LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Euro Media Team blad Wapiti

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
Dirkendonata

Re: Euro Media Team blad Wapiti

Ongelezen bericht door Dirkendonata »

Zoals zovelen van u ben ik hier dus ook ingetrapt.
Alle voorbeelden zijn mij ook bekend!
Ik heb bij de bank hun rekeningnummer laten blokkeren en het geld wat ongevraagd van mijn rekening is gehaald a 38,50 zal ik via mijn rechtbijstandsverzekering terug proberen te halen.
Zelf heb ik geprobeerd de directeur (de heer Damler) van dit bedrijf te spreken te krijgen maar dan is deze persoon niet aanwezig en de andere keer zit hij weer in Spanje! Ik wil van hem wel eens horen de uitleg van deze verkoop praktijken.
Ik hou net zo lang vol met bellen tot ik hem te spreken krijg!
Ook heb ik aangekondigd bij Euro Nedia Team om een bezoekje te brengen aan dit bedrijf! (Iemand zin om mee te gaan?)
Ik zal net zo lang door gaan dat ik mijn geld terug krijg!
Ik heb vanochtend nog gesproken met één van hun medewerkers (Bianca Kuhnen) en die vertelde mij dat ze er alles aan doen om de klachten te behandelen. (geloof ik geen moer van)
Waar ik nog op zoek naar ben is het (mobiel)telefoonnummer van de heer Damler!

Dirk.

kanovaarder

Ongelezen bericht door kanovaarder »

De negatieve optie bij z.g. "gratis".

Het wordt steeds duidelijker dat wij er maar eens bij politieke partijen er op moeten aandringen dat die negatieve optie, zelf moeten berichten dat je niet iets wil dat je wordt opgedrongen maar eens verboden moet gaan worden.
Vooral jongeren en ouderen die niet zo assertief nog zijn worden te vaak de dupe van dit soort a-sociale praktijken.

Grootvader.

Dirkendonata

Ongelezen bericht door Dirkendonata »

Ik heb persoonlijk vanochtend de directeur telefonisch gesproken van dit bedrijf.
Hij verzekerde mij dat hij het uit ging zoeken en mij persoonlijk zou terug bellen.
Nu maar even afwachten dan!

Dirk

kanovaarder

Ongelezen bericht door kanovaarder »

Wapiti jeugdblad.

Ik ben daar persoonlijk niet van overtuigd!
In de afgelopen paar jaar de zaken gelezen over dit bedrijf/ hun systeem en telkens weer diezelfde mensen, verschillende bladen en steeds weer die foutieve info en die zo verfoeide negatieve optie.

Daarbij, men verkoopt op straat en volgens juristen valt dit dan net niet onder colportage.
Dat betekend ook dus geen 7 dagen bedenktijd.

Tenslotte, als Wapitie beweert met u een (legale) overeenkomst te hebben dan zou deze geregistreerd moeten zijn in het handelsregister van een Kamer van Koophandel.
Zolang dit niet is gebeurt heeft men altijd de mogelijkheid om deze "overeenkomst"te stoppen en het teveel betaalde terug te eisen.

Grootvader

Jiggy

Ongelezen bericht door Jiggy »

Ook ik kreeg vandaag een telefoontje.
Ze zeiden dat ze samenwerken met het ministerie van onderwijs :shock:

Of ik kinderen had. Ik zeg daar gewoon nee op, hoewel ze ze kunnen horen op de achtergrond. Anders altijd eerst om bedenktijd vragen, dat ze je na een paar dagen mogen terug bellen. Meestal doen ze dat niet.

daffypeet

Ongelezen bericht door daffypeet »

Nou ze zijn nog steeds bezig....
Bij mij het zelfde verhaal (28-06-2007)
Ik dacht eerst dat ik me vergist had en wilde al gaan schrijven....
Nu bel ik maandag effe op en ik zal de rekning alvast laten blokkeren.
Bedankt voor de tips... scheelt me weer een aangetekende brief.
Greetz

san34

Ongelezen bericht door san34 »

Tot mijn schrik is er vandaag € 42.00 afgeschreven door het bedrijf euro media team uitgeest. :(
Ik was ook gebeld voor een proefabonnement voor.
Het zelfde verhaal als iedereen.
Wat ben ik dom geweest om hier in te trappen.
Maar ik laat het er niet bij zitten.
:oops:
Al geprobeert het geld terug te boeken, maar nog niet gelukt.

