LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] planet internet+bellen

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
bebogard
Berichten: 9
Lid geworden op: 06 sep 2007 13:40

planet internet+bellen

Ongelezen bericht door bebogard »

Op 25-8-2007 werd mijn emailbox afgesloten omdat ik het abonnement had opgezegd!!!. Heb helemaal niets opgezegd.
Ben nu al bijna 14 dagen bezig om dit ongedaan te maken. De helpdesk medewerkers (ik ken ze nu allemaal denk ik) geven nu het standaard antwoord "de technische dienst is er mee bezig".
Het valt me nog mee dat het antwoord niet "het ligt aan de computer"luidt.
Maar het is mogelijk om je emailbox af te sluiten maar weer openen vergt waarschijnlijk heel veel werk.

Heb nu formeel een klacht ingediend bij Planet. Afhankelijk van het antwoord kan ik dan het contract beeeindigen op basis van wanprestatie.
Planet = KPN = is ellende

Ulbe
Berichten: 1409
Lid geworden op: 11 jun 2005 19:18

Re: planet internet+bellen

Ongelezen bericht door Ulbe »

Die e-mail boxen van de provider gebruik ik persoonlijk nooit,

Wanneer ik van provider switch is er bij mij dus niks aan de hand, maak een box aan bij een gratis email verstrekker zoals Gmail, Hotmail of iets dergelijks,

Deze service is gratis en wanneer je provider moeilijk doet, blijft onder alle omstandigheden je bus behouden,

Veel succes!,

Vriendelijke groeten,

Ulbe.

mirjamblok
Berichten: 3
Lid geworden op: 07 aug 2007 16:24

Re: planet internet+bellen

Ongelezen bericht door mirjamblok »

komt nooit meer goed. dat kan ik je vertellen. Ik heb precies hetzelfde meegemaakt en heb nu geen internet en telefoon meer.

Jammer maar helaas, ik zou me alvast bij een ander aanmelden.

WORD NOOIT LID VAN PLANET INTERNET :twisted:

bebogard
Berichten: 9
Lid geworden op: 06 sep 2007 13:40

Re: planet internet+bellen

Ongelezen bericht door bebogard »

Het is nu 18-9-2007 en nog steeds niet in orde.
Gisteravond heeft iemand van de "technische dienst"eindelijk mijn emailbox van mijn oude adsl abonnement overgezet naar mijn internet +bellen abo. /maar de resultaten daarvan zie ik pas weer over... u raadt het al, 2 dagen.
wordt vervolgd.

Gesloten