LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Duitsland 1-0 Nederland

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
KlantAdam
Berichten: 151
Lid geworden op: 09 jun 2007 07:58

Re: Duitsland 1-0 Nederland

Ongelezen bericht door KlantAdam »

Sorry HH keukenverkopers. Kan iemand me uitleggen, wat dit met keukens te maken hee
Weinig maar wel met nationale trots, geschiedenis enz. Al was het punniken of schroefjes nu effe keukens maakt geen reet uit.

Tsja Nederland-Duitsland altijd gevoelig of is je dat niet opgevallen is '74 , 88 enz? :wink:
Het blijven onze favoriete buren.

Wilwa

Re: Duitsland 1-0 Nederland

Ongelezen bericht door Wilwa »

Ik heb mijn keuken in Duitsland gekocht en is in maart geplaatst. (zie topic Rational deal) Vorige maand had ik het probleem dat twee van de drie bovenkasten niet goed sloten. Naar de keukenwinkel gebeld en keurig netjes stond er een monteur de volgende dag rond 12.00 uur op de stoep om het probleem te verhelpen. Ik wil maar zeggen dat de mensen die beweren dat de service minder zou zijn bij de duitse keukenwinkel uit de lucht gegrepen kreten zijn.

capricorn
Berichten: 95
Lid geworden op: 16 dec 2005 20:59

Re: Duitsland 1-0 Nederland

Ongelezen bericht door capricorn »

Er wordt hier gesproken over de vraag naar een gelijkwaardige offerte, maakt niet uit van welk merk. Maar dat merk maakt wel degelijk uit. Je kan Hacker toch echt niet vergelijken met een of ander budget merk. Dus daar zal iets van een Alno, Schmidt, Next of ander gelijkwaardig merk moeten genoemd worden.
Dus ik ben wel erg benieuwd welk merk je voor die 7000,- krijgt.

Enneh, kunnen de mensen die hier WO2 nog eens dunnetjes over doen niet op een of ander 40-45 forum gaan zitten. Het is echt niet meer van deze tijd om zulke ouwe koeien hier uit de sloot te halen en al helemaal niet op een keukenforum. Bovendien: praktisch alle keukenmerken zijn nota bene van duits fabrikaat, dus waar hebben we het over: Niet in Duitsland gaan shoppen, maar het wel importeren. Wees dan consequent en (ver)koop alleen Bruynzeel.

KlantAdam
Berichten: 151
Lid geworden op: 09 jun 2007 07:58

Re: Duitsland 1-0 Nederland

Ongelezen bericht door KlantAdam »

Stel voor om de topic Duitsland-Nederland 1-0 te veranderen ( op vele verzoek) in 40-45 :D


Lees wat je lezen wilt ( voor sommige erg moeilijk) en maak je niet zo druk. :wink:

Capricorn de opmerking:
Hoeft niet eens het zelfde merk te zijn. Wil niet zeggen dat ze daarmee niet gelijkwaardig zijn. Ga ervanuit dat men dit reeel bekijkt en een laag/midden/hoog segment vergelijkt met een laag/midden/hoog segment keuken enz. Tsja beetje normaal bekijken.

paro
Berichten: 61
Lid geworden op: 07 nov 2006 17:50

Re: Duitsland 1-0 Nederland

Ongelezen bericht door paro »

hoi capricorn en scheuj, kunnen jullie me vertellen waar jullie zijn geweest in Duitsland aub. Heb al 5 offertes hier gehad maar ben er niet uit. reageer aub,

alvast bedankt

maxx
Berichten: 1701
Lid geworden op: 03 sep 2005 12:50

Re: Duitsland 1-0 Nederland

Ongelezen bericht door maxx »

Hallo zeg,


Kunnen we nu aub stoppen met dat 40-45 verhaal? Ik geloof dat er nu al 2 zijn die nagenoeg dezelfde prijs kunnen waarmaken nl Omeben en keukenklepper.
Tevens erken gewoon dat er wel degelijk prijsverschil is want dat is er! Alleen het is te verwaarlozen!
Juist! Wat Omeben ook al aangaf in zijn prijsindicatie. Met en zonder aansluiten is gewoon een verschil in kosten dus ook in de totaalprijs. Maar duizenden euro's verschil met een Ned. offerte betekent altijd een opgedraaide offerte.

