LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Yarden-uitvaartverzekering

Heb je vragen omtrent verzekeringen? Of je hebt een duidelijke mening over verzekeraars? Geef hier jouw mening.
Vok
Berichten: 408
Lid geworden op: 25 jun 2007 16:16

Re: Yarden-uitvaartverzekering

Ongelezen bericht door Vok »

..
Laatst gewijzigd door Vok op 17 sep 2007 11:58, 1 keer totaal gewijzigd.

janssen
Berichten: 395
Lid geworden op: 01 okt 2004 19:57

Re: Yarden-uitvaartverzekering

Ongelezen bericht door janssen »

quote="vok"
Dat kan wel voor de belasting formulier gelden maar dan praat je wel over een handtekening op een aangifte van 1 persoon
Dag Vok.

Ik praat dan alleen over een bezwaarschrift die ik als federatieve belastingconsulent, schrijf voor een cliént van mij.
Dus op mijn eigen brief papier. Met mijn eigen krabbel er onder.
Belasting aangiftes die niet digetaal worden ingezonden moeten altijd door de belastingplichtige getekend worden, zij staan verantwoordleijk voor de opgave niet wij.

Karing
Berichten: 61
Lid geworden op: 24 mar 2007 18:10

Re: Yarden-uitvaartverzekering

Ongelezen bericht door Karing »

Ik heb geen idee wat een advertentie in een groot landelijk dagblad kost kunnen we niet collectief zoiets regelen?

We zijn met zoveel forumleden en ik ben in ieder geval bereid om een bijdrage te leveren voor die advertentie zodat al de verzekerden die het niet weten toch bereikt worden voor 1-1-2008.

ron1872
Berichten: 178
Lid geworden op: 21 jun 2007 19:30

Re: Yarden-uitvaartverzekering

Ongelezen bericht door ron1872 »

Ik heb geen idee wat een advertentie in een groot landelijk dagblad kost kunnen we niet collectief zoiets regelen?

We zijn met zoveel forumleden en ik ben in ieder geval bereid om een bijdrage te leveren voor die advertentie zodat al de verzekerden die het niet weten toch bereikt worden voor 1-1-2008.
Dat kan aardig in de papieren lopen, karing en zeker bij een groot landelijk dagblad. Ik heb wel eens bedragen gehoord van 50.000 euro voor een pagina in de Telegraaf. Metro en Spits zijn een stuk goedkoper. Die datum moet eigenlijk eerst bevestigd worden van de kant van Yarden. De Consumentenbond noemt 1-1-2008, maar klopt dat ook? Verder even afwachten wat er maandag gezegd wordt. Wordt dit in Tros Radar gezegd, dan bereik je daar al een groot publiek mee. En wat te denken van een schrijven naar alle bejaardentehuizen in Nederland?

rsc57
Berichten: 7
Lid geworden op: 24 jul 2007 19:32

Re: Yarden-uitvaartverzekering

Ongelezen bericht door rsc57 »

Ik heb ook een brief van YARDEN gehad met de mededeling dat mijn premievrije polis in de toekomst ook premievrij blijft.
Eea. alleen omdat ik tegen de poliswijziging geprortesteerd heb.
Wat ik vreemd vind is dat de mensen die niet geprotesteerd hebben wel in de toekomst premie gaan betalen voor een premievrije polis.
Mede omdat YARDEN in zijn brief onduidelijk was wat de poliswijziging inhield is dit volgens mij bij een hoop mensen niet aangekomen.
Er werd in de brief melding gemaakt dat over vijf jaar de polis herzien zou worden.Lekker duidelijk.
Als ze gewoon geschreven hadden dat over vijf jaar er premie betaald zou moeten gaan worden hadden er veel meer mensen geprotesteerd.
Ik vind dat alle mensen met een premievrije polis , ook degenen die niet geprotesteerd hebben , recht hebben dat deze polis premievrij blijft en hiervoor een brief van YARDEN behoren te ontvangen met verontschuldiging voor het onzedelijke voorstel..
De truuk van YARDEN gaat nu volgens mij nog voor een groot deel op.
Hoe zou de verhouding zijn tussen de mensen met een premievrije polis en de degene die van deze groep geprotesteerd hebben?
Ik zelf schat hoogstens 10%.

ron1872
Berichten: 178
Lid geworden op: 21 jun 2007 19:30

Re: Yarden-uitvaartverzekering

Ongelezen bericht door ron1872 »

Dertig procent van de 900.000 zou premievrij zijn, volgens een Yarden adviseur. Er schijnen slechts 1600 klagers geweest te zijn, tot nu toe ....

