Tmf zegt er mee bezig te zijn.... Al maanden.
Ik heb ruim 20 mailtjes verstuurd en nooit antwoord. Maar vandaag wel.. En wat staat er in:
Beste,
je kunt je ID nog niet verwijderen,heb geduldt tot dat de mogelijk er is om het zelf te doen via je ID pagina.
MVG Rob.
Wat heb ik daar aan. Ze zijn dus A-technisch daar en kunnen zelfs naar herhaaldelijk klagen en vragen geen site verwijderen uit de database. Is toch maar simpel een paar muis klikken!!
TMF is gewoon een ***-site!!!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] TMF
-
Re: TMF
t is niet zomaar een paar muisklikken, door het verwijderen van een account kan de integriteit van de site stuk, dan krijg je spookposts ect.
dat ze bij TMF A-technisch zijn wel ik best geloven, maar het zijn niet slechts een paar muisklikjes om te zorgen dat je account weg is zonder dat er spookposts ect. komen.
dat ze bij TMF A-technisch zijn wel ik best geloven, maar het zijn niet slechts een paar muisklikjes om te zorgen dat je account weg is zonder dat er spookposts ect. komen.