Sterkte iedereen

rentanbrini

Ongelezen bericht door rentanbrini »

Ook ik ben helaas in het praatje van het team van Euro Media getrapt. Zou een proefabonnement krijgen van een x-aantal bladen en daarna zou het stoppen. Wat schetst mijn verbazing toen ik net aan het internetbankieren ging. Er is op 16 juli 2007 een bedrag van 34,50 afgeschreven. Weet iemand of ik dat bedrag nog via de bank kan terugvorderen? Zo ja, hoe gaat dat in z'n werk?
En heeft het zin om aangifte te doen bij de politie, heeft iemand dat reeds eerder gedaan en is er vervolg op geweest door de politie. Vaak stopt de politie nl. dit soort zaken in de vergeetlade.

rjg76

Ongelezen bericht door rjg76 »

Beste mensen,

Ook ik heb net een slechte ervaring opgedaan met een cold caller van wapiti. Ik kreeg deze avond een aanbieding om het blad 2 maanden gratis te ontvangen. Ik vond het aanbod interessant en gaf aan dat ik daar gebruik van wilde maken in het geval deze proefperiode niet automatische verlengd zou worden met een abonnement. Dit was niet mogelijk. Ik zou zelf op moeten zeggen. Met dit soort constructies heb ik slechte ervaringen. :cry: Ik gaf aan dat ik de aanbieding dan ook enigszins misleidend vind. Er is sprake van een aanbieding van een abonnement, waarvan de eerste 2 maanden gratis zijn en waar je onder voorwaarden in de proefperiode weer vanaf kunt. Er is geen spake van een gratis vrijblijvend blad voor 2 maanden. Toen ik een opmerking maakte over de misleidende manier van het aanbieden van dit magazine werd er door de cold caller opgehangen, zeer onbeschoft.

Ronald

raymondsmit

Ongelezen bericht door raymondsmit »

Ik heb gisteren een mail gestuurd naar Euro media team waarin ik vertelde het niet eens te zijn met de methodes die hun call center `sgebruiken en dat ik absoluut geen abonnement op welk blad dan ook wilde.
Vandaag kreeg ik al netjes per mail antwoord. Mijn gegevens waren per direkt verwijderd. Dus opzeggen blijkt toch niet zo moeilijk.
succes raymond

rentanbrini

Ongelezen bericht door rentanbrini »

Nadat ik de politie had ingeschakeld en ze dat ook had gemeld en ik de automatische incasso had ingetrokken en ik vervolgens nogmaals per mail gezegd heb niet aan deze onzin mee te willen doen, hebben ze denk ik toch eieren voor hun geld gekozen en alsnog al onze gegevens verwijderd en als het goed is zijn ook wij er nu vanaf, het kan dus inderdaad wel, maar bij ons heeft het dus iets langer geduurd voordat we van ze af waren.

wapiti en wakou en HH

Ongelezen bericht door wapiti en wakou en HH »

BESTE MENSEN,

Ik wil jullie mededelen dat iedere callcenter medewerker duidelijk bij ELK gesprek vermeld dat het om een PROEF pakketje gaat, en het daarna kunt stopzetten dmv de welkomsbrief terug te zenden.

Dus iedereen die hier vanalles zit te schrijven over het OPLICHTEN van de boekjes die euro media team verkoopt, moet eerst maar eens duidelijk het gesprek aanhoren en tevens de welkomsbrief eens GOED doorlezen...... Wanneer u de welkomsbrief ontvangt heeft u nog 2 maanden om uw gegevens uit het bestand te laten halen, ook kunt u het nr bellen dat vermeld staat op de welkoms brief!!!!!
!

1960j

Ongelezen bericht door 1960j »

Hallo, hier ook een berichtje over euro media team.
Ik heb me 4 weken geleden aangemeld voor een proefabonnement op het blad wapiti voor onze zoon. Ik zou het blad met 10 dagen thuis hebben........ dus nog niets. maar wel al geld afgeschreven.
Klik ik de verzender in op google en ja hoor, kom ik gelijk op rader!!!!!, en bedankt.
Na het forum gelezen te hebben ben ik maar gelijk naar de bank gegaan om mijn geld terug te halen en de automatische incasso te blokkeren.
Ik wil best opzeggen maar zonder een adres naar wie lukt dat niet.

Martin

John S.

Ongelezen bericht door John S. »

bij mij is niet eens een bedrag van 7,90 of iets dergelijks afgeboekt.
maar direct 78,00, ik kreeg dan het blad autovisie, ik krijg deze 2wkn na dat het in de winkel lag, dus ik kreeg oud papier :evil:
bovendien kreeg ik het eerste ook te laat, dacht zal wel verwerkingstijd hebben.Sory hoor maar voor 80 euro krijg je een jaar abbonement en een welkomstgeschenk, tevens verloot autovisie een auto onder abbonees, ik ben dus geen abbonee, nee maar het euro media team, die het doorstuurd, blijkbaar!

ik zou eerst een proefabbonement krijgen en een brief daarna, nooit gehad.

ik heb ze nu een waarschuwingsbrief gestuurd, om in 7dgn het bedrag te retourneren.Daarna onderneem ik juridische stappen.

ik voel me erg gedupeerd en neem deze zaak zeer ernstig op!
en medewerkers reageer hier niet(forum) zou ik zeggen, Los het probleem op, stelletje fraudeurs zijn jullie!

see you in court! :wink:

John S.

Ongelezen bericht door John S. »

BESTE MENSEN,

Ik wil jullie mededelen dat iedere callcenter medewerker duidelijk bij ELK gesprek vermeld dat het om een PROEF pakketje gaat, en het daarna kunt stopzetten dmv de welkomsbrief terug te zenden.

