LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Tele 2 klantenservice

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
W.Roos
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 jul 2007 16:33

Tele 2 klantenservice

Ongelezen bericht door W.Roos »

javascript:emoticon(':lol:')
Ik heb tele2 verzocht om de laatste telefoon factuur van € 29,70 , niet te hoeven betalen ,ter compensatie van het ongemak , door het niet kunnen leveren van een internetverbinding gedurende 2 maanden . Nu krijg ik een incassobureau op m'n dak , genaamd intrum justitia met een vordering namens tele 2 .
De vordering is nu met rente incassokosten en registratiekosten opgevoeord tot € 91,91
Ik heb tele2 een tegenvordering gestuurd van € 150 voor wanprestatie.
Zien wat hun reactie is.

W.Roos

pluut
Berichten: 4
Lid geworden op: 14 jan 2005 14:47

Re: Tele 2 klantenservice

Ongelezen bericht door pluut »

Deze aktie is kansloos omdat je op een verkeerde manier bezig bent.

patje68
Berichten: 48
Lid geworden op: 22 apr 2007 11:16

Re: Tele 2 klantenservice

Ongelezen bericht door patje68 »

Bij voorbaat al gedoemd te mislukken. Ik zeg niet dat je niet gelijk hebt...maar je gaat wel aan het kortste eind trekken. Succes met actie voeren :roll:

telenee
Berichten: 39
Lid geworden op: 10 sep 2007 12:08

Re: Tele 2 klantenservice

Ongelezen bericht door telenee »

Ik heb, gelijkertijd met mijnklacht bij tele2 ook een tegenvordering ingestuurd voor het ongemak en de kosten.

Dat is niet kansloos als je de goede weg bewandelt.

Schrijf Tele2 een aangetekende brief met je klacht en geef aan hoe je de oplossing ziet (in jouw geval dus het niet betalen van een maand internet) en dan moet je 1 maand wachten op een antwoord (wat vermoedelijk niet zal komen omdat Tele2 gewoon nooit reageert). Als je geen antwoord hebt gehad, of een onbevredigend antwoord) dan ga je naar de Geschillencommissie Telecom en die helpen je met een klachtprocedure. Hoe meer klachten richting Tele2 gaan, hoe beter! Misschien gaan ze zich dan eindelijk eens een beetje correct gedragen richting klant...

http://www.degeschillencommissie.nl

psyduck
Berichten: 2
Lid geworden op: 18 sep 2007 21:18

Re: Tele 2 klantenservice

Ongelezen bericht door psyduck »

Mag ik u bij deze even hartelijk danken voor het linkje, ik heb net m`n vingers blauw zitten typen in een mail naar tele2. Wat een rampeninstelling is dat zeg :evil: Nadat ik m`n telefoonrekening even heb opgekrikt met zinloze telefoontjes naar de helpdesk (is daar geen ander woord voor?) a 10 ct per minuut, ben ik nog niets wijzer.
Ik ga het daar even proberen,
groetjes psyduck

hunni050
Berichten: 12
Lid geworden op: 13 jul 2004 01:25

Re: Tele 2 klantenservice

Ongelezen bericht door hunni050 »