Zoek uit waar deze mannen zitten en sluit die deal. Ik weet zeker dat ze 2 keer harder lopen. Laten we aub nu stoppen met dat eindeloze beledigen. Koop die keuken waar je wilt. Adressen in Duitsland? Sla een een woensdageditie open van de Telegraaf en je weet genoeg.

MVG

keukenklepper
Berichten: 600
Lid geworden op: 16 mar 2007 17:20

Re: Duitsland 1-0 Nederland

Ongelezen bericht door keukenklepper »

:lol:
Laatst gewijzigd door keukenklepper op 16 feb 2010 17:13, 1 keer totaal gewijzigd.

Umwoning
Berichten: 102
Lid geworden op: 18 aug 2006 20:12

Re: Duitsland 1-0 Nederland

Ongelezen bericht door Umwoning »

Ik geloof dat er nu al 2 zijn die nagenoeg dezelfde prijs kunnen waarmaken nl Omeben en keukenklepper.
Ik heb anders geen enkele tegenofferte gezien...ik wil de heren echt wel geloven, maar dan moet er wat meer komen te staan.

Want als die tegenofferte komt en als de consument uitvindt waar omeben en keukenklepper zitten, dan zal het vanzelf echt wel een vaart lopen bij hen.

p.s @ Paro

capricorn heeft de keuken bij Ardland kuchen studio gehaald meen ik, je kan zijn bijdrage vinden in het volgende onderwerp http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php ... c&start=30

Wilwa

Re: Duitsland 1-0 Nederland

Ongelezen bericht door Wilwa »

Mijn keuken komt ook bij Ardland vandaan en ik ben daar heel tevreden mee.

keukenklepper
Berichten: 600
Lid geworden op: 16 mar 2007 17:20

Re: Duitsland 1-0 Nederland

Ongelezen bericht door keukenklepper »

:lol:
Laatst gewijzigd door keukenklepper op 16 feb 2010 17:11, 1 keer totaal gewijzigd.

potentiele_klant
Berichten: 9
Lid geworden op: 17 sep 2007 15:25

Re: Duitsland 1-0 Nederland

Ongelezen bericht door potentiele_klant »

Zeg klepperdeklep geef 's wat meer hints, want je maakt me nu wel erg nieuwsgierig met zo'n prijs. Je zei al dat je je het meest 'thuisvoelt' bij jou in de winkel, maar dat zegt me nog niks.... En ik ben echt niet te lui om goed te zoeken, maar ik ben compleet nieuw in de keukenwereld.

GWTE
Berichten: 928
Lid geworden op: 21 mei 2007 21:16

Re: Duitsland 1-0 Nederland

Ongelezen bericht door GWTE »

Wat dacht je van Ikea......wedden dat jij je er gelijk thuisvoelt.

Umwoning
Berichten: 102
Lid geworden op: 18 aug 2006 20:12

Re: Duitsland 1-0 Nederland

Ongelezen bericht door Umwoning »

Beste keukenklepper,

we moeten toch echt even het spelletje 'hints' spelen :lol:
Je had het zelf over 1100 keukenzaken in Nederland, vooruit omdat je zo te zien NExt125 verkoopt worden dat er een stuk minder, maar toch blijven het er te veel om achter te komen waar je zit....

Want als je echt een next125 gelijkwaardig aan de offerte in dit onderwerp voor 7000 euro kunt aanbieden, moet ik het zien om te geloven :)

Pfffff

Re: Duitsland 1-0 Nederland

Ongelezen bericht door Pfffff »

:lol:
Laatst gewijzigd door Pfffff op 06 nov 2007 21:05, 1 keer totaal gewijzigd.

keukenklepper
Berichten: 600
Lid geworden op: 16 mar 2007 17:20

Re: Duitsland 1-0 Nederland

Ongelezen bericht door keukenklepper »

:lol:
Laatst gewijzigd door keukenklepper op 16 feb 2010 17:11, 1 keer totaal gewijzigd.

GWTE
Berichten: 928
Lid geworden op: 21 mei 2007 21:16

Re: Duitsland 1-0 Nederland

Ongelezen bericht door GWTE »

Tot morgen......

