LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] KPN-administratie een RAMP

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.

KPN administratie

Een ramp
7
58%
Geen probleem
5
42%

Totaal aantal stemmen: 12

Jan Pelgrim

KPN-administratie een RAMP

Ongelezen bericht door Jan Pelgrim »

Was InternetPlusBellen-abonnee: Aanleggen van Experiabox ZELF gedaan, maar kreeg een rekening dd 10-06-06 van Euro 99.- (geen specificatie), die gemakshalve 13-06-06 werd geind, voor een monteur die dd 15-06-06 ZOU komen (niemand gezien dus, had AFGEZEGD)!
Uiteindelijk Int.PlusBellen opgezegd omdat er plaatselijk een glasvezelnet werd aangelegd. Van KPN kreeg ik een bevestiging: dd 02-02-07 werd InternetPlusBellen GESTOPT.
Nadien werd nog 3x maandelijkse bedragen geïnd, inclusief telefonie, waar ik dus geen gebruik meer van maakte. Bedragen teruggevorderd.
Nu krijg ik een rekening van Euro 264,44 opnieuw zonder specificatie en of ik die binnen 10 dgn wil betalen (anders wordt m'n Int.PlusBellen AFgesloten?? De Experiabox staat al dd 02-02-07 in de doos, ik was in blijde afwachting op het retour-voorstel. NIX dus.
Bellen over dit soort zaken is eveneens een ramp...zojuist waren me 10bellers voor.....dus dat wordt weer een heel epistel schrijven.
Eén ding begint me wel duidelijk te worden, KPN en diens administratie is een ramp. Aannemende dat ik niet de enige ben....wordt e.e.a. alleen maar erger! Wens de lezer die e.e.a. helemaal doornam een 'Prettige Dag!' :D

Ferd

Re: KPN-administratie een RAMP

Ongelezen bericht door Ferd »

Ben van bank veranderd! Het gewone bellen via KPN met een simpel telefoontje gewijzigd. Mobiel is echter een heel ander verhaal. Men vraagt je om je paspoortnummer. Die dingen verlopen echter en ik heb een nieuw paspoort. Nee, kan niet uit veiligheidsoverwegingen zegt KPN. Veiligheid??? Als ik dus over 10 jaar mijn nummer nog eens veranderen wil moet in een stapeltje paspoorten er nog maar achter zien te komen welk paspoort ik voor de rekening van mijn mobiele telefoon gebruikt heb? Dit is geen veiligheid maar de dingen zo gecompliceerd maken dat een klant er niet meer uitkomt. Dit is vragen om problemen. Advies telefonische klantenservice: U kan proberen (!!) een brief te schrijven met de wijziging van uw rekeningnummer en een kopie van uw nieuwe paspoort. Geen wonder dat klantenorganisaties afhaken in de discussie met KPN. Ik sluit mijn rekening af en ze zien maar.

marcimarc

Ongelezen bericht door marcimarc »

wij waren van plan een abo te nemen op internetplus bellen van planet
dat was in januari 2006 daar is over gebelt vervolgens hebben wij niks meer gehoor in maart 2007 belt er een eikol van een cal center oeps sorry u heeft internet plus bellen aan gevraagt maar we hebben achter standen bent u nog geintreseert
vervolgens geef ik aan nog steeds te willen over stappen
mits het goed draait en er geen problemen komen om dat we een zaak hebben nee meneer alles werkt en draait okee
dus tegen die beste man gezegt okee doe maar
ALEEN ik ga verhuisen dus als het kan sluit mij aan op mijn nieuwe adres nee is geen probleem u verhuist u vaste lijnen en over 6 weken werkt u verbinding

NOU TOEN GING HET LOS !!!!!!!!!

door die aanvraag ging mijn verhuising moooeeeiizaam
6 weken geen telefoon ik ben een week aan het bellen geweest
de eene naar de andere domme ... aan de telefoon gehad
ook geen internet
en maar bellen mobiel want geen vaste lijnen meer
de eene *** smoes naar de ander
ik was er inmiddels achter dat die aanvraag van internet plus bellen de oorzaak was want er liep een produkt aan vraag
dus weer bellen bellen en nog meer bellen
nou hebben we een eigen zaak en kunnen niet zonder telefoon
het abo was ook zakelijk
met moeite de aan vraag uit het systeem laten halen en ja ureka telefoon nu heeft dat 3 dagen geduurt en toen kreeg ik op zaterdag een brief geachte klant u heeft u telefoon op gezegt en die word maandag af gesloten dus weeeeeer bellen
zegt die domme muts meneer belt u maandag terug om 8uur dan bent u vroeg genoeg om dat tegen te gaan niet dus maandag 6 uur daaaaaaaaaaaaaag telefoon
weer bellen bellen en wat krijg ik tehoren
u zult de rekening wel niet voldaan hebben
ik heb zo nog veel meer temelden
ik ben nog steeds in conflikt nu hebben ze de rekeningen naar het oude adres gestuurt naar het verhuis bericht
die liggen nu bij een deurwaarder
het is het een naar het ander
terwijl ik nu al met een schade post zit van een kleine 8000 euro
door niet berijkbaar te zijn geweest
en in welke bochten ik me heb moeten vringen

TROS RADAR PAK DE FIRMA DIE KPN HEET NU EENS AAN
EN OOK DE CORUPTE DOCHTER ONDERNEMINGEN

Jan Pelgrim

Hallo Marcimarc,
Voel helemaal met je mee, het is echt verschrikkelijk met die KPN...
Koninklijke KPN (KPN) is een Nederlandse aanbieder van telecommunicatie. Het bedrijf heette tot 1998 Koninklijke PTT Nederland NV en daarvoor Staatsbedrijf der Posterijen, Telegrafie en Telefonie (afgekort PTT)
Me dunkt dat ondertussen die 'K' van Koninklijk wel geschrapt kan/mag worden, de prestaties blijken wan-prestaties te zijn. Voel er veel voor om ook mijn verhaal door te sturen naar de OPTA, want van verbetering lijkt me de eerste 2 jaren geen sprake! Succes met de zaak, maar doe het vooral buiten de KPN om. Eigenlijk zou je de schade die je noemt moeten gaan verhalen op de wanprestatie-leverancier! Sterkte, JanP

marcimarc

heb inmiddels een mailtje vertuurt naar redactie tros radar
hoop op reactie terug
ik wil wel met mijn kop op tv
even duidelijk maken wat voor een hufters het zijn bij de kpn

fuiduif

Ongelezen bericht door fuiduif »

"Ik wil wel met mijn kop op TV"
"Hufters"

Dat kun je wel vergeten. Zelfs Tros Radar verwacht enig normaal gedrag/taalgebruik bij klachten.

Jan Pelgrim

Helemaal eens. Is ook mijns inziens niet de manier om enig succes te behalen. Jammer dat dit soort taalgebruik vaker gebezigd wordt, gaat de boventoon voeren terwijl het om 'iets anders' ging :roll:
Van 'de Koninklijke' heb ik nog steeds niets gehoord, hebben de administratie nog steeds niet in de vingers :(

marcimarc

je word gewoon loeii kwaat alsje zn sukkel van kpn aan de telefoon hebt naar zeker 2 kwartier in de wacht te hebben gestaan en de donderen ze de hoorn er gewoon op
de recht bijstand zit er nu boven op ik pak ze aan
ik pik t niet meer om als zakelijke klant zo af gezeken te worden

Gesloten