Dus iedereen die hier vanalles zit te schrijven over het OPLICHTEN van de boekjes die euro media team verkoopt, moet eerst maar eens duidelijk het gesprek aanhoren en tevens de welkomsbrief eens GOED doorlezen...... Wanneer u de welkomsbrief ontvangt heeft u nog 2 maanden om uw gegevens uit het bestand te laten halen, ook kunt u het nr bellen dat vermeld staat op de welkoms brief!!!!!
Degene die dit gepost heeft moet zich maar eens goed afvragen, of die brief aangetekend verstuurd is..??

Jij heb geen poot om op te staan, hopelijk ben je intelligent genoeg om dat te snappen. :lol:

groetjes de gerechtsdeurwaarder :wink:

Tamaradeb

Ongelezen bericht door Tamaradeb »

BESTE MENSEN,

Bij mij werd mij tot 2 maal toe verteld dat het automatisch afliep en dat er wel een papiertje bij was, maar die kon je invullen als je nog enige op of aanmerkingen op het blad had. Ik heb het nog nagevraagd... Nu een email verstuurd en hoop dit snel op te lossen. Maar de moed zakt me in de schoenen als ik jullie verhalen allemaal lees...

ff afwachten dus

vieta00

Ongelezen bericht door vieta00 »

Ook ik ben via de inmiddels bekende weg benaderd voor het blad Wapiti en Waku. De dame in kwestie heeft keurig gezegd dat ik het blad voortijdig diende op te zeggen. Dit heb ik dan ook gedaan, telefonisch via het nummer die op de acceptgiro stond. Geen probleem dus. Bovendien staat ze gewoon netjes in de telefoongids met ondertsaande nummers. Ik kan me dan ook niet aansluiten bij al het kritiek. Ik heb gewoon gedaan wat de juffrouw heeft gezegd (nee, ik ben niet altijd zo volgzaam! :wink:

En NEE, ik heb geen aandelen of wat dan ook, ben gewoon een tevreden klant. :P

Het telefooonummer is van Euro Media Team BV te Heemskerk.
TEL: 046-4746654 (ma t/m do tussen 09.30 en 12.30)
FAX: 0464757175
Email: [email protected]

Succes allemaal!

T.Visser

Ongelezen bericht door T.Visser »

Ook wij zijn voor de bouwvak gebeld om proefabonnement, toe letterlijk aan de calcenter medewerker gevraagd, na proefabonnement stopt het automatisch en daar hoef ik niks voor te doen Antwoord Ja meneer dus oke doe maar proefabonnemt. Nu worden ereens automatisch bedragen afgeschreven van onze rekening. Gebeld met Euro Media Team om eraf te komen moeten we een brief schrijven dus eraan komen kan wel telefonisch maar eraf niet. Postbank doet nu een sommering en hopelijk boeken zij het geld dan terug. Dus verhalen van Euro media team dat elke medewerker duidelijk uitleg geeft klopt niet. :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

MrWriter

Ongelezen bericht door MrWriter »

Hoe durft dit bedrijf nog te stellen dat er sprake is van miscommunicatie tussen telefonische verkoper en klant. Het is duidelijk een strategie.
Stap1: Eerst stel je mensen op hun gemak door de naam uit zijn of haar directe familie en vriendenkring te noemen.
Stap 2: Je vertelt dat deze bekende persoon je telefoonnummer heeft gegeven opdat ook jij gebruik kunt maken van een zeer anntrekkelijk aanbod. Je verleent ze in feite een gunst.
Stap 3: Informatie vergaren over de gezinssamenstelling.
Stap 4: Aanbieding GRATIS blad wat past bij leeftijd kind(eren). Oh ja, er zijn wel wat administariekosten.
Stap 5: Benadrukken dat dit een eenmalige actie is en dat de klant nergens aan vast zit. Als de klant drie bladen heeft ontvangen en vervolgens niks van zich laat horen, dan houdt het vanzelf op.
Stap 5: Bemachtigen rekeningnummer, zodat automatische incasso plaats kan vinden voor de aanbieding en het daarop volgende abonnementsgeld.
Stap 6: Opsturen van tijdschriften van 2 maanden oud die niet verkocht zijn en een sneaky briefje toevoegen dat de ontvanger moet reageren, anders zit deze aan een halfjaar abonnement vast.
Stap 7: Incasseren, want er zijn altijd mensen die zo'n briefje niet goed lezen of te laks zijn om tijdig te reageren.

Er is hier maar 1 woord voor: OPLICHTERSPRAKTIJKEN.

hanzie

Ongelezen bericht door hanzie »

Ik ben een aantal weken telefonisch benaderd of ik interesse had in een of ander vaag blad. Heb duidelijk aangegeven dat ik absoluut geen interesse had en of ik van hun lijst afgehaald kon worden. Kreeg vandaag een acceptgiro in de bus met het verzoek om 7.90 te betalen voor een abonnement op Wapiplus. Mijn bankrekening nummer is niet ingevuld. Blijkbaar wordt dit bedrijf wat agressiever en past een nieuwe strategie toe wat betreft "klantenwerving".
Degene die beweert dat dit een solide onderneming is heeft een groot bord voor de kop.

Gesloten