Iconique
Berichten: 28
Lid geworden op: 19 mar 2007 14:02

Re: Duitsland 1-0 Nederland

Ongelezen bericht door Iconique »

Ik heb in april een keuken in Duitsland besteld die twee maanden later geleverd en gemonteerd is. Het is serieus, één van de beste keuzes die ik ooit heb gemaakt. Het personeel was beleefd, geduldig en vakkundig. De monteurs waren vriendelijk en bekwaam en de keuken stond in een middag. De kraan kon niet meteen geleverd worden, maar dat was een fout van de fabriek niet van de keukenzaak. Een verkeerd geleverd lampje was de week erna vervangen. Als ik nog vragen had kon ik altijd bellen.

Ik bemerk dat er op dit forum nogal agressief en zuur wordt gereageerd door sommige Nederlandse keukenboeren. Ik geloof best dat er kundige en bekwame Nederlandse keukenzaken zijn en ik heb er in mijn regio 11 bezocht. Maar als ik dezelfde Duitse offerte bij drie eerder bezochte Nederlandse zaken voorleg en ze reageren met ongeloof en "voor die prijs kunnen we het niet doen mevrouwtje" dan word ik niet opeens de grote altruïst en een dief van mijn eigen portemonnee. Gek hè?

De dag dat ik de Duitse keukenzaak bezocht stond letterlijk DE HELE PARKEERPLAATS vol met Nederlandse auto's. Praatjes vullen geen gaatjes. Als jullie zo goed zijn dan ben je toch niet bang voor een beetje concurrentie?

@ Umwoning: Ik moest wel grinniken om het betreffende typenummer van de vaatwasser. Die hebben ze me bij drie duitse keukenzaken aangeboden, ging zeker uit productie. Met die kennis heb ik een grotere en betere spoelbak afgedwongen :lol: .

capricorn
Berichten: 95
Lid geworden op: 16 dec 2005 20:59

Re: Duitsland 1-0 Nederland

Ongelezen bericht door capricorn »

Ik durf te stellen dat nog niet 10 procent van de potentiele nederlandse keukenkopers überhaupt zijn licht opsteekt op internet, en dan m.n. op dit soort keukenforums, over het wel en wee in keukenland.
Dat gezegd hebbende denk ik dat dus de meeste keukenkopers zich als een mak lam naar de slacht laten leiden en hen het geld onbewust uit de zakken laat kloppen. En dan heb ik het nog niet eens over een verschil tussen nederland en duitsland, maar alleen al het enorme percentage marktaandeel en dus klanten die doodleuk bij DMG zijn keuken koopt en dan op een verjaardag schermt met de enorme korting die hij wel niet bedongen heeft.
Als alles zo doorzichtig was in hollandsch keukenland denk ik dat er een hoop keukenhandels de deuren kunnen sluiten, en dan m.n. de keukendumperts, kampioenen, beukers, bonkers en giganten.

veel succes verder allemaal.

snelle koper
Berichten: 15
Lid geworden op: 21 sep 2007 22:11

Re: Duitsland 1-0 Nederland

Ongelezen bericht door snelle koper »

Dat is een betere prijs..! Geen wonder dat ze stil zijn.
Ik zoek een off white keuken; systemat of next. Stenen blad en meubels drie meter breed. Een klepkast boven, vlakke afzuigkap,
Aan de andere kant half hoge kasten, met aparte diepvries, ijskast en combi oven. Apparatuur van Siemens of Miele. Heb nu een offerte liggen van 15000 euro incl plaatsen etc.
Diegene die hier 1000 of 2000 onder zit kan zich hier melden.
Ik moet deze week beslissen dus alle tips over betrouwbare leveranciers omgeving zwijndrecht zijn van harte welkom.
Het is namelijk niet te doen om overal langs te gaan.
:shock:

snelle koper
Berichten: 15
Lid geworden op: 21 sep 2007 22:11

Re: Duitsland 1-0 Nederland

Ongelezen bericht door snelle koper »

Iconique, waar in Duitsland heb je je keuken gekocht? Ik denk dat ik ook maar ga. Hier doen ze geen moeite. Wie wil er nou 14000 euro verdienen met wat meer service en kwaliteit????????? :D

Gesloten