LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Nooit meer met de TAP

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
Rocee
Berichten: 3
Lid geworden op: 24 mar 2007 14:59

Nooit meer met de TAP

Ongelezen bericht door Rocee »

Vakantie naar Portugal geboekt en meteen een huurauto in Faro gereserveerd. We zouden met de TAP vliegen, een voor ons onbekende maatschappij en er was ons gezegd dat er een tussenstop in Lissabon gemaakt zou worden. Omdat ik geen lange afstanden kan lopen, geen trappen omhoog kan door slechte longfunctie heb ik gevraagd om rolstoelvervoer en een plaats zo dicht mogelijk vooraan ivm o.a. toiletbezoek. Aanvankelijk ging alles goed. Op Schiphol was er een rolstoel en een prima zitplaats was gereserveerd. In Lissabon werd ik opgehaald en na een hele omweg buitenom kwamen mijn man en ik in het gbouw terecht. Daar ontstond wat onduidelijkheid bij mijn geen Engels sprekende rolstoelvervoerder. Na wat gepraat door een portofoon gingen we naar de uitscheckbalie. Verbazing van ons. We begrepen er niets van. Vliegtuig niet in orde, we gaan verder met de bus (of konden de vlucht van 17.00u nemen) Nou, dan maar de bus, dan zie je nog wat van het land, nietwaar? Ik werd getransporteerd naar de bagageband, koffers mee en dan naar een drietal tourbussen. Dat was 11.00u 's ochtends. Een uur later werd gevraagd of er tussen de passgiers iemand was met een groot rijbewijs. Onze verbazing steeg steeds hoger. Weer een uur later werd de vertraging 'afgekocht' met € 30,-- per persoon. Daar begonnen we niet aan. Om 15.00u gingen we rijden. We haden in de tussentijd bij een temp. van rond de 30 gr.C. geen water, niets gekregen.
Ik heb een klacht neergelegd op diverse plekken maar nog niets vernomen. Het is nu al een half jaar geleden. Ik ga maar weer eens schrijven. Conclusie voor ons is in elk geval 'nooit meer met de TAP'.

NewDutchie
Berichten: 299
Lid geworden op: 01 jun 2007 16:08

Re: Nooit meer met de TAP

Ongelezen bericht door NewDutchie »

We haden in de tussentijd bij een temp. van rond de 30 gr.C. geen water, niets gekregen.
zelfs geen TAPwater ?

Sorry kon het niet laten...

Stuur een aangetekende klachtenbrief t.a.v. de directie naar Evert van de Beekstraat 25, 1118 CL Schiphol Airport (tenzij dit al is gedaan). Heeft het reisburo ook al aktie ondernomen?

Gesloten