Dus reken het schamele percentage zelf maar uit :(

(Yarden zit nu het verschil uit te rekenen en wat ze erop verdiend hebben!!!)

Vok
Berichten: 408
Lid geworden op: 25 jun 2007 16:16

Re: Yarden-uitvaartverzekering

Ongelezen bericht door Vok »

..
Laatst gewijzigd door Vok op 17 sep 2007 12:16, 2 keer totaal gewijzigd.

rsc57
Berichten: 7
Lid geworden op: 24 jul 2007 19:32

Re: Yarden-uitvaartverzekering

Ongelezen bericht door rsc57 »

YARDEN zit zich dus rot te lachen.
Slechts 0.5% van de premievrije polissen behouden hun oude rechten!
Schandalig! Kan het niet bij YARDEN afgedwongen worden dat iedere premievrije polis ook premievrij blijft?
Rob

Vok
Berichten: 408
Lid geworden op: 25 jun 2007 16:16

Re: Yarden-uitvaartverzekering

Ongelezen bericht door Vok »

..
Laatst gewijzigd door Vok op 17 sep 2007 15:24, 3 keer totaal gewijzigd.

W.H.Meijer
Berichten: 8
Lid geworden op: 13 jul 2007 14:30

Re: Yarden-uitvaartverzekering

Ongelezen bericht door W.H.Meijer »

Kan iemand me antwoord geven op de vraag hoe je de beschikking krijgt over de letterlijke tekst van AVVL m.b.t. de rechten uit de naturauitvaartpolissen van AVVL vanaf de zeventiger jaren?
Kun je voor de statuten, reglementen e.d. terecht bij de Kamer van Koophandel?

Dank bij voorbaat voor je reactie, Wim

mcwimpy51
Berichten: 102
Lid geworden op: 07 jun 2007 19:11

Re: Yarden-uitvaartverzekering

Ongelezen bericht door mcwimpy51 »

W.H.Meijer
Die heb ik nu net niet , wel van latere datum maar ik ga even informeren.
Momenteel al meerder mailings verzonden aan allen die in de adressen bestanden van yarden-uniek en yarniek.nl staan.
Het kan gebeuren dat sommige hem dus dubbel krijgen .


Http://www.yarniek.nl

ron1872
Berichten: 178
Lid geworden op: 21 jun 2007 19:30

Re: Yarden-uitvaartverzekering

Ongelezen bericht door ron1872 »

W.H. Meijer schreef:
Kan iemand me antwoord geven op de vraag hoe je de beschikking krijgt over de letterlijke tekst van AVVL m.b.t. de rechten uit de naturauitvaartpolissen van AVVL vanaf de zeventiger jaren?


Onze oudste polissen dateren uit 1991 met daarbij de voorwaarden uit 1990.

testcase
Berichten: 605
Lid geworden op: 03 jun 2007 01:03

Re: Yarden-uitvaartverzekering

Ongelezen bericht door testcase »

--
Laatst gewijzigd door testcase op 27 okt 2007 13:35, 4 keer totaal gewijzigd.

ron1872
Berichten: 178
Lid geworden op: 21 jun 2007 19:30

Re: Yarden-uitvaartverzekering

Ongelezen bericht door ron1872 »

testcase schreef:
Dus wie ben ik....
Een Yarden medewerker :lol:

Wat is je funktie bij Yarden eigenlijk?