Ik lees hier op het forum bij herhaling dat er klachten zouden zijn met de klantenservice van TELE2 maar deze klachten herken ik totaal niet, Mijn ervaring met deze telecomprovider is, dat personeel van klantenservice er altijd alles aan doen om de klant te helpen hoe groot het probleem ook is. Ik ben zelf lichamelijk gehandicapt en ben van een internet aansluiting afhankelijk daar waar het mijn sociale contacten aangaat. Ik ben in December 2006 verhuisd naar een aangepaste woning in Amsterdam oost en had mijn verbinding vroeg genoeg laten overzetten naar het nieuwe adres. Door gestuntel van KPN gebeurde het dat mijn aansluiting op 25 Januari 2007 de officiële verhuisdatum niet was overgezet naar het netwerk van tele2 en dat het een week later wel zou worden aangesloten. In tegenstelling tot KPN die niet heeft gebeld om te vertellen dat zij een fout hadden gemaakt bij het heraansluiten, belde TEL2 mij wel op en niet een keer maar wel drie keer in die week om mij van de voortgang op de hoogte te houden. Mijn communicatie met Tele2 is uitstekend. Ik denk dat de toon die mensen zetten in hun communicatie met een toeleverancier als Tele2 heel veel doet. Veel mensen bellen vanuit een defensieve of vaak ook offensieve houding en denken vaak dat mensen die daar op klantenservice de telefoon opnemen robots of mensen zonder gevoelens zijn. Misschien moeten we eens proberen om mensen, personeel van een telecomaanbieder net zo te bejegenen als jij zelf wilt worden bejegent en dan zul je zien dat de communicatie heel wat beter gaat verlopen en dat er zeker een open oor zal zijn voor de problemen waarmee de klant zit maar bij een onbeschofte houding van de klant gaan ook bij Tele2 dan ook alle lijnen voor u op slot. TROS Radar zou eens een compilatie moeten uitzenden van de klantenservice telefoonbanden van telecom providers met de scheldkanonnades van klanten en de dreigementen die worden geuit. Ik ben het eens met sommigen die stellen dat er soms al aan het begin van het gesprek regelrechte onbeschofte horken de telefoon opnemen bij een telecomaanbieder het enige wat u dan moet doen is de naam van de persoon noteren de verbinding verbreken en opnieuw bellen en dan naar de teamleider vragen dat helpt zeker.

psyduck
Berichten: 2
Lid geworden op: 18 sep 2007 21:18

Re: Tele 2 klantenservice

Ongelezen bericht door psyduck »

uw bewering klopt precies als je klant wilt worden dan bellen ze
wel terug soms wel meer dan 1 keer maar als je klant bent zoals ik
en al 3 maanden met een storing zit en dat ze dan zeggen dat
er nix mis is.
wel een beetje vreemt dat ik dan geen televisie kan kijken via
tele2 terwijl ik dat wel altijd kon en nettjes 55 euro per maand betaal
voor iets waar ik dan recht op heb en niet krijg.
als ik bel dat ze dan zeggen dat er nix mis is en nix meer voor me kunnen doen.
ik hoor u over een jaar wel of als uw internet uitvalt of telefoon er is dan
meestal een wacht tijd tussen de 10 en 18 dagen voordat u kontakt krijgt met de technische dienst als je geluk heb want ik heb een keer 20 dagen gewacht.
kort om als je klant wilt worden word je binnen een dag terug gebelt maar als je klant bent en er is wat dan moet je wachten.maar daar kom je vanzelf achter

marpet
Berichten: 130
Lid geworden op: 26 jun 2005 00:17

Re: Tele 2 klantenservice

Ongelezen bericht door marpet »

Het is nog steeds een chaos op de facturering. Van de zomer hadden ze voor het gemak een paar extra maanden abonnement afgeboekt. Via klantenservice wordt steeds gezegd: "Wordt verrekend." In principe hadden wij nu tot en met oktober betaald. Hebben ze van de week weer voor een maand automatisch afgeboekt. Ik ben bang dat als wij dit bedrag gaan storneren, Tele2 ons afsluit.
Weer met klantservice gebeld. Deze meldde dat er nog steeds problemen zijn met de facturering en dat wij de komende maanden geen inhouding krijgen. December loopt dit contract af. Daarna wil ik nooit meer wat met Tele2 te maken hebben.

Cismo
Berichten: 5
Lid geworden op: 27 okt 2006 12:25

Re: Tele 2 klantenservice

Ongelezen bericht door Cismo »

:D Ik heb sinds 2000 al internet van Zonnet/Versatel/Tele2 en ben eigenlijk wel tevreden.
Ook ik heb wel eens last gehad van verkeerde facturen maar dit is naar tevredenheid opgelost. Het is wel zo dat Tele2 pretendeerd een internet snelheid van 20mb te halen maar ik kom met speedtest niet verder dan 5 mb (dit is overigens ook ruimvoldoende). Verder heb ik een aantal maanden TV compleet van tele2 gehad, echter daarvan ben ik afgestapt vanwege het bedienings gemak van de decoder.

Verder zal ik voorlopig wel bij tele2 blijven.

MVG Cismo

Gesloten