LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ManBijtHond dorp...

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Kreesje
Berichten: 7
Lid geworden op: 01 dec 2006 18:35

ManBijtHond dorp...

Ongelezen bericht door Kreesje »

Het is altijd leuk als je een site tegenkomt op het internet waar je leuke contacten kunt opdoen.
Dat dacht ik ook toen ik jaren geleden een huisje betrok in het manbijthonddorp...
Echter,het was maar even en het internetterreur begon...
Alles kwam maar binnen en betrok een huisje...we hebben racisten gehad,lasteraars,mensen die andere godsdiensten op een ontoelaatbare manier veroordeelden en natuurlijk het gebruikelijke ik-heb-toch-niks-beters-te-doenvolk...
Het ging van kwaad tot erger en natuurlijk schakelden de welwillende bewoners altijd meteen de redactie in met de klachten en opmerkingen en zo ook de vraag om verbeteringen...
In het begin kwam er dan nog wel eens een bericht terug van de redactie maar dat was maar van korte duur helaas...
We moesten het schijnbaar zelf maar oplossen...
En wat krijg je dan??...je hebt zelf geen enkele mogelijkheid om iemand te weren uit het dorp dus je gaat massaal proberen om zo iemand zover te krijgen om te vertrekken...
Natuurlijk zonder resultaat....de enigen die vertrokken waren diegenen die de sfeer zo verpest vonden dat ze er geen zin meer in hadden en dat waren er velen...
Van ik geloof 2003 tot nu is dat zo gebleven...het dorp is vrijwel leeggelopen en de verziekers hebben vrij spel...
Wij als bewoners hebben echt alles geprobeerd maar zonder medewerking van de makers van de site heb je geen schijn van kans...
Vaak hebben we de NVRC gebeld,gemaild echter nooit een positieve reactie terug...er werd doodleuk niet meer op gereageerd...
Wel werden mensen die geblokkeerd die absoluut geen boze bedoelingen hadden/hebben...dat gebeurd nog steeds...
En dat terwijl de werkelijke boosdoeners hun gang kunnen blijven gaan...
Ik zelf ben ik januari van dit jaar vertrokken...ik was één van de eerste bewoners...nu kijk ik af en toe en hoor de verhalen van de bewoners en ik vind eigenlijk dat de NCRV wel eens mag worden terechtgewezen...
Waar zijn ze daar mee bezig...ze beweren een christelijke omroep te zijn...een omroep voor de gewone mens maar niemand van de dorpsbewoners ziet daar ook maar iets van terug...niemand wordt serieus genomen...wij als normale burgers hebben ons aan wetten en regels te houden maar wie zorgt er dan voor dat een omroep dat ook doet??

Gesloten