Wilra
Berichten: 30
Lid geworden op: 09 mei 2007 00:37

Re: Yarden-uitvaartverzekering

Ongelezen bericht door Wilra »

Hallo Ron1872,
Het idee, dat Testcase een Yarden medewerker is, lijkt mij inmiddels door zijn latere reacties achterhaald.
Zijn nieuwe reactie vind ik zeer de moeite waard !
groet,
Wilra

Wilra
Berichten: 30
Lid geworden op: 09 mei 2007 00:37

Re: Yarden-uitvaartverzekering

Ongelezen bericht door Wilra »

Ik zie dat testcase later een P.S. heeft toegevoegd betreffende de a.s. Tros Radar uitzending.
Het lijkt mij echter geen gesloten boek, want er is maandag een op scherp staand publiek aanwezig en bovendien zijn de juristen van de rechtsbijstandverzekeringen en Yarden nog bezig.

Vok
Berichten: 408
Lid geworden op: 25 jun 2007 16:16

Re: Yarden-uitvaartverzekering

Ongelezen bericht door Vok »

..
Laatst gewijzigd door Vok op 17 sep 2007 12:15, 1 keer totaal gewijzigd.

mark3
Berichten: 43
Lid geworden op: 22 jul 2007 12:12

Re: Yarden-uitvaartverzekering

Ongelezen bericht door mark3 »

Beste allemaal,

Opnieuw lijkt het erop dat testcase iedereen de mond wil snoeren.

Je geeft de indruk weg van "zo dit is het" hier moeten jullie het mee doen.Zeker de aanbeveling is bindend beste testcase,maar niets staat ons in de weg om opnieuw bezwaar te maken tegen de invulling van de
aanbeveling door Yarden,want dat lijkt nergens op.

Op dit moment heb ik niets te maken met de admi van Yarden.en op dit moment bepalen ik/wij en niet de nabestaanden. Ik/wij hebben nu het recht om het voortbestaan van de óude'polis met voorwaarden te eisen.Daarnaast hebben we het recht om niets met de nieuwe polis met nieuwe voorwaarden en brief van doen te hebben en deze af te wijzen.

Opnieuw is jou verhaal negatief voor de verzekerden, toevallig en gelukko heb je het tot nu toe steeds mis,en staat het wel leuk al die negatieve ontmoedigende feiten die je opnoemd,voorlopig hebben wij het gelijk aan ons zijde en niet Yarden. Dat er mogelijk uiteindelijk ook een kruimel overblijft voor Yarden zal ik niet ontkennen, maar wij krijgen uiteindelijk hoofdzakelijk gelijk,let maar op beste testcase.

met vriendelijke groeten.

MAXIEM

Re: Yarden-uitvaartverzekering

Ongelezen bericht door MAXIEM »

@@@

Testcase is en blijft naar mijn mening een Yardenmedewerker die er blijk van geeft weinig te begrijpen van de uitspraak de KIFID en er een genoegen (een soort verbale zelfbevrediging) in schept om de benadeelden (vaak de wat ouderen) nog verder de grond in te trappen. Hij blijft mijns inziens een ordinair schaap in wolfskledij en zal zijn yardenzilverlingen inmiddels nu wel binnen hebben.

Vriendelijke groet, Maxiem.
Laatst gewijzigd door MAXIEM op 16 sep 2007 13:18, 1 keer totaal gewijzigd.

mcwimpy51
Berichten: 102
Lid geworden op: 07 jun 2007 19:11

Re: Yarden-uitvaartverzekering

Ongelezen bericht door mcwimpy51 »

Hoi Testcase

Toch weer leuk om wat van je te horen.
Zoals nu lijkt is het dossier zeker niet gesloten.
Meerdere gedupeerden hebben nog steeds geen bericht gehad wat blijkt uit de meerdere mailings die de afgelopen dagen de deur zijn uitgegaan.
En ze hebben protest aangetekend.

Koopsom polissen wat je zegt hoe staat het daarmee !

Dus geen dossiers dichtklappen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!


http://www.yarniek.nl

Oh ja nog steeds geen duidelijk antwoord gekregen op mijn vraag die ik in een eerdeer posting aan yarden heb gesteld

Gesloten