LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] nu eens goed nieuws!!!

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
70tie

nu eens goed nieuws!!!

Ongelezen bericht door 70tie »

heb op dit forum in het verleden gelezen en geschreven, toen zakte me de moed in de schoenen.heb bijna mijn 30 jaar oude verotte keuken laten staan!! zo ziek werd ik van al die verhalen hier.
na ook eerst bij de geijkte zaken te hebben gekeken, dwingende aggressieve gladjanussen ontwijkend, toch nog even bij de kwaliteitszaak geweest...en ja hoor, een supermooie keller keuken met etna apparatuur en itho afzuigkap, voor een zeer goede prijs!!
voor de koop, dus nog niets gekocht, kwam de eigenaar thuis meten, erg gezellig, en had meteen een 3-d tekening bij zich omdat de keuken iets te klein was voor de keller.
koop gesloten, en geheel volgens afspraak de keuken geleverd, en zeer netjes en vakkundig gemonteerd.bij de montage gezien dat monteren toch een vak apart is!
ik ben zeer te spreken over de kwaliteit van de keuken, over de betrouwbaarheid van de zaak en de geleverde diensten.dus mijn advies aan iedereen die een keuken zoekt, probeer eerst een kwaliteits zaak, het lijkt wat duurder, maar de produkten zijn beter, en de service is veel beter dan bij die "grote" keukenzaken die we allemaal wel kennen(zie dit forum).tegenwoordig doet deze zaak alleen nog maar keukens, maar ik heb er vroeger ook een complete badkamer gekocht, na eerst gekeken te hebben bij diverse bouwmarkten etc., omdat dit toen voor mij zeer gunstig is verlopen, topmerken :D en goede prijs, ben ik daar ook gaan kijken voor een keuken. dus ook voor een zaak blijkt maar weer, dat een tevreden klant nog een keer terug kan komen om iets aan te schaffen, en ook mond op mond reclame voor die zaak maakt op feestjes etc.!
achteraf ben ik blij dat ik de keuken vervangen heb, en heb nu veel gebruiks- en kijkplezier van mijn nieuwe keuken, zonder slapeloze nachten, financiele rampen, verkeerd geleverde kastjes o.i.d.
dus.... chapeau voor harry kuys keukens te nieuwcuyk(n-b)
ik hoop echt dat de naam er in mag blijven staan, want ik ben zeer tevreden over deze zaak!!

Pfffff

Re: nu eens goed nieuws!!!

Ongelezen bericht door Pfffff »

:lol:
Laatst gewijzigd door Pfffff op 09 nov 2007 00:27, 1 keer totaal gewijzigd.

hark

Ongelezen bericht door hark »

applaus !! :D

GWTE

Ongelezen bericht door GWTE »

Etna apparatuur en dito Itho....zal geen 30 jaar meegaan. Toch veel plezier met je keuken....en wees er zuinig op. Goed bericht. Altijd welkom.

hark

Ik heb een uitdaging voor je GWTE :

Welke apparatuur gaat wel 30 jaar mee?
Laten we beginnen met een vaatwasser.......

Graag a.s.a.p. reply !!
Dan ga ikzelf dit merk ook kopen ! Heb nu een vrije dure Bosch.

GWTE

Ongelezen bericht door GWTE »

Miele.....soms.

mar53

Ongelezen bericht door mar53 »

Klasse :D

hark

OK, Miele....... er is geen betere..............

Gesloten