LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Navigon webwinkel

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
pieko
Berichten: 2
Lid geworden op: 17 sep 2007 20:28

Navigon webwinkel

Ongelezen bericht door pieko »

Op 19 Augustus een bestelling geplaatst bij deze webshop.
Na enig wachten geinformeerd waar de bestelling bleef.
Geen voorraad, komt 1e week september.
9 september weer geinformeerd.
Antwoord was nu, geen voorraad, komt week33, terwijl het toen week 37 was.
15 september bestelling geannuleerd.
17 september antwoord, geen voorraad, wordt verwacht in de eerste 2weken van october.
, dit terwijl de annulering uit de E-mail was verwijderd.
Vandaag weer opnieuw geannuleerd.

Zijn er nog meer mensen in den lande die deze toch wel zeer klantonvriendelijke behandeling hebben ondervonden van deze webstore.

Dit alles terwijl bij webwinkels in NL hetzelfde apparaat direct te leveren is.

pieko

hajong123
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 jul 2011 11:58

Re: Navigon webwinkel

Ongelezen bericht door hajong123 »

Op 20 juni de Jubileum Editie besteld, zou 2 tot 3 dagen levertijd op zitten.
Snel geld van te voren overgemaakt waardoor ik sneller het apparaat in huis zou hebben. ( doe ik normaal nooit)
Week gewacht maar niets ontvangen.
Gebeld met Navigon, na 15 minuten kreeg ik eindelijk een engels sprekende persoon aan de telefoon die mij vertelde dat het maximaal een week kon duren.
Na een week nog niets ontvangen.
Gemaild naar Navigon, het ging mogelijk nog wel langer duren, 2 of 3 weken...
In overleg met hun heb ik de order geannuleerd en ik zou mijn geld binnen een week teruggestort krijgen op mijn rekening.
Dat was dus 1 juli 2011.
Na divere e-mail en excuses zou inmiddels het geld reeds zijn overgemaakt maar op de dag van vandaag (29 juli 2011) heb ik taal nog teken van Navigon ontvangen.
Advies is dan ook om nooit vooruit te betalen bij Navigon want de informatie over levertijd zijn niet bekend op de website en ook niet bij de klantenservice.
Ook de beloftes om geld terug te storten zijn totaal niet gegrond.
Het zijn fijne apparaten maar koop ze maar ergens anders en hoop maar dat je er geen problemen mee krijgt......

Teunbosseman
Berichten: 4385
Lid geworden op: 29 mar 2011 15:46
Contacteer:

Re: Navigon webwinkel

Ongelezen bericht door Teunbosseman »

Na 4 jaar hebben zij nog niks verbeterd?????

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: Navigon webwinkel

Ongelezen bericht door Guardian72 »

hajong123 schreef: Na divere e-mail en excuses zou inmiddels het geld reeds zijn overgemaakt maar op de dag van vandaag (29 juli 2011) heb ik taal nog teken van Navigon ontvangen.
Is het inmiddels al wel binnen?

Gesloten